mboost-dp1

Hvordan skal WC-papiret hænge?

Gå til bund
Gravatar #51 - Slettet Bruger [3609795628]
18. okt. 2010 15:29
Nice... jeg overvejede at lave den her afstemning så sent som i weekenden ^^
Gravatar #52 - Neo Geo
18. okt. 2010 15:34
Ud fra væggen.
Jeg har i sin tid droppet et par tøser fordi jeg så rullen vende indad derhjemme.
Gravatar #53 - spectual
18. okt. 2010 16:11
Ingen af delene. Jeg foretrækker at den ikke er i holder.
Gravatar #54 - vooze
18. okt. 2010 16:32
Er helt med #53 her.. Bliver hele tiden "mobbet" med at jeg tager tager rullen af, og sætter den på bordet/gulvet/whatever.. men det er fandme nemmere :)
Gravatar #55 - Chewy
18. okt. 2010 17:03
På væggen, så er jeg tilfreds...

Hmm.... Ved nærmere eftertanke....

WUHUUUU!!!!!!!
Et område hvor jeg ikke er nørdet!!!!!! ;-)
Gravatar #56 - LinguaIgnota
18. okt. 2010 18:01
Neo Geo (52) skrev:
Jeg har i sin tid droppet et par tøser fordi jeg så rullen vende indad derhjemme.

Jeg tvivler.
Gravatar #57 - jAST
18. okt. 2010 23:20
Caek of Doom (33) skrev:
jAST (32) skrev:
Jeg har personligt den teori at:

- Mænd vil have det hængende ud fra væggen, og kvinder ind mod væggen, fordi, mænd er højere end kvinder, og papiret hænger højere oppe, når det hænger ud fra væggen. Når det hænger ind mod væggen hænger det længere nede, og passer derfor bedre til kvinder.

Well, jeg synes det skal hænge ud/væk fra væggen.

Ingen regler uden undtagelser. Kan være du inderst inde gerne ville have været en mand :O
Gravatar #58 - DiZaster
18. okt. 2010 23:37
Bruger oftest ikke toiletpapir, da der sjældent er noget tilbage at tørre af, efter jeg dekoreret badeværelset hos dem jeg gæster.
Gravatar #59 - squad2nd
19. okt. 2010 00:34
Jeg har forresten fået nye forsyninger af Lambi lokumspapir idag, så jeg kommer ikke til at bløde foreløbig.

Det er så blidt...
Gravatar #60 - el_barto
19. okt. 2010 07:11
Elektrisk WC-papir dispenser med optisk sensor FTW!
Gravatar #61 - starn
19. okt. 2010 07:15
Alt andet end ud af røven.
Gravatar #62 - mZungu
19. okt. 2010 07:18
med et COCO 6035R bidet behøver man slet ikke toiletpapir, da man kan få "Gentle pulsating cleansing" efterfulgt af en tur med lufttørreren...
COCO6035RBidet2

Bemærk at der medfølger "Convenient remote control"
Gravatar #63 - Kian
19. okt. 2010 12:58
Det er så grimt når toiletpapir hænger og flagrer. Jeg har ALTID hængt det ind mod væggen. Mit problem er så at min kæreste gerne vil ha det væk fra væggen og han ender altid med at vende det sådan hver gang jeg vender det ind mod væggen. Ret problematisk og vi har nu i over et år haft en stiltiende kamp om toiletpapirets placering... ca. hver tredjdag skifter rullen retning...
Gravatar #64 - fjols
19. okt. 2010 13:03
Jeg plejer bare at skide på arbejdet, så det er begrænset hvor meget papir jeg bruger, men det SKAL fandme hænge ud af.
Gravatar #65 - NioBe
19. okt. 2010 13:18
Kian (63) skrev:
Ret problematisk og vi har nu i over et år haft en stiltiende kamp om toiletpapirets placering... ca. hver tredjdag skifter rullen retning...

Der findes ikke noget bedre end en kamp om hvem der får retten til hvad med kæresten. Vi har det dog bare med hver sin fjernbetjening til TV'et i stedet. :P

Vil faktisk godt tage min stemme tilbage da jeg pt over i et år ikke har haft en toiletrulle holder! Så det gør det så nemt!
Gravatar #66 - gentox
19. okt. 2010 13:35
Egentlig sjovt som sådan en lille ting tager fart her...

Hænger altid ind mod vægen hos mig, af praktiske årsager.

