mboost-dp1
Hvordan anskaffer du dig dine spil?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Det afhænger meget af spiltitlen.
Spore, den downloadede jeg, og har fjernet det ny pga. det var for ringe.
Battlefield, da havde jeg først en ulovlig kopi til LAN-Party, men har senere investereret i en lovlig kopi, så jeg kan spille online.
Samtlige Valve titler bliver købt.
Far Cry 2 købte jeg også, men nu indser jeg at jeg skulle have downloadet den i stedet, det er ikke pengene værd.
Generelt så køber jeg de fleste spil, men nogen titler downloader jeg, og køber dem evt. senere hvis jeg gerne vil spille online.
Spore, den downloadede jeg, og har fjernet det ny pga. det var for ringe.
Battlefield, da havde jeg først en ulovlig kopi til LAN-Party, men har senere investereret i en lovlig kopi, så jeg kan spille online.
Samtlige Valve titler bliver købt.
Far Cry 2 købte jeg også, men nu indser jeg at jeg skulle have downloadet den i stedet, det er ikke pengene værd.
Generelt så køber jeg de fleste spil, men nogen titler downloader jeg, og køber dem evt. senere hvis jeg gerne vil spille online.
Generelt anskaffer jeg spillene ulovligt, men køber dem hvis de kan holde mig fanget.
Har købt alt for mange hypede spil igennem tiderne der viste sig at være noget lort, til jeg gider købe spil før jeg har prøvet dem.
Hvis producenterne ikke gider udvikle en demo af spillene, må de finde sig i at jeg prøver deres spil på anden måde.
Har købt alt for mange hypede spil igennem tiderne der viste sig at være noget lort, til jeg gider købe spil før jeg har prøvet dem.
Hvis producenterne ikke gider udvikle en demo af spillene, må de finde sig i at jeg prøver deres spil på anden måde.
"Køber dem nye online", bliver til tider fristet i fysiske butikker, men typisk er der penge at spare ved at køre hjem og tjekke spilpriser.dk
Før i tiden fik jeg en del ulovlige kopier, men disse har jeg arkiveret lodret, jeg har rigeligt i de titler jeg køber lovligt, da jeg synes min tid til spil er ret begrænset.
Før i tiden fik jeg en del ulovlige kopier, men disse har jeg arkiveret lodret, jeg har rigeligt i de titler jeg køber lovligt, da jeg synes min tid til spil er ret begrænset.
Nu er det meget begrænset hvad jeg ejer af spil, men de sidste 5 jeg har købt har været online.
Man sparer penge og mht. World of Warcraft expansions, så har jeg fået dem dagen før, dvs. jeg har kunne installere og patche i fred og ro, så jeg kunne komme online til der blev åbnet for det nye kl. 00.00.
Man sparer penge og mht. World of Warcraft expansions, så har jeg fået dem dagen før, dvs. jeg har kunne installere og patche i fred og ro, så jeg kunne komme online til der blev åbnet for det nye kl. 00.00.
Jeg har simpelt hen fået noget af kopi-beskyttelse og begrænsninger i købte spil, så det holder jeg mig fra. Så hellere en pirat-udgave hvor den slags pjat er ordnet.
På den anden side, så har jeg dårlig erfaring med pirat-kopier. Well, Windows-software fra nettet i det hele taget. Så hvis ikke det er fra nogen jeg stoler meget på, får det lov til at køre i en virtuel maskine dedikeret til det ene program.
Men spil i en virtuel maskine? Jeg har ikke prøvet, men jeg har på fornemmelsen at det koster rigeligt meget performance.
Så pirat-spil holder jeg mig også fra.
Godt jeg ikke har den store trang til computer-spil.
På den anden side, så har jeg dårlig erfaring med pirat-kopier. Well, Windows-software fra nettet i det hele taget. Så hvis ikke det er fra nogen jeg stoler meget på, får det lov til at køre i en virtuel maskine dedikeret til det ene program.
Men spil i en virtuel maskine? Jeg har ikke prøvet, men jeg har på fornemmelsen at det koster rigeligt meget performance.
Så pirat-spil holder jeg mig også fra.
Godt jeg ikke har den store trang til computer-spil.
Spiller kun på min PS3.
Hvis det er noget jeg slet ikke kan vente på (som ved GTA4) køber jeg på coolshop. Ellers er det brugte spil via brugtespil.dk eller brugte/nye spil via Ebay.co.uk.
http://Gamehubs.com kan forresten anbefales til spil som er "region asien".
