mboost-dp1

Hvor ofte genstarter du din iPhone / iPod touch?

Gå til bund
Gravatar #1 - Hald
23. jan. 2009 08:22
Jeg genstarter den ikke én gang om ugen, nok nærmere hver 3 uge eller sådan noget.. useriøs afstemning der bærer præg af en negativ bruger.

Ta' sig nu lidt sammen!
Gravatar #2 - gensplejs
23. jan. 2009 08:42
hmmmm... min nokia er aldrig blevet "genstartet"... den har været flad 1 gang i de 2 år jeg havde den så der blev den vel teknisk set genstartet. Men ellers aldrig.
Hvis man skal rende og genstarte sin iPhone er der satme noget apple ikke har forstået. Det er en telefon ikke en pc med windows 95.
Gravatar #3 - gensplejs
23. jan. 2009 08:45
Forresten lidt skræmmende at 25% stemmer "Gidder ikke bruge den mere."
samtidig med at 38% stemmer "Jeg har ikke nogen."

Det er en meget stor del af dem der så har en iPhone der ikke gider bruge den mere.
Gravatar #4 - gnаrfsan
23. jan. 2009 08:52
Den er godtnok noget farvet, den afstemning. Jeg genstarter min iPod Touch ca. en gang om måneden, for en sikkerheds skyld. Jeg har haft den i over 6 måneder, og jeg synes stadig den er fed.

#2: Min N95 gik ned ugentligt i starten.

#3: 16 stemmer ;-)
Gravatar #5 - mathiass
23. jan. 2009 09:00
Gidder ikke bruge den mere.

Kunne man ikke lige køre en stavekontrol inden man lægger sådan en afstemning ud?
Gravatar #6 - stargate
23. jan. 2009 09:02
Jeg må sige at den IPhone jeg købte brugte jeg kun i ca 14 dage, jeg er blevet meget skuffet over den.

Gider ikke bruge den mere
Gravatar #7 - Dirk Diggler
23. jan. 2009 09:12
Hver gang jag har installeret et app.
Crashet 2 gang i de sidste 5 mdr.
DD
Gravatar #8 - Magten
23. jan. 2009 09:18
Gider ikke bruge den mere - alt for besværlig MP3 afspiller.... Var glad for den i starten, men så begyndte jeg at stille krav til den ^^
Gravatar #9 - Yocal
23. jan. 2009 10:22
Jeg mangler valgmuligheder...

[X] Cirka en gang om måneden

// Yoc.
Gravatar #10 - trylleklovn
23. jan. 2009 10:30
Ja det var da ikke en særlig snedig afstemning, genstarten den langt sjældnere end der er mulighed for her.
Gravatar #11 - mark.
23. jan. 2009 10:35
Jeg slukker den når jeg går i seng så ved ikke helt om det tæller for en genstart :D

Mangler sådan set ikke noget på ipod delen udover en søge funktion men altså jeg kan li den musik jeg har på den så jeg starter den for det meste og så spiller den ellers :P

Men ja en yderst negativt opstillet afstemning men altså der skal vel også være plads til dårlige oplevelser :)
Gravatar #12 - gnаrfsan
23. jan. 2009 10:38
#11, men der skal også være plads til gode...

Den bruger, der har indsendt afstemningen, skulle nok hellere have skrevet et indlæg på Tagwall'en.
Gravatar #13 - Daniel-Dane
23. jan. 2009 13:46
Siden version 2.2 har den crashet, når man låser telefonen. I hvert fald et par gange om ugen. 1.1.4 var klippestabil!
Gravatar #14 - Josso
23. jan. 2009 14:47
Hvem er det egentlig der godkender disse mærkelige afstemninger?
Gravatar #15 - MiniatureZeus
23. jan. 2009 15:02
Genstarter når jeg installere større apps, da de så kører meget bedre og hurtigere, lidt ligesom i gamle dage med Windows 95 :)
Derudover, så går min telefon flad ca. hver tredje dag, så der bliver den også lige genstartet.

Har haft min april tror jeg eller marts (kan ikke lige helt huske det) og er på ingen måde træt af den endnu, dog, hvis der kommer en 3G bygget på samme måde som min (1g), altså med stål bagpå og de samme afrundede hjørner, så køber jeg nok den, da jeg godt kunne tænke mig GPS delen... Men ikke noget jeg desperat mangler..
Gravatar #16 - Sommer
23. jan. 2009 15:35
Jeg har haft min iPhone i små 1½ år nu. Fik den i oktober, 2007. Den har installeret det berygtede TurboSIM (som mange påstår er ustabilt?!) - men jeg genstarter udelukkende min når den løber tør for strøm.

