mboost-dp1
Hvilken udgiver overrasker til E3?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Nintendo. Eller rettere, jeg håber det bliver dem.
"Vi introducerer Wii 2, som rent faktisk kan hamle op grafisk med PS3 og XBox. Derefter har vi fyret Reggie, og annoncerer også Zelda Wii 2, samt Star Fox Wii."
"Vi introducerer Wii 2, som rent faktisk kan hamle op grafisk med PS3 og XBox. Derefter har vi fyret Reggie, og annoncerer også Zelda Wii 2, samt Star Fox Wii."
Ville nu også mene Microsoft er no 1 her. vi ved jo nærmest alt om blizzard hvad der er værd at vide.
Hvad kan bliz komme med som slår Xbox Slim? ^^
Hvad kan bliz komme med som slår Xbox Slim? ^^
Blizzard deltager ikke ved konferencen. Selv på listen over firmaer er selskabet listet som Activision, og ikke Activision Blizzard.
Vi kommer slet ikke til at høre fra Blizzard før Blizzcon, så jeg kan da godt undre mig over de 29% der har stemt på Activision, medmindre de selvfølgelig finder de mange naturlige efterfølgere til de mange Activision franchises overraskende.
Edit: Ontopic tror jeg EA vil overraske mest, firmaet er efterhånden ved at være inde i en god stime, og er vel et af de få af 'de store' som tør satse på det lidt mere atypiske.
Sony og Microsoft kommer begge til at have solide konferencer, som altid, men indholdet er på nuværende tidspunkt allerede kendt/spekuleret i - og ellers kan vi vel forvente at det bliver lækket i dagene op til ;)
Vi kommer slet ikke til at høre fra Blizzard før Blizzcon, så jeg kan da godt undre mig over de 29% der har stemt på Activision, medmindre de selvfølgelig finder de mange naturlige efterfølgere til de mange Activision franchises overraskende.
Edit: Ontopic tror jeg EA vil overraske mest, firmaet er efterhånden ved at være inde i en god stime, og er vel et af de få af 'de store' som tør satse på det lidt mere atypiske.
Sony og Microsoft kommer begge til at have solide konferencer, som altid, men indholdet er på nuværende tidspunkt allerede kendt/spekuleret i - og ellers kan vi vel forvente at det bliver lækket i dagene op til ;)
Jeg tror sgu, at Apple på en eller anden måde nok skal formå at vende hele forestillingen om til at handle om dem, også selvom de ikke er repræsenteret! (jk)
Ellers håber jeg også på ep3, som har haft enkelte svage rygter om at skulle dukke op et sted næste år (tidligst). I hvert fald noget tid efter Portal 2!
Ellers håber jeg også på ep3, som har haft enkelte svage rygter om at skulle dukke op et sted næste år (tidligst). I hvert fald noget tid efter Portal 2!
mapples (12) skrev:Udgiver MS overhovedet noget mere?
...Xbox =3
http://www.microsoft.com/games/default.aspx
Ud over nye telefoner og telefon-OS'er, Xbox, Windows, etc? Nej.
Ud over nye telefoner og telefon-OS'er, Xbox, Windows, etc? Nej.
E3 = video games conference, hvad skulle win7 phone, windows og "etc" lave der ?
^^ det er gaming hardware, og spil!
^^ det er gaming hardware, og spil!
Ja, men det spurgte han ikke om. Jeg kan dog ikke komme på de helt store Microsoft-spil.
Der er snak om den nye, sorte Xbox.
Ja, men det spurgte han ikke om. Jeg kan dog ikke komme på de helt store Microsoft-spil.
Der er snak om den nye, sorte Xbox.
Ville lidt håbe at snart høre om Blizzards nye MMO. Men nu da de ikke kommer, så tror jeg at det bliver Ubisoft (beyond good and evil 2):D
DefconVI (24) skrev:Helt klart Nintendo da de fremviser deres 3DS, og sikkert også mere infomation om den Wii HD
Det er jo ikke en overraskelse hvis vi ved de vil snakke om det vel ^^
Sugardad (27) skrev:#2-3 hvis i ikke vidste det arbejder blizzard på et nextgen mmo
Yesyes, men chancen for at det bliver navngivet på E3 og ikke Blizzcon er ca. lig chancen for at Knightley og Portmann ligger med meget lidt tøj på i min seng når jeg kommer hjem fra arbejde.
Space Hopper (21) skrev:Stemte MS.
Regner med at høre om Slim
Der gik min logiske hjerne i selvsving.
Du stemmer på at MS overrasker fordi du regner med at høre om Slim.
Hvis du regner med at høre om Slim og det sker, er det ikke nogen overraskelse. Altså må du mene at Microsoft overrasker ved IKKE at fortælle om Slim.
Men hvis du stemte på dem må du jo allerede have bestemt dig for at du tror de ikke fortæller om Slim. Men du skriver også du regner med at høre fra dem.
Men omvendt så ... nej, jeg stopper her.
lol SlettetBruger ^^ min post er så ik flamebait det nu engang min mening ... havdet jeg svinet folk til fordi de ku li konsoller ku man evt kalde det flamebait men der jo ik noget der opfordre nogle til skrive tilbage og spørgsmålet var nu engang hvem der overrasker og vil mene min post er rimelig relevant da der både mangler en "ingen" vote mulighed .. og tror du selv der komme større overraskelse til pc da ? -.- doubt but hey ...
NCSoft med Guild Wars 2. Selvom de ikke er på listen, går der rygter om at vi nok skal høre noget :)
http://g4tv.com/videos/46041/The-MMO-Report-Thursd...
http://g4tv.com/videos/46041/The-MMO-Report-Thursd...
Hmmm... Activision Blizzard med 31%? Det ser ikke helt rigtigt ud.
Forstår ikke hvorfor folk har stemt på dem...
Blizzard har deres hemmelige MMO at overraske med, men det bliver helt sikkert på Blizzcon. Så jeg kan ikke helt se hvad de ville her. Og Black Ops er jo allerede annonceret.
Forstår ikke hvorfor folk har stemt på dem...
Blizzard har deres hemmelige MMO at overraske med, men det bliver helt sikkert på Blizzcon. Så jeg kan ikke helt se hvad de ville her. Og Black Ops er jo allerede annonceret.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.