mboost-dp1
Hvilket Windows-spil har du spildt mest tid på?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Cavort (1) skrev:Stemte blankt. Hvor er muligheden 'ingen af dem'?
du har aldrig SET spillet? Der står ikke spillet.. der står SPILDT. så det tæller også hvis du bare har set det... eller deltaget i en afstemning om det
Jeg har fandeme også spildt meget tid på AoE. Dem, jeg spillede med, insisterede på, at vi skulle farme ALLE ressourcer i hele spillet, førend vi måtte angribe hinanden.
Jeg har fandeme også spildt meget tid på AoE. Dem, jeg spillede med, insisterede på, at vi skulle farme ALLE ressourcer i hele spillet, førend vi måtte angribe hinanden.
squad2nd (12) skrev:Spillene fylder ikke en skid, men alligevel vælger jeg også at fjerne dem. Generelt forstår jeg ikke hvorfor de ikke kan fravælges i installationen. Det kan være det går 10 sek hurtigere at installere Windows hvis det affald ikke var der.
Så skulle man så istedet bruge 10 sekunder på at fravælge dem :O
P.S.
Chess Titans mangler. Jeg har faktisk fået noget ud af hele to matematikforelæsninger ved at spille skak i stedet.
Chess Titans mangler. Jeg har faktisk fået noget ud af hele to matematikforelæsninger ved at spille skak i stedet.
stener 7 kabale 1-2 timer om dagen, bare for at slå min bedste tid
har spillet 1065 spil på 1½ år, og min rekord er 53 sek :D
har spillet 1065 spil på 1½ år, og min rekord er 53 sek :D
Stemte 7 kabale.. Har arbejdet på en netcafe hvor det meste af tiden gik på at slå min rekord.. Kan ikke huske om det var 47sek eller 52.. Deromkring..
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.