mboost-dp1
Hvor mange skærme har du tilsluttet til din computer?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
0? Har en bærbar, så mener ikke den som sådan er tilsluttet da det lyder som noget der er eksternt.. :) Stemte dog en..
En enkelt 40" skærm i 1080p, men den er stereoskopisk, så hvis jeg tager 3D briller på, kan jeg få 2 skærme ved at skifte mellem at lukke et af mine øjne :-)
Det er dog ikke specielt brugbart i praksis, så normalt har jeg bare én skærm.
Det er dog ikke specielt brugbart i praksis, så normalt har jeg bare én skærm.
Adagio (3) skrev:Snakker vi om privat eller arbejde? :)
Tror du skal definere det som "Hvad du selv ville have anskaffet".
Har du 2 skærme på arbejdet fordi det er standard issue? Fordi det er chefen/IT-manden der spurgte dig om du kunne tænke dig en ekstra? Fordi du selv bad om en ekstra? Fordi du selv anskaffede dig en ekstra?
I de to første tilfælde skal du nok ignorere dit arbejde og svare omkring din hjemmecomputer. Men hvis du selv har bedt om/anskaffet skærm nr. 2 til dit arbejde, så er det IMO fint at svare 2 :-)
Jazzy2tm (10) skrev:Kun mig der har lagt mærke til at afstemningsprocenten kun giver 99%?
Afrundingsfejl.
De burde tilføje et enkelt decimal til resultaterne.
Derudover ville det være lidt mærkeligt hvis alle andre skulle lægge mærke til det, givet at resultaterne (og derved summen) varierer afhængigt af hvornår man stemmer :-) Da jeg stemte var summen faktisk 101%.
Athinira (9) skrev:Har du 2 skærme på arbejdet fordi det er standard issue? Fordi det er chefen/IT-manden der spurgte dig om du kunne tænke dig en ekstra? Fordi du selv bad om en ekstra? Fordi du selv anskaffede dig en ekstra?
Tja, det var mig der "spurgte" om det... eller rettere jeg sagde jeg havde brug for to skærme, så jeg hentede en skærm ekstra fra lageret... No need to ask the boss :D
Det er dog næsten blevet standard nu, men dengang jeg fik to skærme var det kun få der havde to skærme
Har en 21 tommer LG skærm og en 46 tommer Sony bravia. Men tæller det at man har et fjernsyn sat til ?
én 22" philips på work
Men kører i en højere opløsning end den er bygget til, for at få mere arbejds palds... og den bliver kun minimalt grumset xD
Men kører i en højere opløsning end den er bygget til, for at få mere arbejds palds... og den bliver kun minimalt grumset xD
4 x 22" Samsung i kvadrat på arbejde - på en Ergotron fod: http://www.ergotron.com/Products/tabid/65/PRDID/19...
DVI 1x 23" apple skærm.
HDMI 1x 40" tv over receiver.
DisplayPort 1x 20" 4:3 Farvekorrekt HP skærm, der har samme højde og farve som min Apple monitor - bruger jeg dog pt ikke da syntes det var grimt i længden.
og så står min Air i et mStand, så der er også en 13,3" i brug en gang i mellem.
HDMI 1x 40" tv over receiver.
DisplayPort 1x 20" 4:3 Farvekorrekt HP skærm, der har samme højde og farve som min Apple monitor - bruger jeg dog pt ikke da syntes det var grimt i længden.
og så står min Air i et mStand, så der er også en 13,3" i brug en gang i mellem.
2 stk.
En Samsung 215TW med et herligt lille S-PVA panel, og en ældre samsung 17" i 4:3. 17"eren kører primært Winamp, IRC og Windows Sidepanel. Bliver opgraderet til en 27" når luften i budgettet er til det.
Selvom det kun er en gammel, dårlig 17" jeg kører med nu, ville jeg have svært ved at gå tilbage til kun 1 skærm.
En Samsung 215TW med et herligt lille S-PVA panel, og en ældre samsung 17" i 4:3. 17"eren kører primært Winamp, IRC og Windows Sidepanel. Bliver opgraderet til en 27" når luften i budgettet er til det.
Selvom det kun er en gammel, dårlig 17" jeg kører med nu, ville jeg have svært ved at gå tilbage til kun 1 skærm.
4x22"
2209wa - fantastisk skærm. Ville gerne have haft købt U2410, men jeg besindede mig.
Det blev alligevel lidt pebret.
I dag ville jeg faktisk gerne have haft 3xU2711 i stedet, men det må blive næste gang jeg mener det er nødvendigt.
#Thread
Der er kun en ting galt med at have flere skærme at arbejde på. Jeg finder det meget svært at arbejde på en laptop. Men det er jo ikke lige nemt at have så meget hardware med i toget/flyet.... oh well, man må vel vælge det mindste af to onder.
2209wa - fantastisk skærm. Ville gerne have haft købt U2410, men jeg besindede mig.
Det blev alligevel lidt pebret.
I dag ville jeg faktisk gerne have haft 3xU2711 i stedet, men det må blive næste gang jeg mener det er nødvendigt.
#Thread
Der er kun en ting galt med at have flere skærme at arbejde på. Jeg finder det meget svært at arbejde på en laptop. Men det er jo ikke lige nemt at have så meget hardware med i toget/flyet.... oh well, man må vel vælge det mindste af to onder.
Skulle lige til at klikke 1 skærm, da jeg har en ekstra skærm tilsluttet min bærbar, men så har man vel 2 skærme? :/
Jeg kører normalt med en enkelt ekstra skærm (19” + 15” Macbook Pro), men når jeg får råd til en stationær kommer jeg forhåbentlig op på 2x23” (eller deromkring).
Jeg kører normalt med en enkelt ekstra skærm (19” + 15” Macbook Pro), men når jeg får råd til en stationær kommer jeg forhåbentlig op på 2x23” (eller deromkring).
2 stk.
Samsung SyncMaster 226BW
- Til browsing/gaming
Samsung LE32A457 (Skal snart skiftes ud til en ordentlig 40-42")
- Til film
Samsung SyncMaster 226BW
- Til browsing/gaming
Samsung LE32A457 (Skal snart skiftes ud til en ordentlig 40-42")
- Til film
Acid (36) skrev:#35 Får den ikke noget signal fra computeren? I så fald undrer det mig lidt hvordan du navigerer uden noget skærmbillede.
http://www.nvda-project.org/
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.