mboost-dp1
Har du en nørdet t-shirt på lige nu?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg har min velkendte Communist Party T-shirt på. Jeg synes den er pænt nørdet.
Som den angiveligt eneste rigtige mand herinde, er jeg så behåret i brystregionen at jeg ikke behøver tøj på overkroppen.
American Psycho
Sjov historie, da jeg var i San Francisco i 2003 oplevede jeg gentagne gange at folk kiggede olmt på mig når jeg gik med t-shirten på.
Det var så lige indtil de kom tæt på, så plejede de at flække af grin. Og i nogle tilfælde følte de trang til at udtrykke deres glæde over den :-)
Det var en genial måde at møde nye mennesker på...
Og hvis min ven så også havde sin "bevar Christiania" t-shirt på samtidig. Så var der pludseligt gratis drinks etc....
San Fran er en meget speciel, men herlig by :-)
Sjov historie, da jeg var i San Francisco i 2003 oplevede jeg gentagne gange at folk kiggede olmt på mig når jeg gik med t-shirten på.
Det var så lige indtil de kom tæt på, så plejede de at flække af grin. Og i nogle tilfælde følte de trang til at udtrykke deres glæde over den :-)
Det var en genial måde at møde nye mennesker på...
Og hvis min ven så også havde sin "bevar Christiania" t-shirt på samtidig. Så var der pludseligt gratis drinks etc....
San Fran er en meget speciel, men herlig by :-)
Chewy (119) skrev:Så var der pludseligt gratis drinks etc..
Er san fran ikke "the gay town" ? for det forklare drinksne.
Men ikke hvorfor de forstår "bevar christiania"
SlettetBruger (120) skrev:Er san fran ikke "the gay town" ? for det forklare drinksne.
Men ikke hvorfor de forstår "bevar christiania"
San F er verdenens hippiehovedstad (sådan da) og det betyder at alt der har med hash at gøre er allemandsviden.
Jeg har endnu ikke været i en større by hvor det ikke var muligt at købe en sweatshirt med de 3 gule prikker.
Senest så jeg en for 4 dage siden i dublin :)
Bassisten fra slipknot havde et christania-flag med på scenen til koncerten på roskildefestival 09.
Og han kommer fra Iowa... - langt mere konservativt sted end SF
christania er desuden den ting danmark er 3. mest kendt for. og vores 2. mest besøgte turristattraktion.
Jeg sidder i min Killzone 2 T-Shirt lige nu. Man kan dog ikke se, at det er en Killzone 2 t-shirt, fordi det kun står på vrangen af den.
Den her http://www.ps3attitude.com/wp-content/uploads/2009...
Den her http://www.ps3attitude.com/wp-content/uploads/2009...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.