mboost-dp1

Skal du til CeBIT i år?

Gå til bund
Gravatar #1 - ZnabelA
4. mar. 2010 10:47
Utroligt så lidt omtale der har været omkring CeBIT - jeg havde helt glemt at det var der!

Og manglen af omtale er vist endnu mere tydelig idét der indtil videre er 381 stemmer, men slet ingen kommentarer!
Gravatar #2 - zin
4. mar. 2010 12:10
CeBIT er på vej ud - mindste i mange år, mange gider slet ikke med.
Gravatar #3 - Paranut
4. mar. 2010 17:28
Der er ikke plads til mit ego i år ;/
Gravatar #4 - -xero-
4. mar. 2010 19:56
Nej, føler mig ikke nørdet nok.
Gravatar #5 - ignuz
4. mar. 2010 20:46
Har allerede været der i år og blev skuffet. Sidste år da jeg var afsted var der væsentlig færre folk så "sælgerne" var mere udadvendte og var mere end villig til at fortælle om deres produkter. Vi havde i min gruppe derudover problemer med at finde de nye interessante produkter i vores vandren og SC2 betaen var skuffende da der var en enorm mængde af delay.
Gravatar #6 - Tage
5. mar. 2010 00:22
Fantastisk at der pt. er 4 gange så mange der ikke ved hvad CeBIT er, som der er folk der skal med :D

"Newz.dk: Nyheder for folk der ikke aner en dart om hvad det er de læser."
Gravatar #7 - Lowkey
5. mar. 2010 01:39

Det er faktisk underligt at der i hver afstemning, konsekvent er så mange brugere der ikke fatter hvad der bliver talt om.
Men nu er "Nyheder for rigtige nørder" og blevet udfaset.
Gravatar #8 - Qw_freak
5. mar. 2010 10:11
Skulle have været med, men nej et sølvbryllup i konens famillies vennekreds er vigtigere! :(
Gravatar #9 - AzCii
5. mar. 2010 13:47
Ville egentlig gerne men kommer det nok ikke, det er flere år siden jeg sidst har været afsted tiden er bare sjældent til det mere.

Jeg ville gerne stemme måske, men det kan man jo ikke.
Gravatar #10 - Niversen
5. mar. 2010 14:28
Nej... Newz har jo ikke lavet en tur, og det er for langt at køre selv
Gravatar #11 - jAST
6. mar. 2010 08:56
ZiN (2) skrev:
CeBIT er på vej ud - mindste i mange år, mange gider slet ikke med.

Det er jeg ikke enig med dig i. Alle konferencer er stortset blevet ramt af lavere deltager antal i år pga. den globale økonomiske situation. Kun de konferencer der har taget store tiltag eller accepteret lavere indtægter for at holde deltagerniveauet har klaret sig "ok".

CeBit er absolut ikke på vej ud.
Gravatar #12 - ToFFo
7. mar. 2010 23:36
Jeg var til CeBit og jeg må sige jeg var enormt skuffet!!!

Jeg vidste ikke rigtig hvad jeg skulle forvente men der var da et par ting jeg havde håbet på at se.

Fermi for det første. Men også bare en Nvidia/AMD stand i det hele taget.

Det var der ikke. CeBIT er også meget buisness-orienteret. Der er utroligt mange stande med forskellige firmaløsninger og det interesserer mig ikke det mindste.

De 2 haller der havde det jeg gerne vil se var ikke så enormt store. De stande for producenter jeg ville se var meget små. Og de havde sgu ikke meget at vise. XFX var for eksempel bare en stor sort papkasse uden noget at vise overhovedet. De havde intet hardware at vise frem overhovedet.

Booth babes var der sgu heller ikke mange af. Skuffende...

Der var nogen af de firmaer man kender som der havde noget at vise. ThermalTake, ASUS, AsRock, Gigabyte, OCZ m.fl.
OCZ havde endda Fatal1ty på besøg. Tyskerne fatter jo hat af engelsk. Og Fatal1ty kaster som en tøs.
Der blev givet gratis hardware ud. Der blev kastet et par musemåtter og en ram-køler ud til folk der stod og skreg. Men de kom kun knapt ud til de forreste. Der var ikke nogen scene eller noget. Man stod en meter fra dem. Men det er utroligt hvor meget tyskerne skaber sig for lidt gratis fesent hardware.

CeBit er domineret af kinesere og deres boder. De har alle deres kopivarer med derned. Ja det er jo ikke direkte kopier men lad os bare blive enige om mange af tingene minder MEGET om en Wii...
De mange kinesiske småfirmaer laver som regel kabinetter til OEM brug. De ser da også meget fede ud nogen af dem med nogen ret så innovative koncepter. Men de er jo lavet af gamle brugte håndvaske. Så der var ikke meget plads til de store producenter. Men det er jo ikke det CeBit handler om.

CeBit handler om at få firma-aftaler i hus. Det handler for firmaerne om at score nogen deals og finde kunder/sælgere. Derfor vil jeg IKKE anbefale CeBit til nørderne derude.

Hvis i tager til CeBit i håbet om at se nyt innovativt hardware, lækre booth-babes og nye gadgets så GLEM DET! Det er der ikke meget af...
Så kan jeg lære at undersøge tingene endnu mere grundigt før jeg vælger at køre så langt hver vej....
Gravatar #13 - primestr
12. mar. 2010 21:12
Det var nice ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login