mboost-dp1
Hvordan går du tilbage i din browser?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg bruger for det meste alt+venstre på tastaturet. Men hvis jeg sidder ved min stationære på arbejdet, bruger jeg nok alligevel back knappen i browseren, fordi det er nemmere når man har hånden på musen. På laptops har jeg trackpad, så hænderne er altid meget tæt på tastaturet, og jeg bruger alle de genvejstaster jeg kender.
Som stolt IBM/Lenovo ejer benytter jeg mig da af Frem/Tilbage knapperne på tastaturet, så svaret må blive "Andet"
Kommer an på så meget, stemte backspace, men bruger også back pilen af og til.
Jeg er nok mere en point and click'er end en hotkey-guru.
Lige som jeg oftest åbner nye tabs ved at dobbeltklikke på tab baren eller gå i File->New tab, frem for at bruge ctrl+t.
Jeg er nok mere en point and click'er end en hotkey-guru.
Lige som jeg oftest åbner nye tabs ved at dobbeltklikke på tab baren eller gå i File->New tab, frem for at bruge ctrl+t.
Meget forskelligt.. På min T61'er fandt jeg igår 2 knapper over piletasterne til at gå frem og tilbage med, så de er hyppigt brugt nu..
Backspace bruges hvis jeg har siddet og læst længere tekster og ikke har hånden på musen..
Ellers så er det musen der bliver brugt, enten dens egne knapper, eller browserens..
Backspace bruges hvis jeg har siddet og læst længere tekster og ikke har hånden på musen..
Ellers så er det musen der bliver brugt, enten dens egne knapper, eller browserens..
Tumleren (31) skrev:Rigtige mænd gør ingen af delene - De går fremad til de er kommet rundt om hele internettet og har nået den side før den man startede på
Nejnej, det er kun Chuck Norris der gør det :O
Ontopic bruger jeg som regel backspace
Som #7, #20 og #32. Evt. gestures i FF.
Tasterne kan godt være noget irriterende på foraer, hvis man skriver et langt indlæg og bruger piletasterne til at manøvrere rundt i det man skriver, hvis man skal rette i noget. Et forket tryk over venstre piletast, og man kan risikere at skulle starte forfra :-)
Tasterne kan godt være noget irriterende på foraer, hvis man skriver et langt indlæg og bruger piletasterne til at manøvrere rundt i det man skriver, hvis man skal rette i noget. Et forket tryk over venstre piletast, og man kan risikere at skulle starte forfra :-)
Pudsigt, jeg troede at langt de fleste brugte ALT+piletast ligesom jeg, men så er det kun 3%
Jeg har dog lige fået en mus med frem/tilbage-knapper, men kan ikke rigtig vænne mig til at bruge dem.
Jeg har dog lige fået en mus med frem/tilbage-knapper, men kan ikke rigtig vænne mig til at bruge dem.
Bruger hvad der nu er nemmest i den givne situation. sidder jeg med begge hænder på tastaturet bruger jeg alt+piletast, sidder jeg med en hånd på tastaturet (f.eks. med cola i den anden) bruger jeg backspace, og hvis jeg lige styrer rundt med musen bruger jeg den til at trykke på browserens tilbageknap (har ikke nogen specialknap på min mus).
Bruger normalt knapperne på musen, både i min browser (FF) men også bare i explorer. : )
Men hvis jeg sidder ved min laptop og ik lige har min mus til, bruger jeg alt + piltasterne og alle andre genvejstaster der nu er. ; )
Men hvis jeg sidder ved min laptop og ik lige har min mus til, bruger jeg alt + piltasterne og alle andre genvejstaster der nu er. ; )
joachimnb (23) skrev:Mouse gestures i Safari på MacBook Pro. Så kan det ikke gøres lettere og mere logisk.
Det samme, bortset fra at jeg bruger Firefox. (Eller rettere: Shiretoko — Firefox optimeret til MacIntel)
Og inden i kommer med: Det kan den da ikke, så bruger jeg Fx3.1Beta3. Den understøtter både 3-swipe men også — en utrolig nyttig funktion som jeg savner i andre programmer — 3-swipe op/ned for at gå til bund/top.
En mus med flip-wheel (til højre og ventre) er nok en af de mest geniale opfindelser ever..
Skal rykke min finger ca 4mm for at gå frem og tilbage, lettere kan det næsten ikke være :D
Når jeg er på arbejde eller andre steder føler jeg mig handikappet uden, og hvordan kan man game uden på en pc :O ?
Skal rykke min finger ca 4mm for at gå frem og tilbage, lettere kan det næsten ikke være :D
Når jeg er på arbejde eller andre steder føler jeg mig handikappet uden, og hvordan kan man game uden på en pc :O ?
#25:
Jeg plejer godt nok at formatere og reinstallere først, men jeg kan da godt se at din løsning er lidt hurtigere :D
--
OT: Enten bruger jeg tilbage-knappen i FF eller tilbage-knappen nederst til venstre på mit tastatur. Så er hånden også tæt på <CTRL>+A, Z, X, C eller V
Jeg plejer godt nok at formatere og reinstallere først, men jeg kan da godt se at din løsning er lidt hurtigere :D
--
OT: Enten bruger jeg tilbage-knappen i FF eller tilbage-knappen nederst til venstre på mit tastatur. Så er hånden også tæt på <CTRL>+A, Z, X, C eller V
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.