mboost-dp1
Hvor ofte genstarter du din iPhone / iPod touch?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
hmmmm... min nokia er aldrig blevet "genstartet"... den har været flad 1 gang i de 2 år jeg havde den så der blev den vel teknisk set genstartet. Men ellers aldrig.
Hvis man skal rende og genstarte sin iPhone er der satme noget apple ikke har forstået. Det er en telefon ikke en pc med windows 95.
Hvis man skal rende og genstarte sin iPhone er der satme noget apple ikke har forstået. Det er en telefon ikke en pc med windows 95.
Ja det var da ikke en særlig snedig afstemning, genstarten den langt sjældnere end der er mulighed for her.
Jeg slukker den når jeg går i seng så ved ikke helt om det tæller for en genstart :D
Mangler sådan set ikke noget på ipod delen udover en søge funktion men altså jeg kan li den musik jeg har på den så jeg starter den for det meste og så spiller den ellers :P
Men ja en yderst negativt opstillet afstemning men altså der skal vel også være plads til dårlige oplevelser :)
Mangler sådan set ikke noget på ipod delen udover en søge funktion men altså jeg kan li den musik jeg har på den så jeg starter den for det meste og så spiller den ellers :P
Men ja en yderst negativt opstillet afstemning men altså der skal vel også være plads til dårlige oplevelser :)
Siden version 2.2 har den crashet, når man låser telefonen. I hvert fald et par gange om ugen. 1.1.4 var klippestabil!
Genstarter når jeg installere større apps, da de så kører meget bedre og hurtigere, lidt ligesom i gamle dage med Windows 95 :)
Derudover, så går min telefon flad ca. hver tredje dag, så der bliver den også lige genstartet.
Har haft min april tror jeg eller marts (kan ikke lige helt huske det) og er på ingen måde træt af den endnu, dog, hvis der kommer en 3G bygget på samme måde som min (1g), altså med stål bagpå og de samme afrundede hjørner, så køber jeg nok den, da jeg godt kunne tænke mig GPS delen... Men ikke noget jeg desperat mangler..
Derudover, så går min telefon flad ca. hver tredje dag, så der bliver den også lige genstartet.
Har haft min april tror jeg eller marts (kan ikke lige helt huske det) og er på ingen måde træt af den endnu, dog, hvis der kommer en 3G bygget på samme måde som min (1g), altså med stål bagpå og de samme afrundede hjørner, så køber jeg nok den, da jeg godt kunne tænke mig GPS delen... Men ikke noget jeg desperat mangler..
Jeg har haft min iPhone i små 1½ år nu. Fik den i oktober, 2007. Den har installeret det berygtede TurboSIM (som mange påstår er ustabilt?!) - men jeg genstarter udelukkende min når den løber tør for strøm.
MED MINDRE at jeg fx installerede TapDefense og det blev ved med at gå i fuck og lukke sig selv - så genstarter jeg telefonen for at se om det så virker. Men det har endnu ikke vist sig at være det der har været fejlen (og det blev da også opdateret dagen efter).
Så ja, når jeg løber tør for strøm. Ellers kører den bare (og elsker den stadig!)
MED MINDRE at jeg fx installerede TapDefense og det blev ved med at gå i fuck og lukke sig selv - så genstarter jeg telefonen for at se om det så virker. Men det har endnu ikke vist sig at være det der har været fejlen (og det blev da også opdateret dagen efter).
Så ja, når jeg løber tør for strøm. Ellers kører den bare (og elsker den stadig!)
Foreslå rettelse:
"gidder" ?? Kunne man lige have spellchecket før man indsendte? Det ville hjælpe en del på seriøsiteten :)
#topic
Jeg har ikke nogen, men køber en Touch i næste uge - glæder mig :) Jeg håber dog ikke der bliver behov for at genstarte den, men udfra kommentarerne her, lyder det heller ikke sådan :)
"gidder" ?? Kunne man lige have spellchecket før man indsendte? Det ville hjælpe en del på seriøsiteten :)
#topic
Jeg har ikke nogen, men køber en Touch i næste uge - glæder mig :) Jeg håber dog ikke der bliver behov for at genstarte den, men udfra kommentarerne her, lyder det heller ikke sådan :)
Havde lavet jail-break på 2.0, men den var ret sløv så genstartede den tit. Efter opgradering til 2.2 er den blevet super stabil og genstarter den aldrig og har ikke jail-broken den igen - jeg har en idé om at der bliver spist lidt for meget af den sparsomme ram på de jail-broken eller også er 2.2 bare markant bedre (eller måske fordi jeg havde SSH-server kørende under jail-broken?).
Eneste egentligt irritationsmoment jeg har ved den nu, er at iPhone slukker Safari for ofte - hvis en side er lang tid om at indlæse, tror iPhone at safari er gået ned/frossen, og slukker Safari, selvom en ganske fornuftig indlæsning tydeligvis er i gang, mens det nok bare er Telia's EDGE/3G bare driller som så ofte før, eller et javascript som bruger en del kræfter... Savner ikke at den er jail-broken.
Eneste egentligt irritationsmoment jeg har ved den nu, er at iPhone slukker Safari for ofte - hvis en side er lang tid om at indlæse, tror iPhone at safari er gået ned/frossen, og slukker Safari, selvom en ganske fornuftig indlæsning tydeligvis er i gang, mens det nok bare er Telia's EDGE/3G bare driller som så ofte før, eller et javascript som bruger en del kræfter... Savner ikke at den er jail-broken.
Ja, Safari crasher en del. Nogle sider kan være for meget for den (bl.a. Newz.dk). Og jeg kører over hjemmets Wi-Fi. Også levetiden på hver "side" ("tab") er begrænset, hvilket er super irreterende, når man bruger sin mobil som skema.bitnissen (20) skrev:Eneste egentligt irritationsmoment jeg har ved den nu, er at iPhone slukker Safari for ofte - hvis en side er lang tid om at indlæse, tror iPhone at safari er gået ned/frossen, og slukker Safari, selvom en ganske fornuftig indlæsning tydeligvis er i gang, mens det nok bare er Telia's EDGE/3G bare driller som så ofte før, eller et javascript som bruger en del kræfter... Savner ikke at den er jail-broken.
Men med en jail-broken telefon får man gratis temaer, copy-paste, video, etc.
Daniel-Dane (22) skrev:Ja, Safari crasher en del. Nogle sider kan være for meget for den (bl.a. Newz.dk). Og jeg kører over hjemmets Wi-Fi. Også levetiden på hver "side" ("tab") er begrænset, hvilket er super irreterende, når man bruger sin mobil som skema.
Men med en jail-broken telefon får man gratis temaer, copy-paste, video, etc.
Hvilken router har du for jeg har problemer med? Jeg har problemer med min wifi router fra fullrate. Har googlet det lidt og lige netop den router, Zyxel P-2602HW-D1A, er der flere der har problemer med hensyn til iPhone og Macbooks. Nettet bliver ufatteliget langsomt.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.