mboost-dp1

Skal du have PlayStation Move?

Gå til bund
Gravatar #1 - David Munch
18. okt. 2010 12:36
Pt. har 72% af Railguns læsere en PS3.. Imponerende... Eller også er jeg bare ikke nørdet nok.. O_o
Gravatar #2 - NioBe
18. okt. 2010 12:42
David Munch (1) skrev:
Pt. har 72% af Railguns læsere en PS3.. Imponerende... Eller også er jeg bare ikke nørdet nok.. O_o

"Stemmer i alt: 19"
Gravatar #3 - TuxDK
18. okt. 2010 14:34
"Ja, snarest muligt" var det der kom tættest.

Skal have det på et tidspunkt, ved bare ikke lige hvornår det bliver.
Gravatar #4 - gentox
18. okt. 2010 14:36
Hell no!
Savner lidt den mulighed ;) :P

Skal hverken have Playstation Move, eller Natal.

Edit: Natal hedder vist Kinect nu, men skal stadig ikke have nogen af dem.
Klarer mig fint med de medfølgende gammeldags controllere.
Gravatar #5 - vision-dk
18. okt. 2010 14:43
"Først når det bliver billigere" Vil da gerne prøve det af, men jeg gider ikke give flere 100 kroner for det. Har allerede kameraet, men synes stadig det er for dyrt....Især når jeg tænker på at Wii'en næsten altid står slukket.
Gravatar #6 - Krydolph
19. okt. 2010 05:17
jeg tog også "når det bliver billigere" For tror jeg skal have det, men ikke lige snarest som tingene ser ud nu! Men det har nu ikke reelt så meget med prisen at gøre, men gør da ik noget det er blevet billivere når jeg skal have det! engang :D
Gravatar #7 - iMan
19. okt. 2010 13:43
Min datter skal have Kinect med Kinectimals.. Når de bytter dyrene ud med duller, så vil jeg måske også prøve at svinge med stangen..
Gravatar #8 - vision-dk
20. okt. 2010 09:39
iMan (7) skrev:
Min datter skal have Kinect med Kinectimals.. Når de bytter dyrene ud med duller, så vil jeg måske også prøve at svinge med stangen..

Hermed rated skummelt ;-)
Gravatar #9 - Theis
20. okt. 2010 11:02
Først når der kommer nogle interessante spil!
Gravatar #10 - RQvsom
20. okt. 2010 11:49
Tror ikke det bliver billigt nok til at jeg vil have det. Det ser da underholdende ud, men 700kr for bevægelsescontroller og navigationscontroller er meget. Jeg ville overveje at købe dem hvis de kostede det halve.
Som andre også siger er der alligevel ingen interessante spil.
Kinect ser desuden mere lovende ud.
Gravatar #11 - Nothinunik
20. okt. 2010 13:08
kinect kinect kinect.. køber mig en Xbox360 S alene af den grund.

spilene er jeg egentlig lidt ligeglad med, men jeg ved at microsoft har tænkt sig at integrere kinect teknologien i meget mere end bare konsol delen.

jeg ser personligt frem til multimedia uden at skulle lede efter en fjernbetjening.

Xbox360 S + Kinect + WD MyBook Live = mums.
Gravatar #12 - Billy Blaze
20. okt. 2010 13:34
Ja, det er fandme dyrt. Jeg troede først at man fik navigationscontrolleren med i starter pack og at man kunne købe dem samlet billigere. Derudover kan skidtet jo ikke bruges som en normal ps3 controller.

Jeg håber at Sony bliver straffet hårdt for den latterligt høje pris...

Hvad er der forresten på den der "Starter Disc" man får med? Jeg kan ikke helt gennemskue det, men lyder lidt som en skrabet version af et eller andet?

(Edit)Det er vist nogle "demoer" man får med, men virker til at nogle af dem er hele spil, bare korte casual spil? Eller...
Gravatar #13 - ztyle
21. okt. 2010 01:27
"Har det allerede!"
Og jeg har ikke fortrut det i et eneste sekund

Det bedste spil i øjeblikket (IMHO) er sports Champions, især når man har 2 stk. move til gladiator og bueskydning
Gravatar #14 - BluepaiN
23. okt. 2010 13:00
Har en wii som kan nøjagtig det samme, så nej.
Det er alt for sent ude.
Gravatar #15 - squad2nd
23. okt. 2010 13:15
Hader alt det "wireless motion" / lade batterier op pjank.
Jeg vil bare sidde med min joypad og spille i ro og mag FFS.
Gravatar #16 - siliankaas
23. okt. 2010 14:34
Venter lige til den falder i pris, så "Først når det bliver billigere" - men nu må vi se, om ikke jeg ender med at have det stykke HW til at ligge og flyde også....
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login