mboost-dp1

Hvilket Hitman-spil er det bedste i serien?

Gå til bund
Gravatar #1 - DonFrederik
1. nov. 2010 12:01
Det er selvfølgelig Blood Money der er det bedste spil i serien. :)
Gravatar #2 - Mads47
1. nov. 2010 12:11
Jeg mangler Muligheden - De er alle sammen 100% Perfect-, kan ikke sige nogen er bedre end de andre, da jeg mener at de alle sammen slår alt andet der findes på spil market :)
Gravatar #3 - Viggo
1. nov. 2010 12:25
Har aldrig fået dem spillet.

Tror jeg fik mig set sur på dem da jeg var lille :p
Gravatar #4 - Adagio
1. nov. 2010 12:58
Har faktisk ikke rigtigt sådan spillet nogen af dem. Kan huske at jeg kort prøvede et af spillene (kan dog ikke huske hvilken), men blev ikke bidt af det og prøvede kun lige starten
Har flere gange tænkt på om man skulle prøve igen, men på den anden side så har jeg sgu ikke lige tid til det
Gravatar #5 - Krydolph
1. nov. 2010 17:28
opdagede jeg havde flere af dem i min steam jeg havde fået med en stor pakke engang, så gik igang med dem... 1eren var virkelig ringe, og jeg gav hurtig op, 2eren næsten ligeså dårlig, og tror os jeg prøvede 3eren, er dog ik sikker - ihvertfald opgav jeg og tænte det var spild af penge! De var måske gode da de kom, men sikke noget juks - og nu snakker jeg ik om grafikken, for selvf er den ik pæn, men måden man styrer det hele på, det kunn jeg slet ikke forholde mig til, det var simpelt for underligt og anderledes!
Gravatar #6 - Jakob Jakobsen
1. nov. 2010 17:40
Helt klart Codename 47, har købt dem alle, men de har aldrig fanget mig på samme måde som det første.
Gravatar #7 - Daniel-Dane
1. nov. 2010 20:36
Helt sikkert 2'eren selvom jeg ikke kan lide spillene.
Gravatar #8 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
1. nov. 2010 22:07
Har ikke prøvet dem alle - men må da sige at det første Hitman der kom for en del år siden var skide godt!...

Nogen det ved hvad den hed?
Gravatar #9 - qed
2. nov. 2010 01:35
Gravatar #10 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
2. nov. 2010 03:25

Perfekt! Takker ... Hmm, lad os se om man stadig kan skaffe det - til billige penge ...

- EDIT -

Baaah! Så lige dit link ... Du tror vel ikke at folk herinde selv gider undersøge ting, når det er nemmere at spamme i kommentarerne? xD
Gravatar #11 - Andens999
2. nov. 2010 11:02
Helt sikkert Silent Assassin
Gravatar #12 - iMan
2. nov. 2010 11:11
Udfra gameplay, flest muligheder og grafik, så er det med garanti Blood Money!
Gravatar #13 - Athinira
2. nov. 2010 15:31
Haha, god stil Newz.dk. Den her poll kommer af en tidligere diskussion her på Railgun! :)
Fyringsrunde hos IO-Interactive

Jeg stemmer selvfølgelig Blood Money. Jeg skal gerne tilkendegive at jeg har brugt mest tid på 1'eren, men Blood Money havde klart det bedste gameplay. Selv Yazhtzee fra ZP holder meget af det!
Gravatar #14 - Andens999
3. nov. 2010 06:10
#13 Haha syntes egentlig også du var lidt længe om at sætte din stemme.
Gravatar #15 - Jack---
3. nov. 2010 08:28
det må være codename: 47 eller blood money, de fandme fede :D har desværre ikke prøvet 2'eren.. og forstår ikke at flertallet herinde ikke har prøvet dem xD
Gravatar #16 - icebreaker
4. nov. 2010 11:21
Jeg må sige codename 47 fordi de andre er bare versioner der blev gjordt bedre.

kunne huske hvor spændende det var at spille første gang.
Gravatar #17 - JSebastian
4. nov. 2010 15:51
Codename 47 var det mest originale - selvom gameplayet var lidt for hurtigt lavet, det blev så heldigvis bedre
Gravatar #18 - bagrar
4. nov. 2010 17:44
alle er awsome.... (mindst 2'eren) og håber virkelig der kommer en 5'er! som bliver lavet i 100% kvalli og ikke bare 'spin off'
Gravatar #19 - smiley
5. nov. 2010 09:48
Det første. Alene på grund af hvor anderledes det var i forhold til alt andet på markedet.
De senere versioner sagde mig aldrig noget.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login