mboost-dp1

Lever iPhone OS 4.0 op til dine forventninger?

Gå til bund
Gravatar #1 - iMan
13. apr. 2010 07:29
Stemte nej, fordi den er jo meget bedre end hvad jeg havde forventet! Gode tiltag med både Homescreen Wallpapers og Multitasking.

Men opgraderer ikke før den kan jailbreakes;)
Gravatar #2 - Slettet Bruger [703665836]
13. apr. 2010 07:48
iMan (1) skrev:
Multitasking.

Garblarghgarblahga

Gravatar #3 - onetreehell
13. apr. 2010 08:25
stemte nej fordi den stadig er meget begrænset. Jeg er desuden også lidt ligeglad med IPHONE.
Gravatar #4 - myplacedk
13. apr. 2010 10:31
iMan (1) skrev:
Stemte nej, fordi den er jo meget bedre end hvad jeg havde forventet!

Og det er bla. derfor selv gennemtænkte afstemninger ikke giver brugbare resultater. :-/
(No offence, du er bare den første i denne tråd.)

Hint: Når noget er BEDRE end forventningerne, så lever det op til forventningerne og mere til.
Gravatar #5 - myplacedk
13. apr. 2010 10:33
onetreehell (3) skrev:
stemte nej fordi den stadig er meget begrænset.

Forventede du andet?
Gravatar #6 - onetreehell
13. apr. 2010 16:37
Af en smartphone ja, af Apple nej. :) good point there
Gravatar #7 - Geekalot
13. apr. 2010 22:24
æbler er noget man spiser, længere er den ikke.
Gravatar #8 - gnаrfsan
13. apr. 2010 22:31
Alt i alt overstiger det mine forventinger, lige på nær at jeg godt kunne tænke mig et dashboard, og så synes jeg at deres nye krav til om udviklingsplatform er et uheldigt tiltag.
Bottomline: Ja.
Gravatar #9 - DanaKaZ
14. apr. 2010 06:31
#8 What he said.
Gravatar #10 - Daniel-Dane
14. apr. 2010 09:06
NEJ! Den er ikke til iPhone 2G ifølge deres side. ):

P.S.
DanaKaZ er blevet voksen!
Gravatar #11 - DanaKaZ
14. apr. 2010 09:10
#10 Tja, på et eller andet tidspunkt skulle det jo ske. Havde ikke forventet det, men blev heller ikke overrasket.
Gravatar #12 - Bubbi
14. apr. 2010 13:36
Man forventer ikke noget af iPhone OS..
Det eneste vi forventer er at GeoHot får jailbreaket skidtet..

Så skal det nok give os adgang til de features vi vil have på den. :)
Gravatar #13 - ulrikn
14. apr. 2010 14:34
Jeg klager ikke - men kunne tænke mig en lockscreen med de næste ting i kalenderen, email osv, samt ugenumre i kalenderen.

Og nej - jeg vil ikke jailbreake den.
Gravatar #14 - Daniel-Dane
14. apr. 2010 16:00
Han har for travlt med PS3'eren.
Gravatar #15 - ajust
18. apr. 2010 21:08
Jeg stemte nej, da det eneste, jeg egentligt rigtigt ønskede mig, var en Home Screen i stil med det her.

Jeg forstår simpelthen ikke, at Apple så stædigt fastholder, at alting SKAL foregå i sit eget individuelle program. Det er endnu mere underligt for mig, når man tænker på, at Apple var nogen af de første med widgets integreret ind i OSX..
Gravatar #16 - Daniel-Dane
18. apr. 2010 21:20
Jailbreak den. Der er flere programmer, som kan det.
Gravatar #17 - andreasg
22. apr. 2010 17:30
# Geekalot, onetreehell, med flere:

Umiddelbart kan man KUN se denne afstemning hvis man er inde på MacNation.

Hvad fanden er grunden til at i læser afstemninger/nyheder på MacNation hvis i hader Macs og ikke ønsker rationel diskussion? Det er jo ren trolling.

Det foregår i stigende grad på de fleste nyheder på MacNation... Det er ret lamt.
Gravatar #18 - DanaKaZ
22. apr. 2010 17:43
#10 Sneaky bastard.
Gravatar #19 - enc
22. apr. 2010 19:33
Er jeg den eneste der ikke kan se hvor jeg lige skulle hente det nye OS henne?

