mboost-dp1
Skal du have PlayStation Move?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Tror ikke det bliver billigt nok til at jeg vil have det. Det ser da underholdende ud, men 700kr for bevægelsescontroller og navigationscontroller er meget. Jeg ville overveje at købe dem hvis de kostede det halve.
Som andre også siger er der alligevel ingen interessante spil.
Kinect ser desuden mere lovende ud.
Som andre også siger er der alligevel ingen interessante spil.
Kinect ser desuden mere lovende ud.
kinect kinect kinect.. køber mig en Xbox360 S alene af den grund.
spilene er jeg egentlig lidt ligeglad med, men jeg ved at microsoft har tænkt sig at integrere kinect teknologien i meget mere end bare konsol delen.
jeg ser personligt frem til multimedia uden at skulle lede efter en fjernbetjening.
Xbox360 S + Kinect + WD MyBook Live = mums.
spilene er jeg egentlig lidt ligeglad med, men jeg ved at microsoft har tænkt sig at integrere kinect teknologien i meget mere end bare konsol delen.
jeg ser personligt frem til multimedia uden at skulle lede efter en fjernbetjening.
Xbox360 S + Kinect + WD MyBook Live = mums.
Ja, det er fandme dyrt. Jeg troede først at man fik navigationscontrolleren med i starter pack og at man kunne købe dem samlet billigere. Derudover kan skidtet jo ikke bruges som en normal ps3 controller.
Jeg håber at Sony bliver straffet hårdt for den latterligt høje pris...
Hvad er der forresten på den der "Starter Disc" man får med? Jeg kan ikke helt gennemskue det, men lyder lidt som en skrabet version af et eller andet?
(Edit)Det er vist nogle "demoer" man får med, men virker til at nogle af dem er hele spil, bare korte casual spil? Eller...
Ja, det er fandme dyrt. Jeg troede først at man fik navigationscontrolleren med i starter pack og at man kunne købe dem samlet billigere. Derudover kan skidtet jo ikke bruges som en normal ps3 controller.
Jeg håber at Sony bliver straffet hårdt for den latterligt høje pris...
Hvad er der forresten på den der "Starter Disc" man får med? Jeg kan ikke helt gennemskue det, men lyder lidt som en skrabet version af et eller andet?
(Edit)Det er vist nogle "demoer" man får med, men virker til at nogle af dem er hele spil, bare korte casual spil? Eller...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.