Hvis det er noget jeg slet ikke kan vente på (som ved GTA4) køber jeg på coolshop. Ellers er det brugte spil via brugtespil.dk eller brugte/nye spil via Ebay.co.uk.
http://Gamehubs.com kan forresten anbefales til spil som er "region asien".
Henter for det meste mine spil på nettet. Kun Battlefield, WoW og Steam-spil køber jeg - Dvs. alle de spil som (næsten) udelukkende består af en online-del køber jeg. Singleplayer spil køber jeg nærmest aldrig.
Er begyndt at bruge Steam's Store mere og mere på det sidste though
Er begyndt at bruge Steam's Store mere og mere på det sidste though
Varierer:
Som mange andre 'tester' jeg spillene først, hvis de ikke fanger mig bliver de afinstalleret meget hurtigt igen.
Anderledes er det dog med Blizzards titler eller spil jeg finder gode, køber dem, min måde at sige tak for et godt spil på. Det kommer af for mange dårlige oplevelser, hvis ikke der er mere end et par timers spil i udgivelse er den ikke CD'en den er brændt på værd.
Når jeg endelig køber er det oftest i butikker, så kan man da i det mindste sidde og læse i manualen på vejen hjem samt shoppe efter andre ting når man nu alligevel har bevæget sig ud af hulen.
Som mange andre 'tester' jeg spillene først, hvis de ikke fanger mig bliver de afinstalleret meget hurtigt igen.
Anderledes er det dog med Blizzards titler eller spil jeg finder gode, køber dem, min måde at sige tak for et godt spil på. Det kommer af for mange dårlige oplevelser, hvis ikke der er mere end et par timers spil i udgivelse er den ikke CD'en den er brændt på værd.
Når jeg endelig køber er det oftest i butikker, så kan man da i det mindste sidde og læse i manualen på vejen hjem samt shoppe efter andre ting når man nu alligevel har bevæget sig ud af hulen.
Nettet, brugt eller på tilbud/når de er faldet i pris, aldrig nye, det er de simplethen for dyre til, nægter at betale 3-600kr for et nyt spil, så hellere vente til det er faldet i pris.
Tester også spil nu om dage da jeg er blevet brandt på alt for mange junk spil som så gode ude men reelt set var lort i skiveform.
Tester også spil nu om dage da jeg er blevet brandt på alt for mange junk spil som så gode ude men reelt set var lort i skiveform.
Spil skal købes i butikken. Med mindre det er enten en gratis demo-version eller et "free-to-download" MMORPG. Det er da for dumt at downloade ulovlige kopier af spil. ROM-filer er det iorden med hvis man bare har spillet til den originale konsol, men ellers er det åndsvagt. (Og det kommer fra en, der har en bit-torrent-downloaded XP Black på sin stationære.)
Som mange andre afhænger det af spillets titel (eller mere korrekt; Udgiver). F.eks. havde jeg på fornemmelsen at RA3 (Host-EA Games-Host) var noget bras. Det har jeg hentet, spillet i 3 minutter og slettet.
Blizzards spil, derimod, køber jeg næsten med det samme, efter at have prøvet dem i omtalte tre minutter.
Alt andet er afhængigt af kvaliteten på den enkelte titel. There's no way I'm paying because everyone else is a jackass.
#16: Here we go... :-P
Blizzards spil, derimod, køber jeg næsten med det samme, efter at have prøvet dem i omtalte tre minutter.
Alt andet er afhængigt af kvaliteten på den enkelte titel. There's no way I'm paying because everyone else is a jackass.
#16: Here we go... :-P
Jeg har støttet samtlige titler jeg har kunnet lide.
På nuværende tidspunkt er min spilsamling på godt over 200 titler.
Jeg har piratkopieret næsten samtlige titler, og køber meget, meget sjældent nye spil uden at have prøvet den fulde version først.
Der er intet dumt ved det. Det er derimod langt dummere blindt at stole på demoer og anmeldelser frem for at danne sin egen mening.
Hvis du går ind i en restaurant og får et ringe tilberedt måltid mad, så får du som regel pengene tilbage, en undskyldning og/eller gratis dessert.
Derimod hvis du efter at have været i biografen og har set en film der har lav standard i forhold til gennemsnittet af de film der tidligere er lavet, kan du få et los i røven ud af biografen.
Det samme gælder spil... Du har ingen mulighed for at få pengene igen hvis det har været en dårlig oplevelse.
På nuværende tidspunkt er min spilsamling på godt over 200 titler.
Jeg har piratkopieret næsten samtlige titler, og køber meget, meget sjældent nye spil uden at have prøvet den fulde version først.
