mboost-dp1
Hvilket mobilmærke har du?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Da Motorola er verdens 3 største mobilproducent undrer det mig at de ikke er med på afstemningen ?
Og kan lige se fra linket her at der mangler et par stykker mere.
Og kan lige se fra linket her at der mangler et par stykker mere.
Slet ikke en specielt farvet afstemning, når den afholdes på macnation :P
#1 Lol, der er da ingen nørder der bruger motorola. Har du prøvet deres OS? Til grin! /flame
#1 Lol, der er da ingen nørder der bruger motorola. Har du prøvet deres OS? Til grin! /flame
Ja, den er blevet pænt stabil med det nye Qtopia image... Jeg har set det i aktion hos en af mine venner der også har en Neo Freerunner, og han bruger den som primær telefon nu.
Jeg skal selv have Qtopia på min så snart jeg får tid til at rode med det. Du kan se et par Qtopia screenshots her:
http://www.openmoko.com/download-qtopia.html
Ja, den er blevet pænt stabil med det nye Qtopia image... Jeg har set det i aktion hos en af mine venner der også har en Neo Freerunner, og han bruger den som primær telefon nu.
Jeg skal selv have Qtopia på min så snart jeg får tid til at rode med det. Du kan se et par Qtopia screenshots her:
http://www.openmoko.com/download-qtopia.html
trylleklovn (2) skrev:Slet ikke en specielt farvet afstemning, når den afholdes på macnation :P
Tak, så er jeg fri for at lede efter den. :)
Jeg undrede mig noget over hvorfor jeg ikke kunne se den på forsiden, når nu den hverken er spil- eller mac-relateret. Men okay, man kan jo GØRE den mac-relateret. ;-)
Æhm, Qtec er et brand som er ejet af HTC.. Burde de så ikke havde været slået sammen...?
Gælder det også de Linux-baserede modeller? Ikke at glemme, at Motorola også laver enkelte modeller med Windows Mobile
Har tidligere haft flere Motorola'er og har altid været glad for dem. Primært fordi de kan tåle at få nogle seriøse tæsk. Blot man kigger surt efter en Nokia går lortet jo i stykker.
Har i dag en Sony Ericsson W760i som privattelefon (Den erstattede en W890i) og en HTC Diamond som business telefon (Den erstattede en Qtec 9100). Derudover har jeg en VK2020 som jeg bruger som gå-i-byen telefon. Den er kompakt, kan ringe/SMS'e og mister man den/bliver den ødelagt koster den latterlig lidt..
trylleklovn (2) skrev:#1 Lol, der er da ingen nørder der bruger motorola. Har du prøvet deres OS? Til grin! /flame
Gælder det også de Linux-baserede modeller? Ikke at glemme, at Motorola også laver enkelte modeller med Windows Mobile
Har tidligere haft flere Motorola'er og har altid været glad for dem. Primært fordi de kan tåle at få nogle seriøse tæsk. Blot man kigger surt efter en Nokia går lortet jo i stykker.
Har i dag en Sony Ericsson W760i som privattelefon (Den erstattede en W890i) og en HTC Diamond som business telefon (Den erstattede en Qtec 9100). Derudover har jeg en VK2020 som jeg bruger som gå-i-byen telefon. Den er kompakt, kan ringe/SMS'e og mister man den/bliver den ødelagt koster den latterlig lidt..
TwoZero (9) skrev:Blot man kigger surt efter en Nokia går lortet jo i stykker.
hehe det kan vi nu diskutere. har kun haft nokiaer.. og mine overlever da endnu, og da jeg arbejder i et køle/fryselager sker det også at de falder i vand engang imellem.. det har dog ikke taget livet af nogen af dem endnu ;)
har PT en nokia n73 privat og en nokia 6131 som arbejdstelefon..
En Sony Erisson W810i..
Er helt klart den bedste telefon jeg har haft.. Holdt i over 1½ år, med masser af tæsk og skrammer, og den funker stadig! Selvom jeg har smidt batteriklap væk, og den er ridset som min ryg efter sex med en psyko-so, så beholder jeg den sgu stadig, for hold kæft den er god :D
Nogen der kan se om jeg er glad for den?
Er helt klart den bedste telefon jeg har haft.. Holdt i over 1½ år, med masser af tæsk og skrammer, og den funker stadig! Selvom jeg har smidt batteriklap væk, og den er ridset som min ryg efter sex med en psyko-so, så beholder jeg den sgu stadig, for hold kæft den er god :D
Nogen der kan se om jeg er glad for den?
#21 Havde en e61i, og som TullejR skriver er symbian meget sløvt på den.
trylleklovn (24) skrev:#21 Havde en e61i, og som TullejR skriver er symbian meget sløvt på den.
TullejR (23) skrev:#21: Min e61i er monster sløv. Fx tager opstart nok et par minutters tid, og så er der bugs med at telefonen slår mikrofonen fra (ja, det er nemlig rigtig smart!).
True, Symbian er meget sløvt på e61i, microfonen slår fra og højtaleren er meget dårlig under samtale. Heldigvis er e71 ikke sådan, lyden er forbedret væsenligt bedre og jeg har ikke oplevet microfonbug på den.
Men når det er sagt, så er e61i en af de bedste telefoner som jeg nogensinde har haft. Skærmen og tasterne er second to none.
Lige nu har jeg en Dopod C730, en kinesisk branded HTC S710 uden wifi og en Sony Ericsson W760, den absolut dårlige SonyEricsson som jeg nogensinde har haft. Jo, den har gode funktioner, men FastPort stikket går løst efter meget kort tid. Det gør at den skipper lyden i headsettet og "tænder og slukker" for strømmen under opladning.
laspe18 (19) skrev:Primær telefon, Nokia E51.
Nokia's E-serie er generelt rigtig, rigtig god og kan kun anbefales :)
//tidligere SE-mand. :-)
mener også deres E modeller er også "buisness" telefoner, havde en E65 hvilken jeg var rigtig glad for.. men den var knap så glad for vand.
- meco
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.