mboost-dp1
Skal du have en Steam Machine til Stuen?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Hvorfor dog det? Har allerede en HTPC - Det siges jo at SteamOS kan installeres på alle maskiner alligevel.
HerrMansen (3) skrev:Hvorfor dog det? Har allerede en HTPC - Det siges jo at SteamOS kan installeres på alle maskiner alligevel.
tjaaa, et nørd forum er måske ikke lige det rigtige sted at spørge sårdan et spørgsmål
csstener (6) skrev:tjaaa, et nørd forum er måske ikke lige det rigtige sted at spørge sårdan et spørgsmål
Øøøh - hva? Når han siger, at en Steam Machine ikke dækker nogle behov, der ikke i forvejen kan dækkes af det han ejer, og derfor ikke kan se nogen grund til at investere i nyt giver det da masser af mening at spørge "Hvorfor skulle jeg dog det?"
Ja - nørder er glade for hardware - men hardware der ikke kan noget nyt eller bedre? Nej tak...
Alt efter deres prismodel så kunne jeg sagtens finde på at købe en istedet for min stationære og så smide tasttur og mus i den. Måske endda Windows.
Rygterne siger de sælger den til "cost" da de får pengene hjem igen ved spil salg (hvilket vel er det samme MS og Sony gør)
Rygterne siger de sælger den til "cost" da de får pengene hjem igen ved spil salg (hvilket vel er det samme MS og Sony gør)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.