Vil da gerne prøve det af :) Og sletter det alt på ens iPhone så jeg skal til at tage backup og al det fis?

<8-)
Gravatar #20 - Daniel-Dane
22. apr. 2010 19:56
Jeg troede aldrig, du ville opdage det! :D

iTunes skal nok råbe, når den er klar til dig. Bare stik svinet i maskinen. Opdateringen sletter intet på din telefon, men den tager alligevel en sikkerhedsbackup af de fleste ting (sms, kontakter, kalender, noter, sange, programmer, etc., etc., etc.). Er den jailbreaket, skal du backe dem op med et andet program.
Gravatar #21 - DanaKaZ
23. apr. 2010 06:34
#20 Det var også kun et tilfælde at jeg gjorde.

Forstod det heller ikke først, før jeg læse den i forbindelse med mit eget indlæg. Sneaky.
Gravatar #22 - Geekalot
24. apr. 2010 07:37
andreasg (17) skrev:
# Geekalot, onetreehell, med flere:

Umiddelbart kan man KUN se denne afstemning hvis man er inde på MacNation.

Hvad fanden er grunden til at i læser afstemninger/nyheder på MacNation hvis i hader Macs og ikke ønsker rationel diskussion? Det er jo ren trolling.

Det foregår i stigende grad på de fleste nyheder på MacNation... Det er ret lamt.

Vi vil så gerne ha i Mac folk åbner øjnende og ser lyset.
Gravatar #23 - DanaKaZ
24. apr. 2010 07:40
#22 No you don't.

I vil bare gerne starte flamewars. Man får ikke noget til at åbne øjnene med lamme flamebaits.
Gravatar #24 - Geekalot
24. apr. 2010 08:15
Næ vi venter på Steve jobs opfinder et alternativ til internettet, så vi brugere af internettet kan være i fred for det apple crap.
Nej se JEG har købt iphone, den er godt nok smart, hov hvorfor virker det her ikke til den !!!!! nu må jeg nok hellere gå ind på det firmas forum og tude lidt over hvorfor deres produkt ikke virker til min iphone.
Folk køber aplle crap og tuder for hårdt over hvorfor alt ikke virker til det og forlanger andre skal få det til at virke.
Well når det ikke virker til en mac ja så skulde du nok ha købt en computer så, når ting ikke virker til jeres iphones ja så skulde i nok ha købt en anden telefon.
Apple er noget lort "ved alle" med undtagelse af apple folket.
Gravatar #25 - DanaKaZ
24. apr. 2010 09:05
#24 Har du overvejet at lade være med at besøge sider der er dedikeret til Apple?
Geekalot (24) skrev:

Ja self, det er altid de andre der er noget galt med.

Men morsomt forresten at du mener at det er dem der ikke bruger et produkt, der ved noget om kvaliteten af det pågældende produkt.
Gravatar #26 - Kantholder
25. apr. 2010 03:17
Geekalot (24) skrev:
Næ vi venter på Steve jobs opfinder et alternativ til internettet, så vi brugere af internettet kan være i fred for det apple crap.
Nej se JEG har købt iphone, den er godt nok smart, hov hvorfor virker det her ikke til den !!!!! nu må jeg nok hellere gå ind på det firmas forum og tude lidt over hvorfor deres produkt ikke virker til min iphone.
Folk køber aplle crap og tuder for hårdt over hvorfor alt ikke virker til det og forlanger andre skal få det til at virke.
Well når det ikke virker til en mac ja så skulde du nok ha købt en computer så, når ting ikke virker til jeres iphones ja så skulde i nok ha købt en anden telefon.

jeg har egentligt ikke noget imod din mening, til trods for at din argumentation er mangelfuld.
der findes mange mennesker der syntes bedst om at bo i byen og andre der finder det bedst at bo på landet...

og lige en ting til!

at flagre med et sydstats flag kan virke troende og ikke mindst krænkende! jeg vil herfra foreslå at du fjerner det med det samme!!!

det går simpelthen ikke...

det er et symbol på retfærdiggørelse af slaveri og føler på ingen måde det høre hjemme nogen steder...

alt skal selfølgelig stå til argumentation og hvis du på en eller anden måde kan overbevise mig på at slaveri er fuldt forsvarligt vil jeg meget gerne høre din mening om dette...

jeg kan dog kun konkludere at du også er klar over at det flag også står som symbol for indavl og generelt bruges til at understrege uintelligente mennesker...