Har næsten altid et forholdsvis stort vindue åbent på toilettet, og hvis jeg lader det hænge væk fra væggen, så får vinden fat i det, og der er toiletpapir overalt når jeg kommer hjem.

Så dem der vender rullen, fordi de mener det er rigtigt, de får tæv i min lejlighed, vel og mærke hvis jeg kommer ud til et hvidt papirhelvede efterfølgende.
Gravatar #67 - dman
19. okt. 2010 13:40
Hvad er WC-papir?
Gravatar #68 - Viggo
19. okt. 2010 14:13
Rullen skal være IND MOD væggen. Væk fra væggen... i er jo splatterragende sindsyge.

Hvis det vender ind mod er der 2 fordele. Jeg kalder dem, "De 2 afgørende"

Den ene er at hvis den vender ind mod kan man tage papir med én

hånd, uden besvær. Så er du handicappet i form af en manglende arm,

hånd eller 5 fingre (mindst 4 på samme hånd vel og mærke) så er det

vitalt for dig. Det fungerer ved at du sætter fladen mellem din

tommelfinger og pegefinger op imod rullen, mens du gribber fat i flappen

af det første stykke papir i rullen med tommelfingeren og pegefingeren.

Dette er også meget praktisk (/uhygiejnisk) hvis du sider og spiser en

mad eller drikker en væske af en eller anden art/den anden hånd er optaget. SMART!

Det andet er at det er nemmere at få fat i flappen hvis den er ind mod væggen da den krummer ind mod dig, fordi den er blevet formet mens den har lagt på rullen.

Case in point.

dman (67) skrev:
Hvad er WC-papir?

WarCraft-papir
Gravatar #69 - Chewy
19. okt. 2010 14:16
@63
Det er så grimt når toiletpapir hænger og flagrer. Jeg har ALTID hængt det ind mod væggen. Mit problem er så at min kæreste gerne vil ha det væk fra væggen og han ender altid med at vende det sådan hver gang jeg vender det ind mod væggen. Ret problematisk og vi har nu i over et år haft en stiltiende kamp om toiletpapirets placering... ca. hver tredjdag skifter rullen retning...

Det kan man da kalde en alternativ form for skyttegravskrig... ;-)
Gravatar #70 - Slettet Bruger [3609795628]
19. okt. 2010 15:16
fjols (64) skrev:
Jeg plejer bare at skide på arbejdet, så det er begrænset hvor meget papir jeg bruger, men det SKAL fandme hænge ud af.

Ditto. Næste gang jeg er til en job samtale vil jeg dog huske at spørge hvad de bruger af wc papir...
Gravatar #71 - Flemhans
19. okt. 2010 15:32
Selv bruger jeg altid køkkenrulle og en lodret holder. Det giver dobbelt båndbredde, og kan være rart til at få det sidste residue væk med.
Gravatar #72 - Magten
19. okt. 2010 15:34
Jer der stemmer for 'ind mod væggen', står i op og pisser? For det er da den værste måde rullen kan hænge på så..

Lige udover hvis holderen hænger som min, overfor toilettet.. Så man skal vende sig om efter det.. ORGH..
Gravatar #73 - DiZaster
19. okt. 2010 15:47
Jeg har ingen anelse om hvordan kæresten foretrækker at toiletrullen hænger, da vi har egne badeværelser. Kan heller ikke huske det nogensinde har været et problem med andre damer jeg har været sammen med.

Dog hænger mine ruller altid væk fra væggen, eftersom der er en buet metalplade foroven. Det ville derfor ikke give nogen mening at hænge rulle ind mod væggen. Med metalpladen som vægt, kræver det blot to fingre at rive et stykke papir af.

De som bruger argumentet med at man kan afrive papiret med en hånd, når rullen hænger indad er vist ikke ret fingernemme. Det er forholdsvist nemt at rive papir af en udafhængende rulle med en hånd. Man holder fast i papiret med to fingre (Pegefinger og langemand), og river i papiret forneden med to andre fingre (Tommeltot og ringfinger). Er ens fingre ikke lange nok til at rive hele vejen over, kan et hurtigt ryk løsne resten af papiret.

Det tager ikke mere end et par sekunder på den måde.
Gravatar #74 - Makey
19. okt. 2010 15:55
Flemhans (71) skrev:
Selv bruger jeg altid køkkenrulle og en lodret holder. Det giver dobbelt båndbredde, og kan være rart til at få det sidste residue væk med.

