mboost-dp1
Skal du have Halo: Reach?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Halo konceptet, er i mine øjne, et spil der var kult til XBOX for 10 år siden. Det var godt og nyskabende dengang.
Man kan måske sammenligne det lidt med Indiana Jones trilogien, og Indiana Jones 4 :o
Man kan måske sammenligne det lidt med Indiana Jones trilogien, og Indiana Jones 4 :o
Kæresten og jeg har allerede bestilt 2 stks. :D
Ej!
Hvor får du Halo til at ligne Power Rangers henne i billedet?!Ledeman (1) skrev:Jeg skulle hvis jeg havde en xbox 360 - og var 12 år, og kunne lide power rangers (det kan jeg).
BuzzLightbeer (2) skrev:Halo konceptet, er i mine øjne, et spil der var kult til XBOX for 10 år siden. Det var godt og nyskabende dengang.
Ej!
BuzzLightbeer (2) skrev:Det var godt og nyskabende dengang.
Ja det er bare totalt nyskabende at skyde aliens, der bløder blod i random farver.
Power Rangers? http://img225.imageshack.us/img225/2135/powerrange...
Halo? http://img14.imageshack.us/img14/3323/powerrangers...
Power Rangers ser da sejere ud :D
Halo? http://img14.imageshack.us/img14/3323/powerrangers...
Power Rangers ser da sejere ud :D
Nu har jeg aldrig prøvet halo og jeg tvivler på at jeg kommer til det. Det jeg har hørt om Halo er at den eneste grund til at det er successfuldt er fordi der ikke er andre gode fps'er til konsoller, men i forhold til et typisk pc fps spil, så er der ikke noget at komme efter... Er det rigtigt, eller har spillet faktisk noget specielt at byde på?
Jeg kender IRL ingen der ejer en xbox (hverken den gamle eller xbox 360)... eller, skal vi sige det sådan at der ikke er nogen der har turde nævne det endnu, hvilket er forståeligt nok :)
Det her minder mig om at da jeg vandt filmkonkurrencen her, så fik jeg en DVD med noget halo-stuff... det er ikke lykkedes mig at komme af med den DVD endnu... vidste ikke der fandtes en halo film
Jeg kender IRL ingen der ejer en xbox (hverken den gamle eller xbox 360)... eller, skal vi sige det sådan at der ikke er nogen der har turde nævne det endnu, hvilket er forståeligt nok :)
Det her minder mig om at da jeg vandt filmkonkurrencen her, så fik jeg en DVD med noget halo-stuff... det er ikke lykkedes mig at komme af med den DVD endnu... vidste ikke der fandtes en halo film
Ja! På vej med posten, dog et lille minus:
Håndoperation d. 17. = not compatible with Halo gaming. :(
NioBe (16) skrev:Tehones (14) skrev:Ja! På vej med posten, dog et lille minus:
Får du da først spillet d. 17?!
Jeg forudbestilte det fra Amazon for lang tid siden, så det er ikke til at vide. Men hvis jeg skulle få det før, er det slet ikke nok tid til at spille Halo i.
Tehones (20) skrev:NioBe (16) skrev:Tehones (14) skrev:Ja! På vej med posten, dog et lille minus:
Får du da først spillet d. 17?!
Jeg forudbestilte det fra Amazon for lang tid siden, så det er ikke til at vide. Men hvis jeg skulle få det før, er det slet ikke nok tid til at spille Halo i.
Får du den dagen før operationen, så skal du da nok nå at få spillet det færdigt. xP
NioBe (24) skrev:Skal du da Achivement hunte?!
Jada! Det skal i hvert fald klares på Legendary, det er sjovere når det er svært.
Nej. Jeg har ikke prøvet Halo overhovedet, og der har ikke rigtigt været noget der trak ved de game play videoer jeg har set.
Men afstemningen fik mig da til at tænke en gammel klassikere.
[url= Halo 3[/url] - Kender man ham ikke,kan jeg anbefale at se et par af hans andre spoofs :-)
Men afstemningen fik mig da til at tænke en gammel klassikere.
[url= Halo 3[/url] - Kender man ham ikke,kan jeg anbefale at se et par af hans andre spoofs :-)
Nej - ejer ikke en xbox
Var Halo ikke det første spil med health/shield der regenererer af sig selv? Det må da siges at være nyskabende, for det er da en fast bestanddel i nyere fps spil.
Ellers må jeg sige at det ikke siger mig det store, har altid været forvirret over de farverige dragter, og syntes det så lidt "pjattet" ud. Men er sikker på at min holdning havde været anderledes hvis jeg rent faktisk havde prøvet det.
Arbejder i en spil-butik, og alle mine xbox kolleger er tossede med det.
Var Halo ikke det første spil med health/shield der regenererer af sig selv? Det må da siges at være nyskabende, for det er da en fast bestanddel i nyere fps spil.
Ellers må jeg sige at det ikke siger mig det store, har altid været forvirret over de farverige dragter, og syntes det så lidt "pjattet" ud. Men er sikker på at min holdning havde været anderledes hvis jeg rent faktisk havde prøvet det.
Arbejder i en spil-butik, og alle mine xbox kolleger er tossede med det.
Har bestilt det for 300 kr. ... Selvom min xbox er RROD og jeg ikke har tid til at spille det før om en måned
Tilbud hos el-giganten er der stadigvæk: http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/spil-...
Tilbud hos el-giganten er der stadigvæk: http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/spil-...
Du mener vel, hvor mange våben man kan bære af gangen? Der er rigeligt med våben i Halo, men du kan kun bære 2 af gangen. Det giver en ekstra dimension af strategi ifht. spil, hvor du let kan jonglere med 10 våben mens du kaster håndgranater.