Der er intet dumt ved det. Det er derimod langt dummere blindt at stole på demoer og anmeldelser frem for at danne sin egen mening.
Hvis du går ind i en restaurant og får et ringe tilberedt måltid mad, så får du som regel pengene tilbage, en undskyldning og/eller gratis dessert.
Derimod hvis du efter at have været i biografen og har set en film der har lav standard i forhold til gennemsnittet af de film der tidligere er lavet, kan du få et los i røven ud af biografen.
Det samme gælder spil... Du har ingen mulighed for at få pengene igen hvis det har været en dårlig oplevelse.
Det varierer...
Bare i år har jeg brugt alle muligheder på listen undtagen den fra Blockbuster.
Bioshock og Fallout 3 købte jeg nyt i en butik.
Stalker fik jeg købt nyt via Amazon.co.uk
UFO: Aftermath købte jeg brugt via qxl.
The Orange Box og pakken med GTA-spil og lidt ekstra købte jeg via Steam.
Og Spore "købte jeg" via TPB og slettede igen efter 4 timer
Bare i år har jeg brugt alle muligheder på listen undtagen den fra Blockbuster.
Bioshock og Fallout 3 købte jeg nyt i en butik.
Stalker fik jeg købt nyt via Amazon.co.uk
UFO: Aftermath købte jeg brugt via qxl.
The Orange Box og pakken med GTA-spil og lidt ekstra købte jeg via Steam.
Og Spore "købte jeg" via TPB og slettede igen efter 4 timer
#21 Du blev rated relevant
<Pjat>
...selvom jeg godt synes du kunne tænke lidt mere object-orienteret. Torrent() kunne returnere et object indeholdende din instans af det aktuelle spil. Dette object kunne så passende bruges som argument i metoderne PlayGame(), Delete() og BuyGame(). ;-)
</Pjat>
<Pjat>
...selvom jeg godt synes du kunne tænke lidt mere object-orienteret. Torrent() kunne returnere et object indeholdende din instans af det aktuelle spil. Dette object kunne så passende bruges som argument i metoderne PlayGame(), Delete() og BuyGame(). ;-)
</Pjat>
Var i den lokale eb games, vil gerne støtte de lokale.
Fable2, Pes 2009 og Fifa 09, ja det bliver så 1650,-
Ahh det må du kunne gøre bedre.
Nej, de flyver simplehen ned af hylden.
Nå okay, hjem på nettet, hov tilbud på fifa09 (210 kr fra england), 400 kr for pes hos coolshop, så mangler jeg bare og købe fable.
Det trist er, havde han nu sagt 1200-1300 kr, så havde jeg nok købt alle 3 titler der, men oki, jeg er nu glad nok for at spare de penge.
Fable2, Pes 2009 og Fifa 09, ja det bliver så 1650,-
Ahh det må du kunne gøre bedre.
Nej, de flyver simplehen ned af hylden.
Nå okay, hjem på nettet, hov tilbud på fifa09 (210 kr fra england), 400 kr for pes hos coolshop, så mangler jeg bare og købe fable.
Det trist er, havde han nu sagt 1200-1300 kr, så havde jeg nok købt alle 3 titler der, men oki, jeg er nu glad nok for at spare de penge.
Stemte at det afhænger af titlen... Jeg downloader som hovedregel altid spillene først.. Prøver dem.. Og hvis det er et spil jeg kan lide køber jeg det.. Hvis jeg bliver træt af det hurtigt (Ligsom jeg gør med de fleste spil...) Så sletter jeg lortet igen...
Jeg synes den her afstemning afspejler ironien i spilbranchens (og andre mediebrancher)'s whinen over tabt indkomst pga. piratkopiering.
Spørgsmålet er jo hvorvidt de personer der KUN downloader spillene reelt set ville købe dem hvis det var umuligt at downloade dem.. :)
Jeg synes den her afstemning afspejler ironien i spilbranchens (og andre mediebrancher)'s whinen over tabt indkomst pga. piratkopiering.
Spørgsmålet er jo hvorvidt de personer der KUN downloader spillene reelt set ville købe dem hvis det var umuligt at downloade dem.. :)
Jeg spiller kun Wii, og jeg låner de spil jeg skal bruge på biblioteket. Det er billigt (gratis), og man kan bare "gen-låne" via nettet, hvis man ikke gidder aflevere dem...
Køber mine spil primært online via England (www.gameplay.co.uk www.shopto.net www.game.co.uk www.gamestation.co.uk www.amazon.co.uk og så www.ebay.co.uk ), ellers prøver jeg at opdrive dem brugt.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.