mboost-dp1

Køber du Move eller Kinect?

Gå til bund
Gravatar #1 - Daniel-Dane
19. jul. 2010 13:23
Hvis jeg skulle vælge, så skulle det nok være Move, da den er mere præcis i skydespillene. Jeg er lidt træt af EyeToy/Wii-genren.

Men først skal jeg have mig en konsol!
Gravatar #2 - Kris
19. jul. 2010 13:59
Valgte Nej.

Den eneste grund til at jeg skulle købe nogle af dem ville være at jeg ikke vil kunne spille de spil jeg spiller nu uden. Jeg har en Wii og de fleste gange vil man bare gerne sidde med en kontroller i hånden og ikke rejse sig fra sofaen eller være tæt på at give kæresten et blåt øje bare fordi man skal nå at skyde den alien, der er til højre på skærmen.
Så for min skyld kunne de godt droppe begge ting og så i stedet smide flere penge i de store spiltitler.
Gravatar #3 - NioBe
19. jul. 2010 14:13
Nu har vi så fået den nye XBOX her i weekenden. Så hvis de kan finde ud af at udgive nogle ordenlige spil til Kinect. Så er der nok en stor chance for at vi køber sådan én.

Men er enig med Kris. Til Microsoft og Sony: Tag Jer nu sammen og få lavet nogle ordenlige gennemførte spil som vi gidder at spille.
Gravatar #4 - Erroneus
19. jul. 2010 19:52
Jeg køber Move, fordi jeg har allerede kameraet, så er hurtig og billig op at køre, plus der faktisk kommer nogle interessante spil.

Jeg køber ikke Kinect, ikke så lang tid den koster 1300 kr og der er stadigvæk ikke fremvist et spil, som faktisk tiltaler mig.
Gravatar #5 - fennec
20. jul. 2010 06:43
Nej.

Jeg spiller spil for at slappe af, og det gør man ikke ved at hoppe rundt på gulvet. Der vil jeg sidde stille og roligt i sofaen med en controler.

Jeg kan dog godt se potientialet bag begge de nye teknologier, og specielt som gruppe underholdning når vennerne er på besøg. Men jeg vil ikke smide så mange penge efter noget jeg ikke vil bruge dagligt.
Gravatar #6 - AenimA
20. jul. 2010 10:35
Jeg har sagt ja til Kinect, fordi jeg er rimelig sikker på at der er nogle spil, min datter vil spille (senere, når hun har lært at gå :) )

Ang. mig selv, er det lidt mere usikkert, hvor meget jeg vil komme til at bruge det - det kommer i den grad an spillene. Child of Eden virker spændende - og hvis der kommer en del flere 'core' spil skal det nok blive interessant.
Gravatar #7 - TuxDK
20. jul. 2010 13:58
"HVIS" jeg endelig køber noget, bliver det Move.
Har næsten alle konsoller, men har bare altid været glad for PS.

Så meh.
Gravatar #8 - andeo
20. jul. 2010 18:59
Jeg køber Move x 2 så mig og konen kan spille tennis og lignende mod hinanden. Dertil kommer den fremvisning af SOCOM med Move som jeg også er yderst interesseret i.

Jeg ville nok også købe Kinect hvis jeg havde en Xbox bare for at have nogle afveksling fra at sidde i sofaen. Synes i forvejen det er dejligt med Rock Band, så why not...
Gravatar #9 - DanaKaZ
20. jul. 2010 19:14
#1 Hvad får dig til at tro at Move til være mere præcis til fps end Wii'en?
Gravatar #10 - Daniel-Dane
20. jul. 2010 19:52
Intet, jeg sammenlignede blot omtalte teknologier (Move og Kinect). På det område er Move klart Kinect overlegen, idet man holder noget fysisk, hvilket fører til større præcision end det, et kamera, som skal følge håndbevægelser, kan præstere.

Wiien blev blot nævnt i sammenhængen, da den er grunden til, at vi overhovedet har Move og Kinect i dag, og da udtrykte jeg kun, at jeg ikke synes om den spillestil længere.

Slutteligt kan vi vel blive enige om, at Wiien ikke formår at frembringe samme detaljegrad, som PS3 gør.
Gravatar #11 - -xero-
25. jul. 2010 16:12
Ved ikke... lol
Gravatar #12 - Slettet Bruger [1300553258]
25. jul. 2010 19:18
NioBe (3) skrev:
Men er enig med Kris. Til Microsoft og Sony: Tag Jer nu sammen og få lavet nogle ordenlige gennemførte spil som vi gidder at spille.

Det er nok ikke MS og Sony du skal sige det til. De giver bare udviklere endnu en dimsedut som de kan være kreative med. Det skal nok blive godt :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login