mboost-dp1
Ser du frem til E3?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Glæder mig ikk.
BlizzCon er mere relevant for mig, da jeg ved de viser fede spil frem, E3 er for det meste bare lir som ender ud med en metascore på 62% :(
BlizzCon er mere relevant for mig, da jeg ved de viser fede spil frem, E3 er for det meste bare lir som ender ud med en metascore på 62% :(
E3 er verdens største computer spil messe.
Næsten alt hvad der har med computer spil af gøre er med.
Vi snakker om alt fra "bib bib spil" til 3d simulator.
Mekka for ægte gamer ;-)
Næsten alt hvad der har med computer spil af gøre er med.
Vi snakker om alt fra "bib bib spil" til 3d simulator.
Mekka for ægte gamer ;-)
vandfarve (3) skrev:#2 Du kan få et pressekort, hvis du melder dig ind i de danske journalisters fagforening. Det koster vist 200 kroner om året, men det kan betale sig hjem hundredevis af gange, hvis man bare "udnytter" det lidt...
Æh, nu er jeg tilfældigvis journalist, og det er da vist noget vås, det du siger.
Dansk Journalistforbund er et fagligt fællesskab for dem, der arbejder med medier. Det koster 390 kr. om måneden at være medlem, og et medlemskab indebærer udstedelsen af et pressekort.
Og at det tjener sig ind 100 gange er også noget ævl. Jeg tror, jeg kan komme gratis ind i Bonbon-land, and that's it... I øvrigt er adgang med kortet kun defineret til følgende:
http://www.journalistforbundet.dk/sw410.asp skrev:Kortet giver adgang gennem politiafspærringer, jf. dog bestemmelsen i Justitsministeriets cirkulære nr. 211 af 20. dec. 1995. Landets politikredse er orienteret herom.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.