mboost-dp1
Hvilket styresystem har din mobiltelefon?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Andet smartphone OS. -> Windows Mobile. Hvilket jo ikke er Windows Phone. Tænk jer nu om inden I begrænser svarmulighederne med versionsspecifikke navne.
micma18 (9) skrev:Det hedder vist Windows Mobile lidt endnu ;-)
Dreadnought (10) skrev:Andet smartphone OS. -> Windows Mobile. Hvilket jo ikke er Windows Phone.
Jeg svarede også "Andet smartphone OS" af samme grund, for jeg er også pedant og kværulant. Men egentligt, hvis vi skal være helt ærlige, ved vi jo godt hvad de mener ;)
HTC Desire med Android 2.1, og jeg elsker det. Jeg har desuden fundet min ynglings app til toget i dag, en DJ app hvor man kan mixe Hansi Hinterseer med Scooter, jeg bliver en legende på linie E.
oxxy (18) skrev:Så vidt jeg ved har min ikke smartphone nokia Symbion, men hvis der var ment smartphones så har jeg nu tainted hele pollen!
Ifølge de fleste definitioner vil enhver Symbian-telefon være en smartphone. Der behøver ikke at være en kæmpe touch-screen, eller hvad du nu synes din telefon mangler.
OT;
Pocket DJ Free.
- Sent from my HTC Desire, while playing music, checking weather, app marked, mail and using the internet. Real smartphones multitask
Zigma (22) skrev:Lol. Hvad hedder den app?
Pocket DJ Free.
- Sent from my HTC Desire, while playing music, checking weather, app marked, mail and using the internet. Real smartphones multitask
iPhone OS 3.1.3..
dog snart Android/iPhone OS dualboot ---> http://linuxoniphone.blogspot.com/
oh yeah! ;)
dog snart Android/iPhone OS dualboot ---> http://linuxoniphone.blogspot.com/
oh yeah! ;)
En smartphone behøver ikke at have touchscreen og "bla bla".
Fx. var jeg da ganske tilfreds med min Nokia E51 (Symbian). Den havde hverken touchscreen, stor skærm eller GPS. Men den kunne stort set alt hvad jeg så iphone-folk prale med. Og hvad især de første generationer (lod som om de ikke) savnede.
En smartphone behøver ikke at have touchscreen og "bla bla".
Fx. var jeg da ganske tilfreds med min Nokia E51 (Symbian). Den havde hverken touchscreen, stor skærm eller GPS. Men den kunne stort set alt hvad jeg så iphone-folk prale med. Og hvad især de første generationer (lod som om de ikke) savnede.
iPhone OS. Imo er det stadig bedre end Android for mig og jeg vil til enhver tid vælge iPhone 3GS over en hvilken som helst anden mobil. Jeg har prøvet HTC Desire og Legend, men valgte at beholde min 3GS og så vente på iPhone 4G, som ser ud til at blive fantastisk...
Men jeg kan sagtens forstå hvis man vælger en Desire fremfor en 3GS, men tilgengæld får HTC nok problemer når 4G udkommer.
Men jeg kan sagtens forstå hvis man vælger en Desire fremfor en 3GS, men tilgengæld får HTC nok problemer når 4G udkommer.
Captain Awesome (47) skrev:Men jeg kan sagtens forstå hvis man vælger en Desire fremfor en 3GS, men tilgengæld får HTC nok problemer når 4G udkommer.
De ting jeg ikke kan lide ved iPhone er nogle af de helt grundlæggende ideer. Så er jeg ligeglad med hvad der kommer af features.
Fx: Hvis jeg vil lave min egen app til Android, så skal jeg bare læse nogle tutorials, kode min app og installere den på telefonen. Og der er fuld adgang til de samme API'er som de originale Android-apps.
På en iPhone skal jeg (så vidt jeg er orienteret) købe en mac, købe udviklingsværktøjer og adgang til app-markedet, læse nogle tutorials, kode min app, få den afvist hos apple fordi det er noget amatør-lort, etc...
Nu snakker du jo om udvikling til de forskellige platforme, det er jo noget andet. Som bruger er jeg mere tilfreds med Apple/iTunes Store og de programmer som jeg ikke kan finde der, kan man som regel finde som jailbreak app. Til mit forbrug er Apple Store langt bedre end Android Market, som imo er lidt mangelfuld i Danmark.
Jeg synes klart at det fungerer bedre med en lukket store og så muligheden for Jailbreak apps. Det er imo helt fint at der er nogle som sørger for at sortere i hvad der kommer ind i butikken. Det ville selvfølgelig være noget andet hvis man ikke kunne jailbreake, men det er vel først relevant når den mulighed ikke er der.
Jailbreak er ihvertfald nok frihed til mig...
Nu snakker du jo om udvikling til de forskellige platforme, det er jo noget andet. Som bruger er jeg mere tilfreds med Apple/iTunes Store og de programmer som jeg ikke kan finde der, kan man som regel finde som jailbreak app. Til mit forbrug er Apple Store langt bedre end Android Market, som imo er lidt mangelfuld i Danmark.
Jeg synes klart at det fungerer bedre med en lukket store og så muligheden for Jailbreak apps. Det er imo helt fint at der er nogle som sørger for at sortere i hvad der kommer ind i butikken. Det ville selvfølgelig være noget andet hvis man ikke kunne jailbreake, men det er vel først relevant når den mulighed ikke er der.
Jailbreak er ihvertfald nok frihed til mig...
Captain Awesome (49) skrev:Nu snakker du jo om udvikling til de forskellige platforme, det er jo noget andet.
Andet end hvad? Det er én af de ting, som er vigtige for MIG. Ikke bare for at jeg selv kan gøre det, men også fordi jeg kan få glæde af at andre kan gøre det. Nogle at de apps som ville blive afvist af Apple kan noget jeg har brug for.
En anden vigtig ting er, at jeg ikke behøver at jailbreake.
Kort sagt: Nogle foretrækker Android på grund af ting, som absolut ikke bliver bedre i den nye iPhone.
De to systemer er så forskellige, at det ikke giver meget mening at snakke om hvilken der er bedst.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.