mboost-dp1
Hvor i landet bor du?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Før: Rønne på Bornholm, derefter Varde i Vestjylland
Nu: Brønshøj/Tingbjerg i København (ved Nørrebro.. jaja, vi skyder meget, og hvad så?)
Nu: Brønshøj/Tingbjerg i København (ved Nørrebro.. jaja, vi skyder meget, og hvad så?)
Emdrup - og nej, det kan ikke spises...
Vi har en kirke, en station og en sø..
[url= så er vi kendt for at stille folks behov på Emdrup Torv...[/url]
Vi har en kirke, en station og en sø..
[url= så er vi kendt for at stille folks behov på Emdrup Torv...[/url]
I en stald!
Disclaimer:
Jeg har en mulepose, derfor har jeg lov til at snakke igennem den gode hest Wallac resten af dagen.
Disclaimer:
Jeg har en mulepose, derfor har jeg lov til at snakke igennem den gode hest Wallac resten af dagen.
Thalion (73) skrev:Odense V!
Men tidligere Holsted, Sydvestjylland
Har de stadig en poelsevogn der?
Eller blev den lukket efter Mord i Pølsevognen?
(Hint: www.alexanderband.dk mp3, under cd 6)
:)
Omg.. Er Fyn bare én stor klump eller hvad?! Det må være en østfynbo der har lavet den her poll.
Anyway, er fra Nordvestfyn.
Her er stille og roligt. Ingen skyderi og ingen ludere.
Anyway, er fra Nordvestfyn.
Her er stille og roligt. Ingen skyderi og ingen ludere.
Storkøbenhavn - København Nordvest (frederikssundsvej / nørrebrogade)
Gik i sin tid på efterskole i fjerritslev som den ene ud af to sjællændere.. det var sgu en hård kamp at holde på sproget og stoltheden som vi fra djævleøen jo af født med. De var så kæphøje de jyder, så vi fik kamp til stregen. Nu kan jeg dog kun smile inden i mig selv når jeg, på facebook, kan se hvordan mange af dem der senere er flyttet til københavn.
Gik i sin tid på efterskole i fjerritslev som den ene ud af to sjællændere.. det var sgu en hård kamp at holde på sproget og stoltheden som vi fra djævleøen jo af født med. De var så kæphøje de jyder, så vi fik kamp til stregen. Nu kan jeg dog kun smile inden i mig selv når jeg, på facebook, kan se hvordan mange af dem der senere er flyttet til københavn.
Gee - i er mange fra "Tysklands Odde"
Nå, men i lander nok før eller siden i staden som alle de andre.
Welcome...
DD
KBH. SV
Nå, men i lander nok før eller siden i staden som alle de andre.
Welcome...
DD
KBH. SV
vision-dk (78) skrev:Forslag til ny afstemning:
Hvis du stemte Midtjylland i afstemningen: "Hvor i landet bor du?" Hvor bor du så faktisk?
Midtjylland
Vestjylland
Østjylland
Andet
Stem blankt
Enig....Det er vist ikke den skarpeste kniv i skuffen der har lavet den afstemning..
Han er dumpeklar i geografi..
--
Østjylland her, så stemte "andet"
Til alle jer der bor på fyn.
Fyn er jo ikke en del af landet, det er ligsom sprogø - Det er jo bare en gennemkørselsø når københavnerne skal opfylde deres sociale pligter overfor jyderne og besøge dem. Jyderne skal jo se at der findes andet end det de ser - De skal informeres og civiliceres ;)
Det er en moralsk forpligtelse...
Bar' rolig jeg er halv jyde og det er sagt med et glimt i øjet.
Fyn er jo ikke en del af landet, det er ligsom sprogø - Det er jo bare en gennemkørselsø når københavnerne skal opfylde deres sociale pligter overfor jyderne og besøge dem. Jyderne skal jo se at der findes andet end det de ser - De skal informeres og civiliceres ;)
Det er en moralsk forpligtelse...
Bar' rolig jeg er halv jyde og det er sagt med et glimt i øjet.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.