mboost-dp1
LAN-Mad?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
TagEnKiks (8) skrev:Chips og slik er sgu da ikke mad. Det er snacks man spiser imens man spiller.
Lies! Lies! Lies! Kage kan sagtens bruges til hovedret og desseret!
Som regel ender det med noget junk, i form af pizza, burger, kebab eller lignende. Dog æder jeg stortset ALTID chips hvergang jeg er til lan. Og jeg hader mig selv for det, fordi jeg får et fedtet tastur/mus pga. det.
Dog hænder det også, at man får noget nice at æde, såsom en god salat med kylling og flutes. Man kan efterhånden godt mærke, at man ikke er 13 længere, hvor man kunne leve på en diæt udelukkende bestående af junk.
Dog hænder det også, at man får noget nice at æde, såsom en god salat med kylling og flutes. Man kan efterhånden godt mærke, at man ikke er 13 længere, hvor man kunne leve på en diæt udelukkende bestående af junk.
TagEnKiks (55) skrev:Og hvor præcis er det lige jeg nævner kage? Du er nummer to der citerer mig for det.
Der står CHIPS og SLIK.
Du har ret. Det skriver du faktisk ikke. Kage er stadig godt.
shduckman (61) skrev:Men er der snart andre større LANs tilbage i landet?
BWS Challenge i Herning. 18-20 september. Der er dog "kun" plads til 240 deltagere.
BWS Challenge er i år en del af den danske WCG kvalifikation.
Udover det, så er der vist et par stykker mere tilbage, men de helt store er jo så desværre lukket ned for flere år siden.
Norrah (9) skrev:Er Semi-Vegetar og spiser hverken slik eller kager..
Det skal du ikke være ked af, vi har alle vores fejl og mangler.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.