mboost-dp1
Ser du frem til PlayStation Move?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
#1 Wii'en har båret teknologien frem til masserne, ja. Move er vel nok næste generation, da den er lokationsbestemt i forhold til skærmen og er mere præcis.
Move, er det den med de meget fancy bolde på toppen?
Men synes at wii'en er vildt sjov med nogle venner på banen, men lidt kedeligt alene, men det har jo mest noget at gøre med spilene.
Men synes at wii'en er vildt sjov med nogle venner på banen, men lidt kedeligt alene, men det har jo mest noget at gøre med spilene.
"ja"
Men ikke fordi jeg skal ha det. men for at se om det flopper.
om det virkelig ER next gen wiimote
Men ikke fordi jeg skal ha det. men for at se om det flopper.
om det virkelig ER next gen wiimote
Ser ud til at den er mere præcis end Wiimotion plus, hvilket også er helt ad helvede til dårligt... Men nu er jeg også hyper følsomt over for sådan nogle ting.
Ser dog ud til at der er en del latency på de nyeste videoer der er lavet, så ved ikke helt...
Men ser frem til det, men nok ikke noget jeg ville gå op i, hvis jeg ikke havde en PS3 i forvejen.
Ser dog ud til at der er en del latency på de nyeste videoer der er lavet, så ved ikke helt...
Men ser frem til det, men nok ikke noget jeg ville gå op i, hvis jeg ikke havde en PS3 i forvejen.
Det bliver da fedt at opleve den nye generation af motion control. Det bliver i hvert fald bedre end Natal, da det vil være mere begrænset end Wii'en IMO.
Dr.Moses (13) skrev:Det bliver da fedt at opleve den nye generation af motion control. Det bliver i hvert fald bedre end Natal, da det vil være mere begrænset end Wii'en IMO.
Hmm ikke sagt som en fanboy, men der vil jeg nu mene du tager fejl.. Natal har jo ikke begrænsninger i form af fysiske controllere?
Sony move er efter min mening en mellemting mellem natal og wii.. Er træt af min Wii, kommer heller ikke til at eje en natal, da jeg egentlig nok bare er træt af motion gaming tror jeg..
hva blev der af tastatur og mus? ;)
glæder mig bestemt til Move, især fordi mit grundlag for ikke at have købt en wii er den elendige grafik, hvor Move til PS3 ser laaangt mere attraktivt ud :) og da de siger den er møg præsic, så håber jeg da det bliver langt bedre end wii, syntes selv at deres motion plus var elendigt, sikkert bar et salgstrick fra nintendo :(
glæder mig bestemt til Move, især fordi mit grundlag for ikke at have købt en wii er den elendige grafik, hvor Move til PS3 ser laaangt mere attraktivt ud :) og da de siger den er møg præsic, så håber jeg da det bliver langt bedre end wii, syntes selv at deres motion plus var elendigt, sikkert bar et salgstrick fra nintendo :(
[quote=SHAREONLINE (16)]Hmm ikke sagt som en fanboy, men der vil jeg nu mene du tager fejl.. Natal har jo ikke begrænsninger i form af fysiske controllere?]
Jeg mener derimod at de manglende controllere er en begrænsning. Hvor mange spil, foruden pingpong (og lignende) kan spilles uden knapper? Move ER Natal+knapper.
Jeg mener derimod at de manglende controllere er en begrænsning. Hvor mange spil, foruden pingpong (og lignende) kan spilles uden knapper? Move ER Natal+knapper.
Dr.Moses (19) skrev:[quote=SHAREONLINE (16)]Hmm ikke sagt som en fanboy, men der vil jeg nu mene du tager fejl.. Natal har jo ikke begrænsninger i form af fysiske controllere?]
Ville det så ikke være endnu federe med et 1st person shooter spil med tilhørende controller (gevær) det kan de jo bare bundle på samme måde som guitar hero..
Jeg mener ikke man får en special god spil oplevelse ved at stå med 2 pinde med en bold på toppen og spille luft gevær:)
Det er sku nok bare mig der er træt af motion controlled games.. Vil langt hellere sidde med et joystick og slappe af mens jeg gamer. F.eks. zelda til wii, når man skulle svinge sværdet skulle man svinge wiimoten, det var meget sjovt i starten men efter 10 minutter gider man virkelig ikke sidde og lave gestures får at udføre kommandoer i spillene..
Wii, move og natal nej tak herfra..
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.