#topic
Fremragende spil, imo. Enkelte problemer med frameraten undervejs, nok primært fordi man har været lidt mere ambitiøse med effekterne. Såvidt jeg kan se, har den her titel både AA og motionblur udover de sædvanlige lys, shader og bumpmapping effekter.
Den store forskel mellem Halo: Reach og de tidligere Halo spil er 1) Equipment - du har en del nyt equipment - f.eks. Jump-packs som giver spillet en mere vertikal dimension, ellers hologrammer, der kan bruges til at snyde AI/online modstandere.
2) At spillet foregår før de tidligere Halo spil og omhandler menneskehedens første store prøvelse med the Covenant.
Måske skulle man prøve spillet først. Jeg plejer at udtale mig om spil jeg har prøvet, eller har noget relevant at udtale mig om udover "plakaten så dum ud", "dragterne er fimsede". Jeg var heller ikke den store fan af Halo, da jeg kun spillede PC, men da jeg købte min XBox 360 ville jeg da lige se, hvad grunden var til alt det hysteri omkring Halo. Kort fortalt er det et spørgsmål om historie (som absolut ikke er 'pjattet', nærmere det modsatte), finpudsning af kontrolsystemet og masser af indhold.
Jeg glæder mig også til at gennemføre Halo: Reach med en kammerat splitscreen co-op.
Og at begrænse antallet af våben man har,..
Du mener vel, hvor mange våben man kan bære af gangen? Der er rigeligt med våben i Halo, men du kan kun bære 2 af gangen. Det giver en ekstra dimension af strategi ifht. spil, hvor du let kan jonglere med 10 våben mens du kaster håndgranater.
#topic
Fremragende spil, imo. Enkelte problemer med frameraten undervejs, nok primært fordi man har været lidt mere ambitiøse med effekterne. Såvidt jeg kan se, har den her titel både AA og motionblur udover de sædvanlige lys, shader og bumpmapping effekter.
Den store forskel mellem Halo: Reach og de tidligere Halo spil er 1) Equipment - du har en del nyt equipment - f.eks. Jump-packs som giver spillet en mere vertikal dimension, ellers hologrammer, der kan bruges til at snyde AI/online modstandere.
2) At spillet foregår før de tidligere Halo spil og omhandler menneskehedens første store prøvelse med the Covenant.
Ellers må jeg sige at det ikke siger mig det store, har altid været forvirret over de farverige dragter, og syntes det så lidt "pjattet" ud
Måske skulle man prøve spillet først. Jeg plejer at udtale mig om spil jeg har prøvet, eller har noget relevant at udtale mig om udover "plakaten så dum ud", "dragterne er fimsede". Jeg var heller ikke den store fan af Halo, da jeg kun spillede PC, men da jeg købte min XBox 360 ville jeg da lige se, hvad grunden var til alt det hysteri omkring Halo. Kort fortalt er det et spørgsmål om historie (som absolut ikke er 'pjattet', nærmere det modsatte), finpudsning af kontrolsystemet og masser af indhold.
Jeg glæder mig også til at gennemføre Halo: Reach med en kammerat splitscreen co-op.
Fuck hvor er det klamt at man ikke kan spille Halo Reach co-op på den lille Xbox uden harddisk. Fedt at fragmentere xbox 360 markedet, burde da ikke være muligt at lave sådan noget crap...
Det er da direkte til grin... skal man så købe en overpriced MS harddisk eller er man bare helt udelukket fra co-op?
Det er da direkte til grin... skal man så købe en overpriced MS harddisk eller er man bare helt udelukket fra co-op?
egenligt lidt sjovt at folk lave sådan en afstemning. Den er jo totalt til at lukke op og skide i. Der er jo tydeligvis mange andre end xbox 360 ejere som svare på spørgsmålet, når et spil som formentligt vil sælge utroligt godt, har hele 80% som aldrig kunne drømme om at købe det^^
Det er jo som at spørge en mænd om de ville købe en pakke tampax:
"gu vil jeg røv din spade, har aldrig brugt tampax før - og har kun hørt dårligt om det af mine venner!"
Jamen det er jo et skridtbind som både brugere og anmelder elsker og roser til skyerne. De går rundt med bindet i dagevis - mange årevis. Faktisk er det 2 år gammel bind, stadig det mest brugte bind blandt kvinder - med en stor margen.
"jeg vælger at tro at bindet er møg ringe, selvom jeg aldrig får brug for det, og egenligt burde blande mig uden om. Jeg er overbevist om at det er der dårligste bind længe og tror at alle kvinder som elsker det - og forresten har gjort det i mange år - er totalt retards... Jeg er jo selvfølgelig super rationel og objektiv"!!!
For helvede hvor er det dumt.
Jeg synes dog det er fedt nok med debat - synes bare det er et totalt dumt spørgsmål at stille herinde :)
Det er jo som at spørge en mænd om de ville købe en pakke tampax:
"gu vil jeg røv din spade, har aldrig brugt tampax før - og har kun hørt dårligt om det af mine venner!"
Jamen det er jo et skridtbind som både brugere og anmelder elsker og roser til skyerne. De går rundt med bindet i dagevis - mange årevis. Faktisk er det 2 år gammel bind, stadig det mest brugte bind blandt kvinder - med en stor margen.
"jeg vælger at tro at bindet er møg ringe, selvom jeg aldrig får brug for det, og egenligt burde blande mig uden om. Jeg er overbevist om at det er der dårligste bind længe og tror at alle kvinder som elsker det - og forresten har gjort det i mange år - er totalt retards... Jeg er jo selvfølgelig super rationel og objektiv"!!!
For helvede hvor er det dumt.
Jeg synes dog det er fedt nok med debat - synes bare det er et totalt dumt spørgsmål at stille herinde :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.