mboost-dp1
Hvis du skulle købe en ny computer i dag, hvilken type skulle det så være?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Stationær eller nyt bundkort/cpu til den jeg allerede har. Har tre bærbare.
Sygt nok har jeg hele 5 funktionelle computere, hvoraf 4 er i brug.
Sygt nok har jeg hele 5 funktionelle computere, hvoraf 4 er i brug.
en Netbook. på mit job har jeg fået en 15" bærbar, men jeg kunne rigtig godt bruge en 11" netbook i stedet, da jeg arbejder i min firmabil og størrelse og nem håndtering ville være meget vigtigere for mig end cpu kraft og HD plads.
#3 jeg har 7 computere jeg bruger jævnligt, og funktionelle?? ja jeg tror det er nok det dobbelte!
#3 jeg har 7 computere jeg bruger jævnligt, og funktionelle?? ja jeg tror det er nok det dobbelte!
Jeg købte en MBP Unibody sidste Oktober, og den kører stadig fremragende.
Da jeg er på efterskole, vil det nok blive en bærbar, hvis jeg skulle købe en nu, men ellers regner jeg da helt klart med at skulle købe e stationær til sommer. Så jeg har altså stemt stationær. :)
Da jeg er på efterskole, vil det nok blive en bærbar, hvis jeg skulle købe en nu, men ellers regner jeg da helt klart med at skulle købe e stationær til sommer. Så jeg har altså stemt stationær. :)
Har lige købt ny pc..
http://topdata.dk/product.asp?product=5891
Så stemte stationær..
Har allerede bærbar og iPhone..
Så har vist ikke brug for mere lige pt.
http://topdata.dk/product.asp?product=5891
Så stemte stationær..
Har allerede bærbar og iPhone..
Så har vist ikke brug for mere lige pt.
Jeg ville købe en bærbar magen til den jeg har nu (måske bare lidt vildere).
Egentlig ville en alm. stationær også være fin, men jeg nyder at jeg nemt kan tage computeren med ud til kammeraterne osv.
Helt nemt er det dog ikke, når den har en 20" skærm og vejer ca. 8 kg...
Egentlig ville en alm. stationær også være fin, men jeg nyder at jeg nemt kan tage computeren med ud til kammeraterne osv.
Helt nemt er det dog ikke, når den har en 20" skærm og vejer ca. 8 kg...
Ingen...men ser frem til at smutte en i9 i min primære PC næste år:
http://kingpincooling.com/forum/showthread.php?t=1...
6 kerner, 12 tråde...og jeg vil være tilfreds med 4GHz, da jeg pt. kører 4 kerner, 8 tråde ved 3.5Ghz...på luft.
http://kingpincooling.com/forum/showthread.php?t=1...
6 kerner, 12 tråde...og jeg vil være tilfreds med 4GHz, da jeg pt. kører 4 kerner, 8 tråde ved 3.5Ghz...på luft.
Skulle nok være en bærbar(min mbp fra 2007 kører fint så det bliver ikke lige med det samme).
Det er lidt underligt ikke at have en stationær så jeg har overvejet en iMac, men jeg sidder alligevel næsten aldrig ved skrivebordet alligevel på trods at jeg har en skærm, mus og eksternt tastatur jeg kan koble til den bærbare.
De fleste af mine dokumenter ligger på min iDisk så de ville kunne blive synkroniseret mellem de 2 maskiner men det er jo ikke alting(som f.eks. billeder i iphoto) der kan ligge begge steder så jeg vil nok altid ende med det problem at det ligger på den forkerte maskine. Ved ikke om der er nogen praktisk måde at løse det på.
Det er lidt underligt ikke at have en stationær så jeg har overvejet en iMac, men jeg sidder alligevel næsten aldrig ved skrivebordet alligevel på trods at jeg har en skærm, mus og eksternt tastatur jeg kan koble til den bærbare.
De fleste af mine dokumenter ligger på min iDisk så de ville kunne blive synkroniseret mellem de 2 maskiner men det er jo ikke alting(som f.eks. billeder i iphoto) der kan ligge begge steder så jeg vil nok altid ende med det problem at det ligger på den forkerte maskine. Ved ikke om der er nogen praktisk måde at løse det på.
#34 Har smidt en ekstern disk til min Time Machine, der ligger alt mit crap på, du kan tilgå den ude fra "verden" også.
- - ved dog ikke med iPhoto,, bruger ikke den slags programmer (kan dog sige, at det er jævnt belastende at læse raw over et netværk), men med iTunes virker det fint på 4 maskiner, der læser fra det samme dir.
- - ved dog ikke med iPhoto,, bruger ikke den slags programmer (kan dog sige, at det er jævnt belastende at læse raw over et netværk), men med iTunes virker det fint på 4 maskiner, der læser fra det samme dir.
Har svaret bærbar, da jeg godt kunne tænke mig en fin ny 13" Macbook Pro, men skal faktisk have købt nyt mobo, cpu og ramz til min stationære her i næste måned.
Mangler en "andet", eller "sammel selv".
Har én gang købt en færdig samlet stationær, og ellers har resten været samle selv. Selvgjort er velgjort. Så kan man få det som man vil have det :)
Mangler en "andet", eller "sammel selv".
Har én gang købt en færdig samlet stationær, og ellers har resten været samle selv. Selvgjort er velgjort. Så kan man få det som man vil have det :)
Jeg er egentligt ligeglad med om det er en bærbar eller en netbook så længe at den har SSD på min 32GB. Så kan man smide rundt med den som det passer en bedst.
Jeg har overført mit lager til en NAS så det altid er centralt tilgængeligt og nemt at tage backup af. Derudover kan min nas stå og tampe derud af for fuld kraft 24/7 for 250 kroner om året. Det er det samme som min stationære "server" kostede i strøm om måneden.
Jeg har overført mit lager til en NAS så det altid er centralt tilgængeligt og nemt at tage backup af. Derudover kan min nas stå og tampe derud af for fuld kraft 24/7 for 250 kroner om året. Det er det samme som min stationære "server" kostede i strøm om måneden.
Var af naturlige årsager nød til at stemme netbook... Jeg HAR nemlig købt ny computer i dag - http://www.netbookchoice.com/2009/07/02/nbc-ruby-r...
Pt. har bruger jeg min MacBook Pro fra April 2008 til alt; skole, spil, lektier, surfing og alt det imellem. Den fejler intet, udover en del slid rundt omkring. Men kunne virkelig godt tænke mig en MacBook Air til at tage med i skole, da jeg synes min MBP er for tung og klodset, samtidig med at jeg går på en fantastisk skole hvor der er 2-3 stik i et klasselokale til 32 mennesker.. Men når Apple kommer med deres tablet, så får jeg nok svært ved ikke at købe den!
Eftersom min hund* har pisset på min stationær, som så efterfølgende er død, så må det være svaret, men kan nøjes med et bundkort som er det eneste jeg har måtte smide ud.
Ellers købte jeg en Air for en måneds tid siden, som virkelig har forandret mit forhold til konceptet bærbar.
Men som sådan har jeg ikke nogen mangel, har blot noget jeg skal havde fixet. Så havde jeg haft den mulighed, så var det mit svar.
*Ham i ser på mit "logo", er han ikke sød?
Ellers købte jeg en Air for en måneds tid siden, som virkelig har forandret mit forhold til konceptet bærbar.
Men som sådan har jeg ikke nogen mangel, har blot noget jeg skal havde fixet. Så havde jeg haft den mulighed, så var det mit svar.
*Ham i ser på mit "logo", er han ikke sød?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.