Bruger selv køkkenrulle da:
- Man skal kun bruge et stykke
- Det er billigere (3 ruller køkkenrulle er i hvert fald billigere end 6 x toiletpapir der hvor jeg handler)

Derudover så har jeg slet ikke i en holder da badeværelset er designet således at hvis der hang toiletpapir på holderen ville det blive vådt når bruseren bliver brugt, så det ligger i en skuffe i stedet.

DiZaster (73) skrev:
De som bruger argumentet med at man kan afrive papiret med en hånd, når rullen hænger indad er vist ikke ret fingernemme.

Et hårdt riv til siden virker som regel fuldstændig perfekt for mig, det kræver bare lige lidt øvelse.
Gravatar #75 - XorpiZ
19. okt. 2010 15:56
Hvem fanden tørrer røv i køkkenrulle?

Det må sgu kræve en røv der er fyldt med hård hud for at kunne holde til det.
Gravatar #76 - bbb2020
19. okt. 2010 16:07
JSebastian (4) skrev:
Genial afstemning, et af de store spørgsmål i vores liv :)

Ikke helt rigtig, for der skulle kun have været 2 svarmuligheder, for der er kun 2 muligheder i vores liv.

Når der bliver født et barn er der 2 muligheder;
Enten bliver det en dreng, eller også bliver det en pige. Hvis det bliver en pige er det ligemeget, men hvis det bliver en dreng er der 2 muligheder;

Enten bliver han soldat, eller også bliver han ikke en soldat. Hvis han ikke bliver en soldat er det ligemeget, men hvis han bliver en soldat er der 2 muligheder;

Enten kommer han i krig, eller også kommer han ikke i krig. Hvis han ikke kommer i krig er det lige meget. Men hvis han kommer i krig er der 2 muligheder;

Enten dør han, eller også dør han ikke. Hvis han ikke dør, er det ligemeget. Men hvis han dør, er der 2 muligheder;
Enten bliver han begravet, eller også bliver han ikke begravet. Hvis han ikke bliver begravet er det ligemeget. Men hvis han bliver begravet er der 2 muligheder;

Enten bliver han til et træ, eller også bliver han til græs. Hvis han bliver til græs er det ligemeget. Men hvis han bliver et træ er der 2 muligheder;

Enten bliver han til tændstikker eller også bliver han til toiletpapir. Hvis han bliver til tændstikker er det ligemeget. Men hvis han bliver til toiletpapir er der 2 muligheder;

Enten kommer han på et mandetoilet, eller også kommer han på et dametoilet. Hvis han kommer på et mandetoilet er det ligemeget. Men hvis han kommer på et dametoilet er der 2 muligheder;

Enten bliver han brugt foran, eller også bliver han brugt bagi. Hvis han bliver brugt foran er det ligemeget, men hvis han bliver brugt bagi SÅ' DET NOGET LORT!

Og så bruger I tiden på at diskuterer, hvordan papiret skal vende.

Gravatar #77 - Viggo
19. okt. 2010 20:31

Gå ud og afprøv ind og ud fra væggen.. fortøl mig så hvad der er mest praktisk... I double dare you motherfucker D:<
Gravatar #78 - Chewy
19. okt. 2010 22:17
@77

Har aldrig troet at jeg skulle høre en mand, udfordre en anden man, til at skide....

There is a first for everyone...
Gravatar #79 - Cordack
19. okt. 2010 22:44
Hmm... Nu har jeg læst de foregående 50 post igennem... Er jeg den eneste der slet ikke vil have det hængende?
Man holder da rullen i den ene hånd, mens den anden bruges til at tørre! ;o)

Update:
Havde ikke set der var en side 2 :$
Med andre ord er jeg enig med #53 + #54
Gravatar #80 - Chewy
19. okt. 2010 23:01
Fuldstændigt og 110% off-topic, men...

@79

Hvis du ikke gider at bruge tid på at læse tråden, hvorfor fanden skulle jeg så gide at bruge tid på at læse dit indlæg?!

Syntes ærligt talt at det er dybt uforskammet....
Gravatar #81 - DiZaster
19. okt. 2010 23:45
Viggo (77) skrev:

Gå ud og afprøv ind og ud fra væggen.. fortøl mig så hvad der er mest praktisk... I double dare you motherfucker D:<

Jeg ved ikke hvor du kommer fra, men hvor jeg kommer fra knalder vi ikke vores mødre. Men hver mand sin lyst ^^

Jeg behøver ikke at gå ud og vende rullen, eftersom jeg, ligesom de fleste mennesker, flere gange har været udsat for begge scenarier.

