mboost-dp1
Hvilket styresystem har din næste mobil?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Den næste mobiltelefon, eller hvad man efterhånden skal kalde disse enheder. Så bliver meget muligt en Android eller WebOS baseret enhed, hvis det vel og mærket skal være en Smartphone. Hvis det "bare" skal være en mobil, bliver det nok meget muligt en Symbian og sikkert fra Sony Ericsson.
Har pånuværrende tidspunkt en iPhone1G og den er somend også fin og god nok - men synes et eller andet sted at, umiddelbart, de andre giver noget mere frihed til udviklerne.
Windows Mobile, blev jeg personligt skræmt lidt væk af efter engang hvor jeg havde en Qtek (kan ikke lige huske hvad den hed mere).
Men den var noget langsomt skræmmel.
Dog skal det selvf. siges at der jo er sket meget og langt de fleste jo vel er glade for Windows Mobile, så måske skulle man give det en chance når Windows Mobile bliver 7.0 ?.
Men hvilken enhed man vælger, kommer vel også altid meget anpå hvad man skal bruge den til. Generelt køber personer som er mest interesseret i kalender, e-mail og andre apps jo smartphones med touch og/eller Qwerty-tastatur. Mens personer som "bare" bruger den til SMS og opkald, vel primært kører de "traditionelle" Nokia, SE, LG osv. ??
Har pånuværrende tidspunkt en iPhone1G og den er somend også fin og god nok - men synes et eller andet sted at, umiddelbart, de andre giver noget mere frihed til udviklerne.
Windows Mobile, blev jeg personligt skræmt lidt væk af efter engang hvor jeg havde en Qtek (kan ikke lige huske hvad den hed mere).
Men den var noget langsomt skræmmel.
Dog skal det selvf. siges at der jo er sket meget og langt de fleste jo vel er glade for Windows Mobile, så måske skulle man give det en chance når Windows Mobile bliver 7.0 ?.
Men hvilken enhed man vælger, kommer vel også altid meget anpå hvad man skal bruge den til. Generelt køber personer som er mest interesseret i kalender, e-mail og andre apps jo smartphones med touch og/eller Qwerty-tastatur. Mens personer som "bare" bruger den til SMS og opkald, vel primært kører de "traditionelle" Nokia, SE, LG osv. ??
#16 #17
Min erfaring med HTC (kan ikke lige sige om det er en touch diamond 2), men det er ihvertfald med windows mobile, er at det er noget "pangel".. Synes konstant der forekommer systemfejl og netværksfejl på den.. Ikke imponeret..
I øvrigt ville jeg også gerne have stemt "Det aner jeg godtnok ikke" :-)
Min erfaring med HTC (kan ikke lige sige om det er en touch diamond 2), men det er ihvertfald med windows mobile, er at det er noget "pangel".. Synes konstant der forekommer systemfejl og netværksfejl på den.. Ikke imponeret..
I øvrigt ville jeg også gerne have stemt "Det aner jeg godtnok ikke" :-)
#16,17
Afaik så er Diamond 2 ikke i butikkerne endnu...
Afaik så er Diamond 2 ikke i butikkerne endnu...
Har haft 3 HTC/Qtek telefoner.
Det er rigtigt at deres standard opsætning kan være langsom og ustabil, men hvis man er lidt nørdet og sætter en modificeret ROM på, får man en meget hurtig og stabil telefon, der kan netop det man vil have den til.
Pt. kører min TyTnII/Kaiser klippe stabilt med AthineOS ME
Det er rigtigt at deres standard opsætning kan være langsom og ustabil, men hvis man er lidt nørdet og sætter en modificeret ROM på, får man en meget hurtig og stabil telefon, der kan netop det man vil have den til.
Pt. kører min TyTnII/Kaiser klippe stabilt med AthineOS ME
Magten (26) skrev:Kommer an på hvad Sony Ericssons telefoner kører med.. Geniale telefoner.. Simpelt og flot design, og virker bare.. Wuhu..
