mboost-dp1
Skal du have en iSlate når/hvis den kommer?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Hvem ville stemme ja til at købe et produkt, hvis funktioner man endnu ikke kender?
Medmindre man skal have alt hvad Apple laver.
Jeg kunne godt tænke mig et lignende produkt, da jeg ser store muligheder i det, hvis nogle enkelte forudsætninger er til stede...
1. Der skal medfølge en dock til opladning, opbevaring, synkronisering og lign.
2. Mulighed for at benytte den som f.eks. fjernbetjening til fjernsyn, anlæg osv.
3. Standby mode á la iPhone... Dvs. dvale med mulighed for opstart på få sek.
Så højst sandsynligt et ja fra mig...
1. Der skal medfølge en dock til opladning, opbevaring, synkronisering og lign.
2. Mulighed for at benytte den som f.eks. fjernbetjening til fjernsyn, anlæg osv.
3. Standby mode á la iPhone... Dvs. dvale med mulighed for opstart på få sek.
Så højst sandsynligt et ja fra mig...
Det kommer meget an på pris og funktioner. (Selvfølgeligt)
Hvis den fungerer som en god lille facebook/hurtig browsing/tv-guide/email-maskine, så ville den da være god at have liggende på stuebordet. Men den bliver nok næppe så anvendelig som en primær computer hvis man bruger sin computer til at skrive meget på, lave arbejde og deslige.
Men hvis den bliver som jeg tror/håber, og prisen er overkommelig, så kunne det da helt afgjort være en super god substitut til en netbook.
Hvis den fungerer som en god lille facebook/hurtig browsing/tv-guide/email-maskine, så ville den da være god at have liggende på stuebordet. Men den bliver nok næppe så anvendelig som en primær computer hvis man bruger sin computer til at skrive meget på, lave arbejde og deslige.
Men hvis den bliver som jeg tror/håber, og prisen er overkommelig, så kunne det da helt afgjort være en super god substitut til en netbook.
#1: mig mig mig!! jeg køber alt hvad Apple laver, bare der står ifö på og det er hvid plastic.
dvs. - hvis det som jeg forventer bliver noget der kan bruges til at tegne på, ala wacom cintiq... så er jeg meget interesseret i en. Hvis det bare er en forvokset iPhone, så gider jeg nok ikke - men det er det temmelig sikkert ikke, for hvad ville pointen være i det :)
dvs. - hvis det som jeg forventer bliver noget der kan bruges til at tegne på, ala wacom cintiq... så er jeg meget interesseret i en. Hvis det bare er en forvokset iPhone, så gider jeg nok ikke - men det er det temmelig sikkert ikke, for hvad ville pointen være i det :)
martinonline (1) skrev:Hvem ville stemme ja til at købe et produkt, hvis funktioner man endnu ikke kender?
Hvorfor skulle man gide at interessere sig for f.eks. Diablo III eller Starcraft 2, når man næsten ikke ved, hvad det indeholder? Medmindre man skal have alt, hvad Blizzard laver.
Apple ved man hvad er, derfor har man nogenlunde en idé om at både design- såvel som specs-niveau nogenlunde er i top, og afstemningen giver et indblik i om hvor mange, og om nogen overhovedet har gjort sig tanker om at investere i en Apple tablet.
Jeg har aldrig været fan af Apple som firma. Jeg har aldrig ejet en Apple-computer og jeg har aldrig ejet en iphone.
Men da anden generation af Itouch udkom, måtte jeg investere i en. Og jeg var ikke skuffet! Min itouch gav mig de det layout og funktioner jeg ville have. Og jeg kan (ligesom Apple obiviously) se meget store fremtidsmuligheder i Iphone/Itouch idéen som en computer.
Jeg er frisk på at lade Islate være min første Mac-computer investering, for at bruge 9 år på at videreudvikle et produkt der var stjerne-status fra sin oprindelse, tyder ikke ligefrem på noget dårligt...
Men da anden generation af Itouch udkom, måtte jeg investere i en. Og jeg var ikke skuffet! Min itouch gav mig de det layout og funktioner jeg ville have. Og jeg kan (ligesom Apple obiviously) se meget store fremtidsmuligheder i Iphone/Itouch idéen som en computer.
Jeg er frisk på at lade Islate være min første Mac-computer investering, for at bruge 9 år på at videreudvikle et produkt der var stjerne-status fra sin oprindelse, tyder ikke ligefrem på noget dårligt...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.