mboost-dp1
Hvornår har du sidst været til LAN?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Mere end 10 år siden, tror jeg. Det sidste var CBN i Herning Messecenter.
Er der nogen der ligger inde med login info til CBN's server? Jeg vil virkelig gerne have alle de videoer og billeder der blev taget til de sidste 4 CBN, der blev holdt. Det var virkelig virkelig sjovt!
Er der nogen der ligger inde med login info til CBN's server? Jeg vil virkelig gerne have alle de videoer og billeder der blev taget til de sidste 4 CBN, der blev holdt. Det var virkelig virkelig sjovt!
Sidst var engang i 2003 og det var kun nogle få stykker.
Jeg kender ingen der er til LAN mere, det hele er blevet til massive multiplayer online spil...
De store events som the party og større endnu har aldrig været noget for mig (for mange mennesker)
Jeg kender ingen der er til LAN mere, det hele er blevet til massive multiplayer online spil...
De store events som the party og større endnu har aldrig været noget for mig (for mange mennesker)
i 2003 var jeg til noget CS LAN i den lokale netcafé... ellers er jeg da nogle gange sammen med nogle kammerater hvor vi gamer lidt af hvert... Det er dog mere spontant end aftalt og kun lige hvis vi alle har vores bærbar med os.. For det meste en søndag morgen når man har crashet hos en kammerat efter en fest..
pnplan på næste fredag, "smid et .dk på hvis i vil besøge siden"
Diablo 3 og lol er helt klart på tapetet der,
plejer at være af sted en gang årligt,
Diablo 3 og lol er helt klart på tapetet der,
plejer at være af sted en gang årligt,
Lidt vildt det er oppe på 32% der har været til LAN indenfor de sidste 12 måneder. Specielt taget i betragtning af at der er mange flere IT folk end der var dengang, hvor det at være gamer stort set også betød at man tog til LAN for 4-5 år siden. Og idag er der en hel generation som måske ikke engang har prøvet LAN fordi der har været mulighed for Skype og online spil.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.