mboost-dp1
Motion er?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
"Noget jeg dyrker, så tit jeg kan", stemte jeg som den første. Noget siger mig, at statistikken kommer til at dale lidt, når Team Newz vågner op i løbet af dagen :-)
Men hvem ved? Måske er Terracide (manden med den overkørte bæver på skallen) vildt sporty og trækker gennemsnittet op! :-D
Men hvem ved? Måske er Terracide (manden med den overkørte bæver på skallen) vildt sporty og trækker gennemsnittet op! :-D
"Noget jeg dyrker, når jeg en sjælden gang imellem har overskud til det."
Synes ikke der er meget tid til det, men det er nok bare en undskyldning for ikke at tage mig sammen til at få rørt mig.
Var ellers begyndt at spille fodbold, men så kom eksamensræset og Roskilde i vejen.. Undskyldninger er der nok af ;D
Synes ikke der er meget tid til det, men det er nok bare en undskyldning for ikke at tage mig sammen til at få rørt mig.
Var ellers begyndt at spille fodbold, men så kom eksamensræset og Roskilde i vejen.. Undskyldninger er der nok af ;D
#1:
Har lige været en uge ovre ved damen, du kan tro "motion" er noget jeg dyrker så ofte og tit som muligt ;)
Ved siden af løber jeg (når det er VARMT) og kun solo, kan ikke klare at løbe i flok og når jeg finder tiden til det hopper jeg ind Stuidestræde til lidt aikido...
Har lige været en uge ovre ved damen, du kan tro "motion" er noget jeg dyrker så ofte og tit som muligt ;)
Ved siden af løber jeg (når det er VARMT) og kun solo, kan ikke klare at løbe i flok og når jeg finder tiden til det hopper jeg ind Stuidestræde til lidt aikido...
Den der passer bedst til mig, er nok; "Noget jeg har hørt skulle være sundt, men det er sikkert bare rygter".
terracide (3) skrev:Har lige været en uge ovre ved damen, du kan tro "motion" er noget jeg dyrker så ofte og tit som muligt ;)
Og du er klar over at sundhedsstyrelsen anbefaler 30 minutters motion om dagen? De 2-3 minutter du taler om, det er desværre ikke nok, Terra :)
#8 Corholio skrev:Og du er klar over at sundhedsstyrelsen anbefaler 30 minutters motion om dagen? De 2-3 minutter du taler om, det er desværre ikke nok, Terra :)
Bom da da bom ... piiiiiiisssh :)
#topic
Motion er noget jeg dyrker ofte. Selvom man er nørd, er man ikke nødvendigvis en som æder pizza, drikker cola og aldrig ser solen.
... pure awesome!
Cykler meget.. ca. 44km om dagen.
Plejede også at løbe, men det har stået stille i godt et halvt år pga nogle mavesmerter. Sidste gang løb jeg en halvmarthon på godt 30min mere end jeg plejede fordi det gjorde ondt hver gang jeg fik noget ned i maven (vand poster).
Cykler meget.. ca. 44km om dagen.
Plejede også at løbe, men det har stået stille i godt et halvt år pga nogle mavesmerter. Sidste gang løb jeg en halvmarthon på godt 30min mere end jeg plejede fordi det gjorde ondt hver gang jeg fik noget ned i maven (vand poster).
"Noget jeg ofte dyrker"....
Har 13 km på arbejde som bliver tilbagelagt på cykel eller rulleskøjter.... Og ellers nogle runder om Damhussøen 3-4 gange om ugen når jeg kan komme afsted med det.. :)
Så 130 km cykling om ugen og 30-40 km i benene tilbagelagt med en frisk duft af andelort når man runder Damhuskroen.. :P
Har 13 km på arbejde som bliver tilbagelagt på cykel eller rulleskøjter.... Og ellers nogle runder om Damhussøen 3-4 gange om ugen når jeg kan komme afsted med det.. :)
Så 130 km cykling om ugen og 30-40 km i benene tilbagelagt med en frisk duft af andelort når man runder Damhuskroen.. :P
Styrketræning 2-3 gange om ugen, cykling når det er muligt, motionsboksning en gang om ugen (normalt to, men sommeren er blevet skåret ned på fornøjelserne) og så er der lige "Puls & Styrke" en gang i mellem.
Nå ja, og så er der lige 20km rulleskøjteløb minimum hver 14. dag i sommermånederne (www.fns-cph.dk)
Masser af træning! Det er godt at bruge kroppen!
Iøvrigt har jeg i mange år også haft holdningen "Kondi er noget man drikker" - og Kondi er bare dejligt generelt :D
Nå ja, og så er der lige 20km rulleskøjteløb minimum hver 14. dag i sommermånederne (www.fns-cph.dk)
Masser af træning! Det er godt at bruge kroppen!
Iøvrigt har jeg i mange år også haft holdningen "Kondi er noget man drikker" - og Kondi er bare dejligt generelt :D
Sidst jeg dyrkede motion var tilbage i 1993 da jeg løb ind til den nærmeste butik for at købe min første PC for mine konfirmationspenge.
Nu har jeg heldigvis fået bil, og jeg har også ladet mig fortælle at man kan bestille hardware på det dersens internet, og så bliver det leveret. Nu mangler jeg bare en elektrisk rullestol så jeg er fri for at rejse mig når posten kommer.
Nu har jeg heldigvis fået bil, og jeg har også ladet mig fortælle at man kan bestille hardware på det dersens internet, og så bliver det leveret. Nu mangler jeg bare en elektrisk rullestol så jeg er fri for at rejse mig når posten kommer.
Well nu har jeg lavet forsøget med en Dworf i WoW på autorun i 1 måned... Det blev han sq ik tyndere af... så jeg har opgivet på forhånd...
Personligt er jeg mere til forholdet i EvE Online hvor man har sin capsule som man bare kan inject fra skib til skib - men behøver ALDRIG af forlade den... lækkert..
Personligt er jeg mere til forholdet i EvE Online hvor man har sin capsule som man bare kan inject fra skib til skib - men behøver ALDRIG af forlade den... lækkert..
Bortset fra lagengymnastik må jeg nok indrømme, at der er langt mellem de, engang daglige, svømmeture.
Desværre.
Desværre.
Sidste år svømmede jeg 3-4 gange om ugen (konkurrencehold) og gik i center de resterende dage, men nu er jeg flyttet og går kun i center (jeg plejer at gøre det hver dag, meni eksamensperioden er det ikke blevet til så meget).
Jeg stemte Noget jeg dyrker ofte.
Jeg stemte Noget jeg dyrker ofte.
ARgh, det første jeg tænkte da jeg læste Motion var http://en.wikipedia.org/wiki/Motion_(software)
Rufo (39) skrev:gælder det som motion at gå til og fra sin bil :D ?
Ja, hvis du bruger 10000 skridt til og fra din bil, så tæller det for noget (ref: http://www.netdoktor.dk/fokus/taelskridt.html )
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.