mboost-dp1
Skal du have WoW: Cataclysm?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Overvejer at komme tilbage igen, hvis der kommer noget ordentlig content som rent faktisk tager tid at komme igennem. Spillede Vanilla og TBC uden pauser, men da WOTLK kom og mit guild lyn hurtigt kom igennem det uden, at det så ud som om at der kom nye instances foreløbigt stoppede jeg, og har ikke spillet det siden.
Så svarede "Mjaaa, måske"
Så svarede "Mjaaa, måske"
Mjaa, måske. Det er jo hyggeligt at side og spille med venner ;) Men det er måske lidt tideligt at sige om jeg skal, jeg tror da ik på det bliver i starten af 2010 der kommer catalysm, så det er nok hvertfald om et års tid.
Er ret sikker på at jeg ikke skal have den, kan ikke lige se hvad jeg skulle får ud af at få den, hvis verden alligevel ændre sig uden at have expansionen..
casualdk (14) skrev:De 2 nye racer bliver vel også "låst" til folk med den nye expansion?
Ja og kunne også forestille mig at de nye class kombinationer bliver kun for folk med cataclysm.
Ja, nu må vi se hvor jeg står når vi har dræbt Arthas, og om Aion er noget værd, men som udgangspunkt skal jeg have Cataclysm også.
Tror og håber på at spillet der på et tidspunkt erstatter WoW for mit vedkommende er Star Wars: The Old Republic.
Tror og håber på at spillet der på et tidspunkt erstatter WoW for mit vedkommende er Star Wars: The Old Republic.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.