mboost-dp1

Hvor "gejlet" er din stationære PC?

Gå til bund
Gravatar #51 - Erroneus
25. okt. 2009 09:42
Ikke noget vildt lysshow, men da jeg har Antec P182-SE så er alle siderne på mit kabinet spejlblankt :P Det ser godt ud, men for satan det er svært at holde fri for fedtfingre :)
Gravatar #52 - ZM4573R
25. okt. 2009 16:05
Min eneste stationere computer er bygget ind i et NAD forstærker kabinet da den fungerer som musikcomputer også kan den stå blandt resten af anlægget.
Gravatar #53 - Woller
25. okt. 2009 16:11
#52 oh shinys ^^
Gravatar #54 - PJP
25. okt. 2009 17:24
valgte et kabinet med en helveds bunke blæsere :) lysene fulgte sku med xD
Gravatar #55 - Niversen
25. okt. 2009 17:41
ktg (5) skrev:

Men jeg er godt imponeret over at 30% indtil videre har stemt de bruger en lappy som primær maskine.

føler ikke der er pladst til en stationær ved sofa bordet... på denne måde kan man nemt skubbe pc'en til side og spise... desuden kan støvsugeren ikke finde rundt hvis jeg skulle have et tower på gulvet så tæt på bord og sofa...

Gravatar #56 - B230FT
25. okt. 2009 17:43
Jeg er flov over at indrømme det - men mit kabinet er et Antec nine hundred med denne dybt tåkrummende præsentation fra producentens side:

"Introducing the Antec Nine Hundred hardcore gaming case. Now you can own any noob ever spawned with this ultra-mean case in classic black finish. Antec knows your gaming hardware produces a lot of heat, that's why the case is built for maximum cool with a perforated front bezel, three 120mm fans with mounts for even more fans, and a monster top-mounted 200mm! The versatile Nine Hundred is maximally customizable to fit your needs. The modular design lets you modify the placement of the front fans and hard drive cages. There's even a tray on top for your mp3 player, digital camera, or that spare illudium Q-42 explosive space modulator that you have lying around. Be the envy of everyone at your next LAN party, impress your friends, and just generally show everyone that you are the ultimate master of all time with the Antec Nine Hundred!"

Kabinettet er ellers OK med et fint airflow, men med den beskrivelse var jeg tæt på at fortryde købet :-/

/B230FT
Gravatar #57 - paradise_lost
25. okt. 2009 18:10
Er gået væk fra casemodding, gider det ikke mere. Er mere til det stilrene nu uden for meget bling bling.

Er en glad ejer af et Lian Li kabinet, det kabinet beholder jeg nok i lang tid
Gravatar #58 - GeGandhi
25. okt. 2009 22:08
hvorfor kan man ikke bare svare "Jeg har en mac"
Gravatar #59 - myplacedk
25. okt. 2009 22:13
Fordi det ikke er det, det handler om.
Gravatar #60 - Jakob Jakobsen
25. okt. 2009 22:35
Fik lige smidt et Billede op af min stationære.
Gravatar #61 - Caek of Doom
25. okt. 2009 22:38
#60 HELE BORDET er gejlet xD
Gravatar #62 - Tumleren
25. okt. 2009 23:07
Jakob Jakobsen (60) skrev:

Lol på baggrunden på netbook :D
Gravatar #63 - vandfarve
25. okt. 2009 23:09
Tumleren (62) skrev:
Lol på baggrunden på netbook :D

Lad mig gætte: En af udstillingerne på det jødiske museum i Berlin?
Gravatar #64 - Jakob Jakobsen
25. okt. 2009 23:56
Hehehe...
Desværre bare en standard windows 7 baggrund.
Synes dog den er rimelig fed.
Gravatar #65 - Tumleren
26. okt. 2009 00:54
Jakob Jakobsen (64) skrev:
Hehehe...
Desværre bare en standard windows 7 baggrund.
Synes dog den er rimelig fed.

Hvor fedt! Vidste ikke jeg havde den! :D
Gravatar #66 - NeoNmaN
26. okt. 2009 08:06
Ja her sider med man sin MacPro og kan ik vælge nået -.- så valgte blank men det går nok :P
Gravatar #67 - spand-online
26. okt. 2009 08:49
Jeg bruger ikke kabinet. Mit bunkort ligger på en hylde så det er nemt at komme til at pille
Gravatar #68 - Magten
26. okt. 2009 08:59
Overraskende at ingen har kommenteret det her endnu..

Caek of Doom (24) skrev:
Hmmm... Jeg er åbenbart en lille 16-årig dreng.
Hah! Endelig fik vi det på plads.. Så mangler vi bare at resten af de såkaldte kvinder på newz, kryber til korset og indrømmer de har pikkemænd..

http://tcponline.com/images/computer%20cases/Cases...

Dog uden de blå dioder som hurtigt blev flået ud..

