mboost-dp1
Hvilke bøger læser du?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Pt igang med hawkings univers på dansk, er lige blevet færdig med 3. omgang af den engelske udgave på lydbånd.
Samt igang med "The complete book of ZEN" og "The art of shaolin kung fu"
Spændende læsning alt sammen.
Det næste fiktion jeg skal igang med er Biblen
Samt igang med "The complete book of ZEN" og "The art of shaolin kung fu"
Spændende læsning alt sammen.
Det næste fiktion jeg skal igang med er Biblen
Efter at have læst faglitteratur i rigtig mange år har jeg fået tiden og lysten til at kaste mig over skønlitteratur igen - jeg aner bare ikke hvad jeg skal læse, så det bliver pt. ikke til så mange bøger som jeg kunne ønske. Jeg har altid læst meget, og det vil jeg egentlig gerne blive ved med.
Men jeg fik da læst Dan Brown - Det forsvundne tegn i går.
Men jeg fik da læst Dan Brown - Det forsvundne tegn i går.
IllVid. Ikke ret meget andet. Jeg er dog lige begyndt på H2G2! :D
Jeg har læst Hawkings to seneste bøger (hvor en af dem blot er en renskrivning af hans første). Spændende læsning.
Jeg har læst Hawkings to seneste bøger (hvor en af dem blot er en renskrivning af hans første). Spændende læsning.
Skønlitteratur - uden tvivl. Fantasy og Sci-fi udgør en overvældende stor del af mine bogreoler! Det er pænt sjældent, at jeg giver mig i kast med faglitteratur - mest fordi jeg foretrækker, at litteratur giver mig en oplevelse og ikke skal være en opgave at komme igennem! Jeg læser stort set kun faglitteratur, når der er noget jeg er blevet virkelig nysgerrig omkring - sidst hvad djævlen forskellen egentlig var på Shi'i, sunni og sufi islam...
Faglitteratur naturligvis.
Dagligt læses der tegneserier
Når jeg har overskuddet til det, biografier
Pt. har jeg "Hr. Møllers nye mand", "Det kolosale menneske" af Thomas Blachmann, FLS-Klanen i vente.
Dernæst har jeg i går fået lovning på at låne bogen om Stine Bosse.
Den seneste faglitterære bog jeg læste, er bogen "Verdens bedste Malt og Scotch whisky".
Dagligt læses der tegneserier
Når jeg har overskuddet til det, biografier
Pt. har jeg "Hr. Møllers nye mand", "Det kolosale menneske" af Thomas Blachmann, FLS-Klanen i vente.
Dernæst har jeg i går fået lovning på at låne bogen om Stine Bosse.
Den seneste faglitterære bog jeg læste, er bogen "Verdens bedste Malt og Scotch whisky".
Rigtige nørder læser da e-book eller audio-book (så kan man også game imens), ikke noget som at sidde og stirre på en skærm og scrool musen ned engang imellem :P.
Og #9 - du kan sagtens finde tegneserier på nettet, http://www.garfield.com/comics/vault.html <- de har helt tilbage fra starten faktisk.
Når det er sagt er det mest skønlitteratur jeg læser :)
Og #9 - du kan sagtens finde tegneserier på nettet, http://www.garfield.com/comics/vault.html <- de har helt tilbage fra starten faktisk.
Når det er sagt er det mest skønlitteratur jeg læser :)
Læser primært skønlitteratur. Mest primært science-fiction og fantasy (både high, low og det mere obskure).
Af faglitteratur har jeg nærmest kun læst The Holy blood and the Holy grail + div. biografier.
Ellers så ryger der også en masse tegneserier nedd (Anders And, Steen og Stoffer, Flip og Flop og andre).
Er der nogle der mangler inspiration, så kan discworld-serien med Terry Pratchett klart anbefales. Er man mere til SF, så er Revelation Space serien med Alastair Reynolds også værd at gå igang med.
Ellers kan man vælge og vrage mellem alt hvad Black Library har udgivet.
Af faglitteratur har jeg nærmest kun læst The Holy blood and the Holy grail + div. biografier.
Ellers så ryger der også en masse tegneserier nedd (Anders And, Steen og Stoffer, Flip og Flop og andre).
Er der nogle der mangler inspiration, så kan discworld-serien med Terry Pratchett klart anbefales. Er man mere til SF, så er Revelation Space serien med Alastair Reynolds også værd at gå igang med.
Ellers kan man vælge og vrage mellem alt hvad Black Library har udgivet.
Remmerboy (9) skrev:tegneserier selvfølgelig, alt andet kan man læse på nettet :)
tegneserier kan man så også læse på nettet :P
on topic - jeg læser ikke.
Skønlitteratur. Tror dog ved nærmere eftertanke at det er en del år siden det svar ville være rigtigt. Burde nok have stemt faglitteratur, da jeg for tiden er ved at læse til en MCPD certificering i .Net og før den tid læste en faglitteraturbog jævnligt. Ville dog gerne læse noget mere skønlitteratur, da jeg faktisk hygger mig ret godt med det.
Kort sagt, jeg har ødelagt afstemningen. :-|
Kort sagt, jeg har ødelagt afstemningen. :-|
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.