så læs på lektien min lille ven...
gav din mor dig ikke nok opmærksomhed? ( helt seriøst )
Gravatar #27 - Geekalot
25. apr. 2010 08:27
ok min lille ikke så godt vidende ven, http://en.wikipedia.org/wiki/Confederate_flag#The_... Prøv at læs den her eller spørg din mor eller far om de gider gøre det for dig :)
Gravatar #28 - DanaKaZ
25. apr. 2010 10:06
While there is very little debate that the Confederate flag, in its usage during the time of the Confederacy, definitively represented the intentions of the Founders of the Confederacy - creating a nation founded on the principle of the superiority of the white race and the inferiority of the black race, as in Confederacy Vice President Alexander Hamilton Stephens' Cornerstone Speech, for example - the subsequent/modern display of the Confederate flag remains a highly controversial and emotional topic, generally because of disagreement over its resultant symbolism.
Gravatar #29 - thomasmorkeberg
26. apr. 2010 12:06
Den kan stadig ikke noget som jailbreakede iphones ikke har kunnet i år... så nej!
Gravatar #30 - gensplejs
26. apr. 2010 13:01
Geekalot (27) skrev:
ok min lille ikke så godt vidende ven, http://en.wikipedia.org/wiki/Confederate_flag#The_... Prøv at læs den her eller spørg din mor eller far om de gider gøre det for dig :)

De fleste danskere opfatter det altså som et rasistisk og stødende symbol. Hvad den engelske wikipedia mener har ikke den store relevans i den sammenhæng.
Du kunne lige så godt smække et hagekors på og så sige nej nej det er et swastika hver gang nogen kommentere det.
http://en.wikipedia.org/wiki/Swastika

Gravatar #31 - Geekalot
26. apr. 2010 13:15
Well hvordan i opfatter ting på, tja er jeg ret ligeglad med.
Im not here to please.
Havde også overvejet et hagekors men det vilde være for provokerende da jeg syntes det står noget der var i 2. verdenskrig og det vil jeg ikke ha noget at gøre med :)
Hvordan i opfatter Confederate flag på må i om, der er flere meninger om den.
Eneste løsning der på min Avatar kommer væk er ved de sletter min profil.
Dette er de velkommende til hvis de har lyst til det :) så siger det mere om hvisse folk en det gør om mig :)
Gravatar #32 - Kantholder
26. apr. 2010 15:07
Geekalot (31) skrev:
Well hvordan i opfatter ting på, tja er jeg ret ligeglad med.
Im not here to please.
Havde også overvejet et hagekors men det vilde være for provokerende da jeg syntes det står noget der var i 2. verdenskrig og det vil jeg ikke ha noget at gøre med :)
Hvordan i opfatter Confederate flag på må i om, der er flere meninger om den.
Eneste løsning der på min Avatar kommer væk er ved de sletter min profil.
Dette er de velkommende til hvis de har lyst til det :) så siger det mere om hvisse folk en det gør om mig :)

fortæl mig så gerne hvad det er det betyder for dig?

man kan altid have en holdning indtil man får en ny... og mener bestemt at alle har ret til en mening og en forklaring.
Gravatar #33 - Geekalot
26. apr. 2010 16:00
så lige en mere til jer der ikke helt er klar over tingende http://americancivilwar.com/authors/black_slaveown...
lige forklar den her så.
Gravatar #34 - chrills
4. maj 2010 08:34
Jeg kan kun opfordrer til at man totalt ignorere de typer der kun bruger forums til at starte en konflikt - de burde melde sig til boksning eller noget lignende..
Gravatar #35 - Geekalot
4. maj 2010 09:04
nemli !
Gravatar #36 - Arextion
5. maj 2010 06:38
Kæft i har ondt i røven, det er et billede gutter, kom nu ud over jeres WOW univers og lad være med at sidde og "skændes" med folk i ikke engang ved hvem er.
Gravatar #37 - Dr.Moses
7. maj 2010 19:56
#34 Eller netdating!
Gravatar #38 - Geekalot
7. maj 2010 20:13
ja os det !
Gravatar #39 - Bennek
9. maj 2010 13:49
ulrikn (13) skrev:
Jeg klager ikke - men kunne tænke mig en lockscreen med de næste ting i kalenderen, email osv, samt ugenumre i kalenderen.

Det har jeg jeg da. Man skal bare sync'e med Google Cal.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login