mboost-dp1

Ser du frem til World Cyber Games?

Gå til bund
Gravatar #1 - Mikkelpf
1. sep. 2010 18:18
Og der har vi forklaringen (eller ihvertfald en af dem) på hvorfor eSports har så svært ved at blive accepteret: når kun 8% på et site som Newz er helt sikre på de skal følge med, står det skidt til.
Gravatar #2 - XorpiZ
1. sep. 2010 19:03
Mikkelpf (1) skrev:
Og der har vi forklaringen (eller ihvertfald en af dem) på hvorfor eSports har så svært ved at blive accepteret: når kun 8% på et site som Newz er helt sikre på de skal følge med, står det skidt til.

Jeg vil tro, at størstedelen af brugerne herinde er nørder, og ikke gamere. Var der samme afstemning på dailyrush og hvad de ellers hedder ville resultatet nok være anderledes.
Gravatar #3 - p1x3l
2. sep. 2010 09:41
#2 yup tror jeg også har gamet en hel del men var engang :) besøger aldrig sider som dailyrush/boomtown mere

meget sjovt jeg nævnte i nyhed om "WCG" hate @ forkortelser og blev rated irrelevandt og så kommer den her afsteming
Gravatar #4 - Kuuri
4. sep. 2010 18:57
XorpiZ (2) skrev:
Jeg vil tro, at størstedelen af brugerne herinde er nørder, og ikke gamere. Var der samme afstemning på dailyrush og hvad de ellers hedder ville resultatet nok være anderledes.

I hvert fald har lige godt 50% af de stemmende stemt "Hvad er WCG?" - mig selv inklusive, selvom jeg da også gamer. Ak ja, det kunne være man skulle læse lidt op. :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login