Planen er dog helt at slippe af med den stationære og få samlet et lille mediecenter der kan klare alle mine opgaver :)
Gravatar #69 - terracide
26. okt. 2009 09:02
Lukket sort kabinet, ingen vinduer, ingen Wunderbaum, Ingen klistermærker.

Bruger penge på ydelsen, ikke tom "lir"....det er en PC...ikke "NSF - Teenface"...
Gravatar #70 - XorpiZ
26. okt. 2009 09:06
Har et standard Mambo kabinet:

http://images.trustedreviews.com/images/article/in...

Ingen lys, ingen vinduer og intet gøjl. Det skal bare stå der og passe sig selv.
Gravatar #71 - Kris
26. okt. 2009 09:22
Magten (68) skrev:
Så mangler vi bare at resten af de såkaldte kvinder på newz, kryber til korset og indrømmer de har pikkemænd..

Man behøves ikke være en mand for at ha en pikkemand.
Gravatar #72 - hmeco
26. okt. 2009 11:10
power kommer indefra

jeg er ikke den vilde efter lysshow, derfor er jeg glad for at jeg kan manuelt slukke samtlige dioder på mit bundkort via. softwaret
Gravatar #73 - blackthorne_dk
26. okt. 2009 12:17
Lysshowet holder til i kælderen og de blå dioder i servercenteret.
Mine stationære er dejligt neutralt udseende, men larmer lidt for meget.
Det gør så ikke så meget, da de heller ikke kører specielt tit.

Jeg er efterhånden gået over til at mine to laptops er mine primære maskiner. Min gamle iBook som jeg slæber med overalt fordi dens batteri virker, og min mindre mobile acer laptop, der er hooket mere eller mindre permanent til mit tv.

Eneste afvigelse er min Windows Home Server, der er fyldt med blåt lys, selvom den tilbringer det meste af sin tid i et pulterkammer ude på bagtrappen - dejligt ironisk, men den virker da i det mindste som lys derude :)
Gravatar #74 - chris
26. okt. 2009 14:30
Lige nu har jeg heldigvis et dejligt lille, stille og sort kabinet der kan stå gemt BAG skrivebordet ovenpå en radiator.
- så er det af vejen.

Men, dengang jeg var 16 år gammel og ikke havde råd til en knallert, der hamrede, pillede og drimlede jeg også et ondt kabinet sammen med vandkøling og det hele.
Til forskel fra alle andre, så valgte jeg at bruge gennemsigtig UV-neglelak til at lave effekter med.
i mine tubes på vandkølingen havde jeg også tilføjet
Og så satte jeg et UV-rør ind i toppen af kabinettet og satte kontakten foran.
Så når jeg skulle sove, så kunne jeg helt selv slukke lyset.

Men altså, det endte jo med at blive spild af tid, så solgte kabinettet videre til en god pris og nu er jeg af den overbevisning at computere er noget man gemmer væk!

--------->> OT <<------------------

Hvad sker der for at stille baghøjtalerne på dit snurrundtsound anlæg ved siden af front højtalerne ??
Gravatar #75 - Clauzii
26. okt. 2009 14:45
blaaoejet (74) skrev:
Hvad sker der for at stille baghøjtalerne på dit snurrundtsound anlæg ved siden af front højtalerne ??

Gennembryder lydmuren?!
Gravatar #76 - terracide
26. okt. 2009 14:46
#74:
Han ejer måske ikke skyggen af hørelse?
Gravatar #77 - Jakob Jakobsen
26. okt. 2009 15:13

Pladsmangel, bruger dem alligevel primært som stereohøjttalere.
Og når jeg spiller er jeg ligeglad med om jeg får "ægte" surround sound, jeg kan stadig høre hvor fjenderne kommer fra.
Gravatar #78 - terracide
26. okt. 2009 15:19
#77:
Du har tydelig vis aldrig gamet på et kalibreret 7.1 lyd system...eller været i kamp IRL.
Gravatar #79 - Jakob Jakobsen
26. okt. 2009 15:25
Jo og nej.
Jeg spiller for at have det sjovt, ikke for at sige OMGLOLONEONE111! hvor er min CS lyd bare realistisk.
Gravatar #80 - terracide
26. okt. 2009 15:41
#79:
CS er ikke realistisk, der har du tabt på forhånd.
Gravatar #81 - Jakob Jakobsen
26. okt. 2009 15:48
Netop!.
Hvorfor er det så så vigtigt for dig at mine højttalere står efter dine specifikationer?
Gravatar #82 - terracide
26. okt. 2009 15:53
#8:
Ikke mine specifikationer:

http://www.dolby.com/consumer/home_entertainment/s...

Alle der ved bare lidt om lyd ved dette.
Af samme årsag man kan KALIBERE lyd...så 3D lyd virker...modsat din opsætning...hvor der kommer rodet, grim og FUBAReverb'ed lyd...

