mboost-dp1
Hvornår forventer du Diablo III udkommer?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Det bliver formentlig sat til udgivelse vinter 2011. Og 2 uger inden så udsætter de det først 3 måneder. Og så et halvt år mere. Og så kommer det endelig på gaden omkring oktober 2012.
Sådan plejer det i hvert fald at være med blizzard.
Mjaaaaaaa-nej! Er du sikker på, at det er Blizzard du snakker om? Du ved, firmaet der er kendt for ikke at komme med en udgivelsesdato før til allersidst i forløbet?
Som nævnt ovenover - "Det er færdigt, når det er færdigt!" :-)
For der er selvfølgelig god økonomi i ikke at udgive noget, man har smidt utallige timer i og som ligesom alt andet software bliver lidt mere forældet for hver dag?
Nej det er rigtig dårlig økonomi at få folk til at gå fra et spil de betaler 70-100 kr for om måneden til at et spil de betaler 300 kr for en gang. For slet ikke at snakke om løn til alle de admins og udviklere der er nødvendige for at holde værdien af sådan et spil oppe.
Og jo det er primært de samme personer der spiller wow som diablo. Der eksistere utallige tråde om de top de to emner. Der er realtivt accepteret at blizzard i mange tilfælde er sin egen værste konkurrent. Der er ingen tvivl om at wow's succes har spillet en kæmpe rolle i hvorfor vi har måtte vente så længe med at se D3.
Og det skulle ikke undre mig at vi ser en udgivelsesdato der ligger ca. 1 måned før The old republic udkommer...
#zahrten 21
Jeg er stadig ikke enig, og mener ikke D3 spilles af de samme som der spiller WOW. Jeg mener også stadig at det er for dyrt at udvikle noget og så sylte udgivelsen.
/OT Det undrer mig lidt du rater mig irrelevant for at reagere på et af dine egne indlæg. Irrelevant != uenig.
Jeg er stadig ikke enig, og mener ikke D3 spilles af de samme som der spiller WOW. Jeg mener også stadig at det er for dyrt at udvikle noget og så sylte udgivelsen.
/OT Det undrer mig lidt du rater mig irrelevant for at reagere på et af dine egne indlæg. Irrelevant != uenig.
Ud fra den roadmap der er lækket fra Blizz skulle det være omkring 4 kvartal 2011..
Nu strammer sølvpapirshatten vist lidt for meget...
zahrten (14) skrev:Først når WoW's salgstal begynder at falde... De har haft D3 klar i årevis, det er bare ikke rentabelt at udgive det...
vision-dk (23) skrev:#zahrten 21
Det må han ikke newz.dk: "Irrelevant
En kommentar som ikke har noget at gøre med emnet, der bliver diskuteret i den valgte tråd."
filmz-loke76 (24) skrev:Ud fra den roadmap der er lækket fra Blizz skulle det være omkring 4 kvartal 2011..
Har læst det samme flere steder. Så nej det gør den ikke.
filmz-loke76 (24) skrev:Ud fra den roadmap der er lækket fra Blizz skulle det være omkring 4 kvartal 2011..
Jeg skulle lige til at sige det samme - jeg håber virkelig deres Product Slate holder. Den har vist sig temmelig nøjagtig mht. WoW indtil videre, så man kan jo håbe. Men det er nok irrelevant for sammenhængen, at WoW er udgivet til tiden - hvis der opstår problemer, så er Blizzard jo sjældent sene til at udskyde projektet til de mener det er færdigt.
Selvfølgelig er det dyrt at udvikle et spil og især et MMO som D3. Men når man skal maksimere sin profit er udviklingsomkostninger jo sunk cost. Og hvis der stadig er mere profit i udelukkende at holde wow kørende i stedet for 2 spil. Det ved jeg jo af gode grunde ikke om der er, men noget kunne tyde på det. Det er år siden vi så de første trailere/ingame footage. Jeg kan huske der var tider hvor det var en no brainer at D3 ville udkomme før SC2. Spil som SC2 og TOR har haft udgivelser der viser en klar fremgang i både interface og historie. D3, jo har haft et par calss annoucments, men der har ikke været den opbygning som normalt karakterisere så stort et spil. Vi så noget der lignede et færdigt spil for år siden, og så har der foruden et par Alpha rygter være meget stille siden.
Lige nu sidder der sikkert en håndfuld udviklere, hvis job er at holde D3 grafisk up to date.
Selvfølgelig er det dyrt at udvikle et spil og især et MMO som D3. Men når man skal maksimere sin profit er udviklingsomkostninger jo sunk cost. Og hvis der stadig er mere profit i udelukkende at holde wow kørende i stedet for 2 spil. Det ved jeg jo af gode grunde ikke om der er, men noget kunne tyde på det. Det er år siden vi så de første trailere/ingame footage. Jeg kan huske der var tider hvor det var en no brainer at D3 ville udkomme før SC2. Spil som SC2 og TOR har haft udgivelser der viser en klar fremgang i både interface og historie. D3, jo har haft et par calss annoucments, men der har ikke været den opbygning som normalt karakterisere så stort et spil. Vi så noget der lignede et færdigt spil for år siden, og så har der foruden et par Alpha rygter være meget stille siden.
Lige nu sidder der sikkert en håndfuld udviklere, hvis job er at holde D3 grafisk up to date.
^^ D3 er ikke et MMO.
Håber det kommer til jul, og rygterne peger jo derpå, men det er nu ikke fordi Jorden går under hvis ikke.
Har jo trodsalt ventet på det i en del år, også før det var annonceret :)
Håber det kommer til jul, og rygterne peger jo derpå, men det er nu ikke fordi Jorden går under hvis ikke.
GoBBLeS666 (28) skrev:^^ D3 er ikke et MMO.
Enig! Vi (fanbase) har ventet i flere år, så hvad vil der ske ved at vente et års tid mere? Jeg satser på medio 2012 (så vi kan nå og spille det inden jorden går under)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.