Har også kun haft SonyEricsson telefoner i lang tid nu, men noget af det jeg ikke kan lide ved dem er, at så godt som interfacet nu er (og jeg synes det er virkelig godt), så er det alligevel lidt langsomt, ligemeget hvor ny din mobil er. Der er altid lige en forsinkelse på, som gør det ikke kører helt flydende.
Sony Ericsson kører Linux mener jeg :)
A200 hedder det
http://www.mobile-review.com/review/a200-se-en.sht...
Nogen modeller bruger UIQ
http://en.wikipedia.org/wiki/UIQ
OH, stemte Android... Min nuværende kører linux ( MontaVista )
A200 hedder det
http://www.mobile-review.com/review/a200-se-en.sht...
Nogen modeller bruger UIQ
http://en.wikipedia.org/wiki/UIQ
OH, stemte Android... Min nuværende kører linux ( MontaVista )
#30 Fuck Windows, OS X og Linux! Næ DOS! Det var sgu noget, der virkede!
Nokia S40 for altid.
Skal godt nok ik ha noget andet lige her forløbig :P Hvis man har prøvet en telefon med S40, synes man alle andre er sindssyg langsomme. Og skal jo ikke rigtigt bruge min telefon til så meget andet en sms og ringe, så hvorfor have en masse udueligt gøgl? : )
Skal godt nok ik ha noget andet lige her forløbig :P Hvis man har prøvet en telefon med S40, synes man alle andre er sindssyg langsomme. Og skal jo ikke rigtigt bruge min telefon til så meget andet en sms og ringe, så hvorfor have en masse udueligt gøgl? : )
nyx (30) skrev:Hvad end der nu engang sad i en Nokia 3310, virkede glimrende, og det skal være i samme klasse...
Nokia bruger i dag to styresystemer til sine telefoner: S60 (af nogle kaldt Symbian) og S40. Så er det en aktuel Nokia du skal have, er en S40-telefon det nærmeste du kommer.
Men du kan også stadig finde nye 1200'ere (o. lign.) De har fjernet dem fra den database jeg plejer at kigge i (som ellers plejer at indeholde forældede modeller - åbenbart ikke mere), men jeg tror nok de kalde det S20.
Det er en af de jokes man enten synes er sjov, eller ikke synes er sjov.
(Eller også ved man ikke hvad enten Windows 7 eller en mobiltelefon er.)
Det er sjovt på samme måde som tanken om en familie med to voksne og to børn, tage på bilferie i syd-europe, i en Citroen C1. (Eller på scooter, måske...)
Det er sjovt på samme måde som tanken om en familie med to voksne og to børn, tage på bilferie i syd-europe, i en Citroen C1. (Eller på scooter, måske...)
myplacedk (40) skrev:#39
Vil det sige jeg aldrig vil kunne lære det? Det syntes jeg er en ret uretfærdig indstilling du har. Hvem ved hvad tid kan gøre til en persons opfattelse.
Kan høre med al den kritik der køre af winmo at der vist ikke er nogen der har leget med HTC Touch HD. Det er en super lækker telefon der sparker røv til iPhone. For det første har den en langt større mulighed for at man kan customize den med lige de programmer der gør den lettere til det du skal bruge den til end iPhone, hvilket alle HTC's winmo telefoner har. Og en af de mere almindelige ting som iPhone mangler... Hvor fanden har de gjort af MMS? Kan da ikke passe du skal købe en telefon for at jail breake lortet, installere 3. parts software og først derefter kan udnytte en helt almindelig funktion i en telefon....
Et par år er nok lidt langt væk og sigte efter Android telefoner da HTC allerede har lanceret deres Magic ligenøjagtig med Android. ;)
Som i nok har på fornemmelsen har jeg pt. HTC og har haft det siden dengang de hed Q-Tek. ;P
Et par år er nok lidt langt væk og sigte efter Android telefoner da HTC allerede har lanceret deres Magic ligenøjagtig med Android. ;)
Som i nok har på fornemmelsen har jeg pt. HTC og har haft det siden dengang de hed Q-Tek. ;P
smeaGOLL (43) skrev:Som i nok har på fornemmelsen har jeg pt. HTC og har haft det siden dengang de hed Q-Tek. ;P
Utroligt du ikke er blevet træt af det andenrangssoftware endnu så.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.