Og medmindre du er mutant med virkelig fucked up ydre ører, så fatter jeg ikke din pointe?

At du er biolgisk anderledes(udfordret)?
Gravatar #83 - Jakob Jakobsen
26. okt. 2009 16:01
Det er skam kaliberet, men til stereo og der er lyden skam rigtig god og som sagt så er jeg FULDSTÆNDIG LIGEGLAD med dit surround lyd, det lyder alligevel ikke realistisk i nogen spil jeg har prøvet.
Gravatar #84 - mooboo
26. okt. 2009 16:14
Gravatar #85 - Makey
26. okt. 2009 17:00

Så, nu vil jeg også være med! Basement dweller reporting in:
http://makey.biz/temps/img_0072.jpg
Billedet er taget med min 3GS, under meget dårlige lysforhold vel og mærke. Ikke at jeg har tænkt mig at gøre noget ved det, har det sådan set fint :D
Gravatar #86 - terracide
26. okt. 2009 17:18
Jakob Jakobsen (83) skrev:
Det er skam kaliberet, men til stereo og der er lyden skam rigtig god og som sagt så er jeg FULDSTÆNDIG LIGEGLAD med dit surround lyd, det lyder alligevel ikke realistisk i nogen spil jeg har prøvet.

Du kan ikke kalibarer dit setup som 2.1 med 4.1/5.1 højtalere.

Lys og lyds brydning var ikke noget du fulgte med i folkeskole fysik?
Gravatar #87 - Jakob Jakobsen
26. okt. 2009 17:20

Ehh jow det kan man skam godt.
At du kan en fin sætning betyder ikke at man ikke kan.
Gravatar #88 - terracide
26. okt. 2009 17:23
#87:
Ikke uden forvræning...og slet ikke i spil der (som CS) bruger 3D lyd...
Gravatar #89 - Jakob Jakobsen
26. okt. 2009 17:32
Gahh!
Jeg er stadig ligeglad for din 3D lyd, jeg bruger dem til STEREO.
Hvis du mener at dette ikke kan lade sig gøre, hvorfor er der så flere enheder i mange af verdens bedste højttalere?
Gravatar #90 - chris
26. okt. 2009 18:34
Jakob Jakobsen (89) skrev:
Gahh!
Jeg er stadig ligeglad for din 3D lyd, jeg bruger dem til STEREO.
Hvis du mener at dette ikke kan lade sig gøre, hvorfor er der så flere enheder i mange af verdens bedste højttalere?

men de højtalere er jo så afstemt til at bruge flere enheder til.

Dine er jo også afstemt, men sandynligvis til snurrundtsound...
Men kan jo ikke bare smide hvadsomhelst sammen og håbe at det lyder godt :P
Gravatar #91 - myplacedk
26. okt. 2009 19:16
blaaoejet (90) skrev:
Men kan jo ikke bare smide hvadsomhelst sammen og håbe at det lyder godt :P

Jeg tror han selv er den bedste til at vurdere om det lyder bedre eller være, med baghøjtalerne tændt.

Jeg er også en af dem, som hellere vil have at det lyder godt, end at det lyder korrekt. Fx. synes jeg en subwoofer lyder bedst, når den er placeret i et hjørne. Jaja, den lyder af for meget og for mudret, og slet ikke som "kunstneren" mener det - men jeg synes det lyder fedt, så jeg er ligeglad med hvor korrekt det er.
Gravatar #92 - Jakob Jakobsen
26. okt. 2009 19:26

Når de er korrigeret med delay osv. lyder de faktisk rigtigt godt.
Jeg kan godt lide god lyd og højttalersættet er justeret derefter.
Men det er rigtigt, hvis man vil have det bedste stereolyd, så skal man nøjes med 2 højttalere til det. Men mine B&W 801'ere passer altså ikke på mit skrivebord.
Gravatar #93 - chris
26. okt. 2009 20:41
# 92

tror også at Nautilus ville passe meget bedre til dit setup :D

# 91
Tjaaah...
Men han spurgte lidt ud til hvorfor man generelt ikke kunne smide flere enheder sammen fordi det gør man i dyre halløjtalere...
Men hvis man ikke afstemmer enhederne til hinanden, så kan det virkelig blive crappy lyd.
Gravatar #94 - Nielson
26. okt. 2009 21:36
Har selv et Antec Three Hundred. Havde et Antec P193, men det var for stort, så sendte det hurtigt tilbage igen.

Jeg er heller ikke til bling, så ingen farver eller andet lir.

#49 Havde selv overvejet Corsair's Obsidian, men det var for stort til at skulle stå i stuen. Når man bord med en dame og tit er under tøflen i håb om at der er lidt godter under dynen, så er det ikke let at have et kæmpe kabinet til at stå. Men hold KÆFT hvor er det altså ellers et fedt kabinet.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login