mboost-dp1
Skal du have en PSP Go?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg er ikke rigtig til PSP, selvom jeg faktisk både har en Phat og en Slim. Jeg har bare aldrig rigtigt spillet på dem, simpelthen fordi at jeg ikke har fundet nogle spil, der bare har set nogenlunde spændende ud. Der er blevet spillet lidt GTA: Liberty City Stories og ein bischen Ratchet and Clank, og det er nogenlunde det.
Nintendo DS har mange flere gode og spændende titler imo.
Og så for at kommentere på PSP Go, så følte man sig nærmest buttf*cked, da man fandt ud af, at de skifter format..
Nintendo DS har mange flere gode og spændende titler imo.
Og så for at kommentere på PSP Go, så følte man sig nærmest buttf*cked, da man fandt ud af, at de skifter format..
Har ikke haft en håndholdt "spilleconsol" siden den gamle Gameboy med monochrom skærm.... ak. Det var tider, og så med Castlevania..... suk...
Men kan være at jeg en dag køber en iPhone, når Konami er gået med til at porte alle Castlevania titlerne :)
....... Måske inden....
Men kan være at jeg en dag køber en iPhone, når Konami er gået med til at porte alle Castlevania titlerne :)
....... Måske inden....
Jeg kunne egentligt godt tænke mig en PSP for nogle af de ekslusive titler der er ude og på vej, men af samme årsag har jeg valgt ikke at købe den fordi jeg syntes det er irriterende de titler ikke får ps3 release as well, som f.ex Tekken 5: DR eller lign.
Så må jeg bare håbe at jeg ikke får en i julegave så jeg ender med at købe dem alligevel :P
Så må jeg bare håbe at jeg ikke får en i julegave så jeg ender med at købe dem alligevel :P
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.