MED MINDRE at jeg fx installerede TapDefense og det blev ved med at gå i fuck og lukke sig selv - så genstarter jeg telefonen for at se om det så virker. Men det har endnu ikke vist sig at være det der har været fejlen (og det blev da også opdateret dagen efter).

Så ja, når jeg løber tør for strøm. Ellers kører den bare (og elsker den stadig!)
Gravatar #17 - Systran
23. jan. 2009 15:38
Foreslå rettelse:

"gidder" ?? Kunne man lige have spellchecket før man indsendte? Det ville hjælpe en del på seriøsiteten :)

#topic
Jeg har ikke nogen, men køber en Touch i næste uge - glæder mig :) Jeg håber dog ikke der bliver behov for at genstarte den, men udfra kommentarerne her, lyder det heller ikke sådan :)
Gravatar #18 - Chewy
23. jan. 2009 15:45
@17

Kunne man lige have spellchecket før man indsendte?

Det er blevet tjekket i hoved og røv, og der er ikke kastet nogen former for spells på afstemningen ;-)
Gravatar #19 - Norrah
23. jan. 2009 15:56
#18 så det du siger er at newz ikke gennemchecker for onde besværgelser?
Som tidligere troldmand, vil jeg gerne kommentere det som værende ganske uansvarligt.
Gravatar #20 - mortenskyt
24. jan. 2009 20:29
Havde lavet jail-break på 2.0, men den var ret sløv så genstartede den tit. Efter opgradering til 2.2 er den blevet super stabil og genstarter den aldrig og har ikke jail-broken den igen - jeg har en idé om at der bliver spist lidt for meget af den sparsomme ram på de jail-broken eller også er 2.2 bare markant bedre (eller måske fordi jeg havde SSH-server kørende under jail-broken?).

Eneste egentligt irritationsmoment jeg har ved den nu, er at iPhone slukker Safari for ofte - hvis en side er lang tid om at indlæse, tror iPhone at safari er gået ned/frossen, og slukker Safari, selvom en ganske fornuftig indlæsning tydeligvis er i gang, mens det nok bare er Telia's EDGE/3G bare driller som så ofte før, eller et javascript som bruger en del kræfter... Savner ikke at den er jail-broken.
Gravatar #21 - dan1el
24. jan. 2009 22:51
fankme sjældent...så det blev en blankt stemme
Gravatar #22 - Daniel-Dane
25. jan. 2009 00:01
bitnissen (20) skrev:
Eneste egentligt irritationsmoment jeg har ved den nu, er at iPhone slukker Safari for ofte - hvis en side er lang tid om at indlæse, tror iPhone at safari er gået ned/frossen, og slukker Safari, selvom en ganske fornuftig indlæsning tydeligvis er i gang, mens det nok bare er Telia's EDGE/3G bare driller som så ofte før, eller et javascript som bruger en del kræfter... Savner ikke at den er jail-broken.
Ja, Safari crasher en del. Nogle sider kan være for meget for den (bl.a. Newz.dk). Og jeg kører over hjemmets Wi-Fi. Også levetiden på hver "side" ("tab") er begrænset, hvilket er super irreterende, når man bruger sin mobil som skema.

Men med en jail-broken telefon får man gratis temaer, copy-paste, video, etc.
Gravatar #23 - bobsum
25. jan. 2009 21:34
Daniel-Dane (22) skrev:
Ja, Safari crasher en del. Nogle sider kan være for meget for den (bl.a. Newz.dk). Og jeg kører over hjemmets Wi-Fi. Også levetiden på hver "side" ("tab") er begrænset, hvilket er super irreterende, når man bruger sin mobil som skema.

Men med en jail-broken telefon får man gratis temaer, copy-paste, video, etc.

Hvilken router har du for jeg har problemer med? Jeg har problemer med min wifi router fra fullrate. Har googlet det lidt og lige netop den router, Zyxel P-2602HW-D1A, er der flere der har problemer med hensyn til iPhone og Macbooks. Nettet bliver ufatteliget langsomt.
Gravatar #24 - Daniel-Dane
25. jan. 2009 21:42
WRT54G. Jeg har selv problemer med kun fire MAC-adresser tilladt per modem genstart. Om det er routeren eller Stofa, kan jeg ikke sige. Men modem = Stofa = måske dem.

Men ellers er det hurtigt nok på de fleste hjemmesider.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login