mboost-dp1
Respawn Entertainment - glæder du dig til deres første titel?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
#3 Så så, ud fra hans nickname går jeg ud fra han blev født i 1991.
Det vil sige at han kun var 1 år da Wolfenstein 3D og The Catacomb Abyss (begge spil er udviklet af id Software) udkom.
Eller for den sags skyld 2 år da Doom kom..
98% af alle FPS spil derefter i flere år blev ikke kategoriseret som FPS men som "Doom clones".
Det vil sige at han kun var 1 år da Wolfenstein 3D og The Catacomb Abyss (begge spil er udviklet af id Software) udkom.
Eller for den sags skyld 2 år da Doom kom..
98% af alle FPS spil derefter i flere år blev ikke kategoriseret som FPS men som "Doom clones".
KingK (6) skrev:Var jeg den eneste der ledte efter en "hvem er det?" valgmulighed?
Samme her
FreeLanZer.com (7) skrev:#6
http://lmgtfy.com/?q=Respawn+Entertainment&l=1
Google, shit det er svært.
Hvorfor skal vi google det? Spørgsmålet var om vi glæder os til X, så vil det mest naturlige være at have en "Never heard of X" mulighed IMHO
Når jeg stemmer at jeg ikke har hørt om X, så er det da interessant nok at vide om jeg er den eneste der aldrig har hørt om det, eller om 90% af dem der stemmer ikke har hørt om det
Selvfølgelig glæder jeg mig!
Jeg forventer at de kommer til at tage så meget pis på IW og Acitivision Blizzturd som overhovedet muligt!
Jeg forventer at de kommer til at tage så meget pis på IW og Acitivision Blizzturd som overhovedet muligt!
ud over introduktionen af genren, så er HL da uden tvivl det spil som har revolutioneret genren mest - med flere længder.
Nej slet ikke - jeg havde heller ingen anelse og svarede ligeglad af mangel på bedre muligheder - hvilket kunne tyde på andre også har gjort
KingK (6) skrev:Var jeg den eneste der ledte efter en "hvem er det?" valgmulighed?
Nej slet ikke - jeg havde heller ingen anelse og svarede ligeglad af mangel på bedre muligheder - hvilket kunne tyde på andre også har gjort
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.