mboost-dp1

Hvad spiller du mest på?

Gå til bund
Gravatar #1 - TuxDK
4. dec. 2008 09:21
PC, men mere og mere PS3.
Varer ikke længe før spil tid på PS3 overgår min spil tid på PC

Tror faktisk at PS3 vinder i den her uge, efter jeg har fået Guitar Hero: World Tour.
Gravatar #2 - fjols
4. dec. 2008 09:31
Jeg stemte på den der blanke en, men den er vist i stykker? Jeg gik ellers ud fra det var noget frækt, der var censureret væk.

Derudover spiller jeg mest på min PC, da mine foretrukne spil er World of Warcraft og Ogame.

Jeg har kun GTA IV til min PS3 og det kan jeg langt fra bruge lige så meget tid på som de 2 andre spil.
Gravatar #3 - stargate
4. dec. 2008 09:35
Stemte Wii, sådan ca 85% af tiden på Wii og 10% PC 5 % Mobil.

Da jeg bruger Wii til at spille sammen med mine unger, da det er mere sjovt frem for PC
Gravatar #4 - Du3-
4. dec. 2008 09:37
#2 Der skal stå kødfløjte, men det er censureret væk :P

Stemte PC.. jeg er "afhængig" af WoW :P og har lige fået det nye FM09 så jeg har kraftigt brug for flere timer i døgnet når der skal flettes arbejde ind os :)
Gravatar #5 - Gnubberen
4. dec. 2008 10:00
Stemte PS3.. jeg bruger godt nok mere tid foran pc'en men jeg spiller mere på PS3'eren..
Gravatar #6 - milandt
4. dec. 2008 10:06
... var nødt til at svare, "andet"
Gravatar #7 - TuxDK
4. dec. 2008 10:14

Definer "andet", ellers er din post lidt ligegyldig.
Gravatar #8 - apkat
4. dec. 2008 10:15
Nu vi har nes, hvor er n64?
stemte nes :)
Gravatar #9 - izym
4. dec. 2008 10:34
PC, på trods af jeg har en PS3. Selv da jeg havde både X360 og Wii var det stadig PC der dominerede. :)
Gravatar #10 - David Munch
4. dec. 2008 11:13
Svarede den blanke, siden jeg spiller på min Mac... Og nej, hun vil ik have man kalder hende en PC, så bliver hun ked af det.. :P
Gravatar #11 - siliankaas
4. dec. 2008 11:32
"Hvad spiller du mest på?"

I grunden meget sjovt at ingen endnu har svaret : PIK!

<OT>
Spiller klart mest PS3, men lige som #5 bruger jeg mest tid foran Pc'er. Tæller singstar i øvrigt som at spille ?
Gravatar #12 - Du3-
4. dec. 2008 11:49
siliankaas (11) skrev:
..I grunden meget sjovt at ingen endnu har svaret : PIK!

Se den blanke mulighed og tag et gæt.. :D

Btw, Singstar må vel tælle.. Da det er et spil...
Gravatar #13 - General_ONeill
4. dec. 2008 12:22
Tjah, når jeg tænker tilbage har størstedelen af min tid med computerspil været ved en C64.. Derfor min stemme går dertil :)

Nu ville jeg ønske, min sidste brødkasse ikke var brændt sammen sidste vinter :(
Gravatar #14 - mrF0x
4. dec. 2008 13:58
Du3- (4) skrev:
#2 Der skal stå kødfløjte, men det er censureret væk :P

Stemte PC.. jeg er "afhængig" af WoW :P og har lige fået det nye FM09 så jeg har kraftigt brug for flere timer i døgnet når der skal flettes arbejde ind os :)

LOL!!

PC FTW! Console whores of babylon!!
Gravatar #15 - Systran
4. dec. 2008 14:00
Savner muligheden "Guitar". Jeg spiller suverænt mest på guitar! PC kommer lige bagefter :)
Gravatar #16 - Du3-
4. dec. 2008 14:12
zirdox (14) skrev:

LOL!!

PC FTW! Console whores of babylon!!

Ehh. i don't get it.. Jeg er også PC gamer? Ikke en "Console whore"? :)
Gravatar #17 - searchia
4. dec. 2008 15:12
Spiller da mest Russisk Roulette
Gravatar #18 - Human
4. dec. 2008 17:15
Andet. En Mac.
Gravatar #19 - Wikzo
4. dec. 2008 17:16
Xbox 360 og Wii. Spiller ikke pc længere.
Gravatar #20 - Chewy
4. dec. 2008 18:51
In your face gaming industry!!!!
Gravatar #21 - Adagio
4. dec. 2008 19:17
Spiller kun på PC. Ejer ingen konsoller og skal nok aldrig eje en (med mindre konsoller bliver som PC'er... oh wait, that kinda defies the point)

Der findes kun en type spil som er bedst med joypad og det er fighting spil (men man kan jo også få joypads til PC og det næste Street Fight spil kommer også til PC), alle andre typer spil er bedst med mus + tastatur p.t.
At folk spiller f.eks. GTA på en konsol må jeg sku ærligt talt sige at det er hul i hovedet. Prøvede det i en halv time, men for hvert minut det gik følte jeg mere og mere trang til at smide konsollen ud af vinduet
Gravatar #22 - Jacksonist
4. dec. 2008 19:25
For tiden, så spiller jeg også mest på PS3'eren. Jeg investere nok også snart i en 360'er for at spille Fable 2, Gears Of War 2 og Alan Wake..