Der findes rigtigt mange toilet papir holdere som er konstrueret til at fungere med ruller som hænger udad, og langt de fleste mennesker hænger rullen med papiret udad. Hvilket denne afstemning også giver udtryk for.

Det er lidt ligesom en diskussion mellem venstre- og højrehånds personer om hvad der er bedst. Gad vide om der er en sammenhæng mellem dette og hvad man foretrækker mht. toiletpapir?

Højrehåndet og papiret udad :-)

Gravatar #82 - tomsommer
20. okt. 2010 06:40
Der er kun ét svar, og det er uddybet her: http://currentconfig.com/2005/02/22/essential-life...
Gravatar #83 - DonFrank
20. okt. 2010 09:24
Væk fra væggen, har utallige gange oplevet at når papiret hænger ind mod væggen, har man SKRABET sine negle mod tapetet og det bliver ødelagt!
Gravatar #84 - Bermann
20. okt. 2010 11:12
Har vi ikke haft denne afstemning før? :P

Og selvfølgelig skal flappen hænge ud over...
Gravatar #85 - Viggo
20. okt. 2010 11:36
DiZaster (81) skrev:
Jeg ved ikke hvor du kommer fra, men hvor jeg kommer fra knalder vi ikke vores mødre. Men hver mand sin lyst ^^

Ordkløver. Ud med dig.

DiZaster (81) skrev:
Jeg behøver ikke at gå ud og vende rullen, eftersom jeg, ligesom de fleste mennesker, flere gange har været udsat for begge scenarier.

Kujon siger jeg bare. KUJON. Du ved nemlig godt hvad slutresultatet er, og du frygter det!

DiZaster (81) skrev:
og langt de fleste mennesker hænger rullen med papiret udad. Hvilket denne afstemning også giver udtryk for.

B2: "Tænker du det samme som mig B1...?"
B1: "Det vil jeg tro, B2"
I kor: "SÅ DET BIL-ANALOGI TIIIIID!"

Bil A er en super billig bil. Bil B er en super DYR bil. Bil A sælger mere end bil B. Ergo er bil A en bedre bil.

Kvantitet over kvalitet.

Gravatar #86 - decx
20. okt. 2010 13:24
Jeg har et bidet, kun pøblen tørrer sig selv i røven med dødt træ.
Gravatar #87 - Emil
20. okt. 2010 16:36
DonFrank (83) skrev:
Væk fra væggen, har utallige gange oplevet at når papiret hænger ind mod væggen, har man SKRABET sine negle mod tapetet og det bliver ødelagt!

Tapet? Hvem fanden bruger tapet på et toilet? Det er da pisse ulækkert.
Gravatar #88 - DiZaster
20. okt. 2010 20:06
Emil (87) skrev:
Tapet? Hvem fanden bruger tapet på et toilet? Det er da pisse ulækkert.

Heh, jeg har oplevet at blive indlogeret på hoteller hvor de havde tykke gulvtæpper i badeværelset (UK)... Det er kraftedeme klamt med sådan et gammelt, halv fugtigt tæppe omkring bad og toilet :-/

Siden da booker jeg selv mine hoteller, og jeg kører gerne 1 time før om morgenen, bare jeg ikke skal overnatte sådan et sted igen :-)
Gravatar #89 - Cervio
21. okt. 2010 02:07
jeg vil gerne påpege det faktum om hvor vidt rullen hænger til højre eller venstre for dig, muligvis har en faktor i dette dilemma, det finder jeg ud fra en der tidligere sagde at der måske er en forbindelse med hvor vidt man er højre eller venstrehåndet
Gravatar #90 - Bundy
21. okt. 2010 07:22
mZungu (62) skrev:
med et COCO 6035R bidet behøver man slet ikke toiletpapir, da man kan få "Gentle pulsating cleansing" efterfulgt af en tur med lufttørreren...
COCO6035RBidet2

DUAL NOZZLE, HOLY SHIT!
Gravatar #91 - Thalion
21. okt. 2010 08:01
mZungu (62) skrev:
COCO6035RBidet2

Jeg har da lige fundet et ny musthave! Det er da fantastisk!
Gravatar #92 - squad2nd
21. okt. 2010 21:38
Den næste diskussion på newz.dk går skal gå på om det var et klogt træk da man gik væk fra at bruge blødt stof for at polstre lokumsbrættet.

Og ellers.. så er der jo så mange andre
problemer man kan tage sig af.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login