mboost-dp1
Hvor tit bruger du et decideret chat-rum?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg logger da på EvE hver dag for a chatte.
Nogen siger godt nok, at der er et spil nedenunder, men det har jeg ikke prøvet endnu.
Nej - Stemte Meget sjældent, da man trods alt stadig kan løbe ind i et webbaceret chatprogram, når man sådan surfer rundt derude, ventende på at der dukker en nyhed op på Newz man kan læse og kommenterer.
Nogen siger godt nok, at der er et spil nedenunder, men det har jeg ikke prøvet endnu.
Nej - Stemte Meget sjældent, da man trods alt stadig kan løbe ind i et webbaceret chatprogram, når man sådan surfer rundt derude, ventende på at der dukker en nyhed op på Newz man kan læse og kommenterer.
Jeg stemte "Aldrig", men hvis sådan noget som IRC tæller med, så gør AltME nok også, og jeg tilbringer mange timer i min. én AltME world :-)
Som flere nævner så er det lige det der med definitionen af et chatrum, men jeg sidder dagligt i et "chatrum" via skype, hvor jeg snakker med kammerater der stammer tilbage fra folkeskoletiden, som idag også sidder med IT jobs ligesom jeg selv, og det er nu dejligt at få en sludder om vidt og bredt og holde kontakten med gamle venner, når man ikke lige altid ser hinanden så tit.
En utrolig dejlig funktion kaldet backlog, sørger for at uanset hvornår man logger på så får man samtalen fra de andre tilsendt så snart man logger på, så man aldrig går glip af noget. Det samme funktion kunne opnåes ved hjælp af såkaldte BNCer i IRC (ak ja det var den gang der kun var IRC og der knap nok var tænkt på ICQ... og MSN... vræmmes)
En utrolig dejlig funktion kaldet backlog, sørger for at uanset hvornår man logger på så får man samtalen fra de andre tilsendt så snart man logger på, så man aldrig går glip af noget. Det samme funktion kunne opnåes ved hjælp af såkaldte BNCer i IRC (ak ja det var den gang der kun var IRC og der knap nok var tænkt på ICQ... og MSN... vræmmes)
Jeg går nogengange ind på n.dk (flame on) fordi jeg har nogle gamle brugere der. Men jeg bruger minimalt tid derinde.
Ang. definationen af et chatrum, så er det der afgører det for mig vel om man er i et *rum*, altså hvor der er mange der kan se hvad man skriver, og ikke bare en samtale med en anden person i msn osv.
MSN/skype er ikke chat rum for mig, men det bruger jeg også en del (msn anyhoo)
Ang. definationen af et chatrum, så er det der afgører det for mig vel om man er i et *rum*, altså hvor der er mange der kan se hvad man skriver, og ikke bare en samtale med en anden person i msn osv.
MSN/skype er ikke chat rum for mig, men det bruger jeg også en del (msn anyhoo)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.