Men PS3'eren bliver nok på førstepladsen.
Gravatar #23 - Zayin
5. dec. 2008 07:56
Jeg har stemt "Andet" da jeg mest spiller wow på min mac.
Derefter kommer dog GH3 på min PS3 :)
Gravatar #24 - thomasmorkeberg
5. dec. 2008 12:13
Systran (15) skrev:
Savner muligheden "Guitar". Jeg spiller suverænt mest på guitar! PC kommer lige bagefter :)

Nåå ja... og de mangler os alle sportsgrene og alle former for musik instrumenter i afstemningen... det er altså en ommer... det kan jeg godt se...
Gravatar #25 - ZenN
5. dec. 2008 13:19
jeg spiller med kødbananen. bagefter kommer xbox 360
Gravatar #26 - RMJdk
5. dec. 2008 17:51
Dejligt at se sådan en afstemning det varmer jo og bekræfter at PC'en ikke dør i vores leveltid, det er primo gamo platformo :)

Har heller ingen konsoller og skal heller aldrig havde det, så hellere droppe gaming.
Gravatar #27 - Niversen
5. dec. 2008 17:58
pc... syntes ikke ikke konsoller gør det bedre end en pc... dog er de langt billigere... men nogen som har et bud på spil genre som er bedre ved konsol frem for pc?
Gravatar #28 - Chewy
5. dec. 2008 18:08
@27

Hvis man tager udgangspunkt i standard controllere.
Så vil jeg sige sandbox spil ala GTA (ved godt at der er andre der er uenige, men kunne aldrig forestille mig at spille f.eks. GTA på en PC).
Og så visse former for bil/fly/etc spil fungere også bedre med joypad end med keyboard..
Men det er så også det :-)
Gravatar #29 - lorric
6. dec. 2008 08:08
#26 well, nu er newz.dk's læsere jo heller ikke repræsentativ for gamere i den brede forstand. Der er masser, som spiller konsol uden at have en pc...
Gravatar #30 - lorric
6. dec. 2008 08:08
argh, dobbelpost
Gravatar #31 - Xunil
6. dec. 2008 10:33
Hmm spiller på både PS1, PS2, Wii og PC...

Min stemme går til PS1, da den har nogle af de mest epic games ;) og fordi det var syndt at den havde 0% (hvilket den stadig har :'( )
Gravatar #32 - n00bdream
6. dec. 2008 22:22
#27:

Tja, alle? Jeg var med som PC gamer fra DOOM og har været det lige siden. Men som årene er gået er jeg hoppet mere og mere over på konsollerne. I dag spiller jeg WoW på min PC, men alle øvrige genrer er flyttet til konsollen.

Jeg er spiller på den platform hvor jeg er mest underholdt og hvor mine venner er, og det er på X360, Wii og til dels PS3.

RTS var den eneste genre jeg spillede ud over WoW sidste år, men også den er flyttet over på konsollerne nu.

Er jeg en idiot? Er jeg bare en dårlig gamer? Måske, men ikke desto mindre har jeg været gamer siden C64 - og ikke siden dengang har jeg været så godt underholdt som jeg er, efter jeg er gået over til konsollerne.
Gravatar #33 - Plimmer
8. dec. 2008 01:05
Kan bedst lide at spille arcade spil på konsol, beat'em'up og bilspil på konsollen. Bilspil er hips som hap hvis man har et rat dog.

Lige pt spiller jeg Left 4 Dead (den bedste shooter i mange år btw), World of Warcraft, Guitar Hero og Gran Turismo 5: Prologue.

Stemte PC.
Gravatar #34 - Lobo The Man
8. dec. 2008 06:17
Human (18) skrev:
Andet. En Mac.

Hmm en mac er også en PC ;-)

Det er bare et Unix baseret OS den kører, og ikke et Linux, eller Microsoft baseret OS.

PC = Personal Computer.

Min Commodore 64, og Commodore 128D er også PC'ere.
Der står ihvertfald Personal Computer på dem :)

Ontopic:

Har ingen spillekonsol, så det bliver på min windows PC, at jeg gamer på.

Og lidt på C64/C128D, når den i ferierne bliver pakket frem.
Gravatar #35 - izym
10. dec. 2008 06:44
#34 Men ofte bruger man netop ordet PC til, at skelne mellem om det nu er en Apple eller ikke-Apple.
Gravatar #36 - zin
11. dec. 2008 09:06
#35: Det stemmer, men desværre er dette misvisende. Termet PC dækker nu om dage også en Apple, da den ikke længere "kun" er en maskine, som bruges udelukkende til billedmanipulation, grafik m.v., men også til hverdagsbrug, og andre homoseksuelle aktiviteter.

(Come on, it's a joke!)
Gravatar #37 - izym
11. dec. 2008 12:24
#36 :D Har du selvfølgelig ret i, men PC vil for mig altid være ikke-Apple.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login