mboost-dp1
Hvor meget tid bruger du på at spille computer om dagen?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg spiller alt for sjældent! Jeg elsker at game, men jeg har simpelthen ikke tid til det i weekenderne.
Jeg får dog presset et par sessioner på et par timer ind, nogle gange mere, om ugen, men jeg fantaserer nogle gange om at lægge mig "syg" for at blive hjemme og spille en hel dag, men jeg kan ikke får mig selv til at gøre det :)
Jeg får dog presset et par sessioner på et par timer ind, nogle gange mere, om ugen, men jeg fantaserer nogle gange om at lægge mig "syg" for at blive hjemme og spille en hel dag, men jeg kan ikke får mig selv til at gøre det :)
Spiller 3-5 timer om dagen normalt. Der er ikke så meget andet end mit arbejder der tager af min tid:P (Vennerne spiller også det)
Jeg spiller desværre ikke så meget computer for tiden, og har ikke gjort det længe, men jeg sidder foran computeren og bruger tid på meget andet som er mindst lige så 'latterligt', f.eks. stener på Newz.dk's forum, læser nyheder etc. Alt i alt er det nok gennemsnitligt 10 timer dagligt, weekenderne er meget 'værre' :D
Det keder mig enormt meget at spille, gider kun hvis det er med nogle jeg keder, så man kan sidde og fyre lort af.
Hvis man ikke tæller webbrowser spil med, så er det måske 1 time på dagen
Men jeg har ofte et browser spil kørende i baggrunden, som jeg måske bruger ca. 15-30 min per dag, hvor jeg samme tid også gør 100 andre ting
Lige nu er det Tropico 3 jeg spiller mest, dejligt spil (glæder mig til fuldversionen kommer ud, så jeg kan tilføje den til samlingen på hylden)
Men jeg har ofte et browser spil kørende i baggrunden, som jeg måske bruger ca. 15-30 min per dag, hvor jeg samme tid også gør 100 andre ting
Lige nu er det Tropico 3 jeg spiller mest, dejligt spil (glæder mig til fuldversionen kommer ud, så jeg kan tilføje den til samlingen på hylden)
Efter den definition er en Windows-PC i mit hjem ikke en computer. Den kan jo kun en brøkdel af hvad min computer kan, men har bedre ... virusunderstøttelse og er sjovere at ... I dunno. Men foretrukken er den i hvert fald ikke.
Anyway, en computer er den altså alligevel, ligesom en xbox og en playstation.
En PC og en konsol er to forskellige ting. Men det er computere begge dele.
Efter den definition er en Windows-PC i mit hjem ikke en computer. Den kan jo kun en brøkdel af hvad min computer kan, men har bedre ... virusunderstøttelse og er sjovere at ... I dunno. Men foretrukken er den i hvert fald ikke.
Anyway, en computer er den altså alligevel, ligesom en xbox og en playstation.
En PC og en konsol er to forskellige ting. Men det er computere begge dele.
Fisker (28) skrev:En lommeregner er også en computer, men at regne sig frem til 3037708 er ikke at spille.
Ja? Er det da noget du bruger meget tid på?
Fisker (28) skrev:Formuler jeres spørgsmål bedere, eller lav dem bredere sådan at alle typer 'spillemaskiner' kan være med.
Ikke forstået. Jeg synes det er glimrende formuleret. De spillemaskiner der ikke er med, må vel være flipper-maskiner, airhockey og andre mekaniske maskiner. Det kunne jo så være en anden afstemning, hvis det interessant.
Bllets (32) skrev:Hvor meget timer bruger du på at spille computer om dagen?
Så hænger sætningen altså ikke sammen...
Stemte 5-8 tror jeg...
LOL, troede lidt det gav sig selv, men okay jeg skærer det ud i pap så. Der burde stå:
'Hvor mange timer bruger du på at spille computer om dagen?'
Get it now?
Der står godt nok også "Hvor meget tid bruger du på at spille computer om dagen?" så der er intet galt overhovedet...
Langt de fleste har svaret 0-1. Kan det nu også passe? eller bliver tiden brugt på konsoller i stedet?
Går ud fra der menes i gennemsnit. Så de lange weekend nætter trækker gennemsnittet op :)
Langt de fleste har svaret 0-1. Kan det nu også passe? eller bliver tiden brugt på konsoller i stedet?
Går ud fra der menes i gennemsnit. Så de lange weekend nætter trækker gennemsnittet op :)
MalteN (37) skrev:23 timer i døgnet ! Det nye Operation Flashpoint sparker røv. Og det sparker DOBBELT så meget røv når Codemasters har fået rettet alle de noget så irriterende bugs deri. Men fedt, det er det sgu!
Enig, især med det sidste.. MP trænger sq til en kærlig hånd.
//begin rant
Tror jeg er for meget nørd (miljø skadet:)). Min første tanke var: "Siden hvornår er tid blevet en enhed?" Kan ikke huske hvornår jeg sidst sagde jeg har spillet computer i 3-5 tid. De fleste plejer vel at bruge timer eller minutter til måling af tid.
//end rant
Tror jeg er for meget nørd (miljø skadet:)). Min første tanke var: "Siden hvornår er tid blevet en enhed?" Kan ikke huske hvornår jeg sidst sagde jeg har spillet computer i 3-5 tid. De fleste plejer vel at bruge timer eller minutter til måling af tid.
//end rant
0-1 mængder tid, i en skala fra 0-8.
I minutter i gennemsnit nok noget i nærheden af 5-10 minutter, da jeg ikke spiller så meget computer. Men der er stadig de dage, hvor jeg sætter mig ned og spiller 8+ timers computer, fordi jeg intet bedre har at tage mig til (hvilket meget sjældent sker).
I minutter i gennemsnit nok noget i nærheden af 5-10 minutter, da jeg ikke spiller så meget computer. Men der er stadig de dage, hvor jeg sætter mig ned og spiller 8+ timers computer, fordi jeg intet bedre har at tage mig til (hvilket meget sjældent sker).
Jeg spiller Tetris på http://www.tetrisfriends.com/mindst en time om dagen og er faktisk ved at være ret hård til det ;-)
Faktisk det eneste spil jeg spiller pt.
Faktisk det eneste spil jeg spiller pt.
Spørgsmål er ikke formuleret ordernligt, og folk der ikke spiller og folk der spiller under 1 "tid" skal vælge samme svarmulighed. Hvilket giver yderst dårlig statistik.
Valgte selv 3-5 tid om dagen på computerspil, og under computerspil medregner jeg også konsolspil.
PS: Internettet er bygget til at man skal rette og citere andre for dumme ting.
Valgte selv 3-5 tid om dagen på computerspil, og under computerspil medregner jeg også konsolspil.
PS: Internettet er bygget til at man skal rette og citere andre for dumme ting.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.