mboost-dp1
Hvilken type computer anvender du primært?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Nilks (7) skrev:#1 Der står "primært". Derfor kan man kun vælge 1 mulighed.
Øh ja, men det er jo pænt svært, når man som sådan ikke har en "primær" computer, som jeg også redegør for i mit indlæg. Jeg bruger stort set lige meget tid på et par computere, så jeg har svært ved at opgøre, hvilken én der er den primære, hvorfor der burde være endnu en svarmulighed - hvilket igen redegør for i mit indlæg.
Jeg bruger absolut længst tid ved en af mine stationære. Kan ikke forestille mig at skulle arbejde ved en bærbar til dagligt (i hvert fald uden dock, scr, kbd og mus).
Det er måske lidt for tidligt at kategorisere mobiltelefon som computer (i denne sammenhæng)?
Jeg bruger da mobiltelefon meget, men vil ikke kalde det for egentlig computerbrug, omend jeg ofte går på nettet på den.
Det er måske lidt for tidligt at kategorisere mobiltelefon som computer (i denne sammenhæng)?
Jeg bruger da mobiltelefon meget, men vil ikke kalde det for egentlig computerbrug, omend jeg ofte går på nettet på den.
Sær sær afstemning. Det er jo ikke muligt at svare "factuelt" korrekt.
Primært? Til hvad?.. Bruger primært min mobil til at ringe med f.eks. eller checke mails.
Hvis det blot var stationær vs. bærbar, så havde det givet mening da det er det samme produkt i forskellige omgivelser.
Primært? Til hvad?.. Bruger primært min mobil til at ringe med f.eks. eller checke mails.
Hvis det blot var stationær vs. bærbar, så havde det givet mening da det er det samme produkt i forskellige omgivelser.
Jeg bruger min stationære mest, uden tvivl. Jeg benytter min (gamle) Dell Inspiron 6000 til skolebrug (programmering o.l.), så det er meget lidt.
På arbejdet sidder jeg også ved stationær og bruger kun bærbar hvis jeg skal til en switch, da den vi bruger til det har en DB-9 seriel port.
På arbejdet sidder jeg også ved stationær og bruger kun bærbar hvis jeg skal til en switch, da den vi bruger til det har en DB-9 seriel port.
Primær min bærbare, som jeg bruger til de fleste ting.
Sekundær min stationær, som jeg bruger til de samme ting + spil.
Og jeg bruger også min mobiltelefon til surfing og mail.
Desuden ejer jeg ikke en PDA, men græsen mellem mobiler og PDA er efterhånden lidt flydende, så min mobil tæller måske med der.
Og under andet kan jeg kun forestille mig ting som steroeanlæg, bil-systemer, mp3-afspillere og lignende. Hvilket jeg bruger ret sjældn't.
Sekundær min stationær, som jeg bruger til de samme ting + spil.
Og jeg bruger også min mobiltelefon til surfing og mail.
Desuden ejer jeg ikke en PDA, men græsen mellem mobiler og PDA er efterhånden lidt flydende, så min mobil tæller måske med der.
Og under andet kan jeg kun forestille mig ting som steroeanlæg, bil-systemer, mp3-afspillere og lignende. Hvilket jeg bruger ret sjældn't.
Den bærbare. Jeg har en stationær, men den er efterhånden oldgammel og jeg bruger den aldrig. Det er vist ikke en gang sat op.
Jeg ville ikke bryde mig om at bruge forskellige computere, for jeg har sat den op efter min personlige måde at arbejde på. Desuden ligger der en masse information som ikke er lige til at flytte rundt på og som opdateres løbende, derfor er det perfekt bare at smide den bærbare i tasken og tage den med på rejse/arbejde/uni og samtidig arbejde videre som om man sad derhjemme.
Jeg ville ikke bryde mig om at bruge forskellige computere, for jeg har sat den op efter min personlige måde at arbejde på. Desuden ligger der en masse information som ikke er lige til at flytte rundt på og som opdateres løbende, derfor er det perfekt bare at smide den bærbare i tasken og tage den med på rejse/arbejde/uni og samtidig arbejde videre som om man sad derhjemme.
BluepaiN (3) skrev:Har kun en stationær. Men når jeg får skrabet nogle knaster sammen, står jeg i det dilemma, om jeg skal opgradere den stationære (bruges mest til gaming og grafik), eller om jeg skal købe en bærbar. :(
Xaxian (6) skrev:Siden jeg fik min nye Macbook Pro har jeg kun haft min stationære tændt 2 gange, begge gange for at hente noget fra en lokal database :P.
.... og det er så hvor jeg står i dag :) Min stationære døde adskillige gange, og til sidst gad jeg ikke mere. Mit shoppinggen krævede et dyrt indkøbt, og jeg kunne godt tænke mig kraftigere bærbar, fordi den første jeg hvade ikke kunne bruges til det helt store.
Nu gider jeg ikke købe en ny statinær maskine, den gamle kostede for meget, og fyldte for meget, og jeg er virkelig tilfreds nu, og jeg kan spille alle mine spil, og ellers pakke maskinen sammen når jeg lyster. Det næste jeg skal have bliver nok også en laptop :)
Det eneste jeg mangler er mine 2 skærme, som jeg ikke rigtig får brugt.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.