mboost-dp1
Har du en kæreste
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
#101 auch.. kitty got claws..
Føler mig ikke som en tøs*, men lidt metro er jeg sgu. :P
Men min interesse for tøj er 100% herre tøj. <- <- <-
Ikke alt det der pink skjorte pis. Mænd går i sort/hvidt. The end.
Anyway der er intet galt i at være en drenget pige, stik mig en tøs der har konkurrence gener, som hader at tabe, og med generelt drengede interreser.. well you get the idea..
Men essensen af det hele var: Mekaniker chick > Computer chick.
*Kåret som årets tøs anno 2005 HTX.
Og nu blev vi dejlig personlige.. så lad os lige slutte af med noget macho snak.
Fik en påtale for at overhale en politibil ned af viborgvej for en uges tid siden, på cykel. I request a high five! Det er Fjerde gang jeg er blevet stoppet på en cykel af politiet.
Føler mig ikke som en tøs*, men lidt metro er jeg sgu. :P
Men min interesse for tøj er 100% herre tøj. <- <- <-
Ikke alt det der pink skjorte pis. Mænd går i sort/hvidt. The end.
Anyway der er intet galt i at være en drenget pige, stik mig en tøs der har konkurrence gener, som hader at tabe, og med generelt drengede interreser.. well you get the idea..
Men essensen af det hele var: Mekaniker chick > Computer chick.
*Kåret som årets tøs anno 2005 HTX.
Og nu blev vi dejlig personlige.. så lad os lige slutte af med noget macho snak.
Fik en påtale for at overhale en politibil ned af viborgvej for en uges tid siden, på cykel. I request a high five! Det er Fjerde gang jeg er blevet stoppet på en cykel af politiet.
Tja havde regnet med der var flere her inde der var singler.
Tror der er mange bruger siden til læse nyheder kort og godt om elektronik. Håber ikke mange mennesker sider her inde på side gennem læser alt hvad man skriver.
Trodede Newz var mere eller mindre kvinde fri. Der er dog andre sider der mindre kigger med på.
Offtorpic:
Jeg få nok aldrig selv en kærste, men lad det ligge. Det har nok mere gøre med min personlighed.
Tror der er mange bruger siden til læse nyheder kort og godt om elektronik. Håber ikke mange mennesker sider her inde på side gennem læser alt hvad man skriver.
Trodede Newz var mere eller mindre kvinde fri. Der er dog andre sider der mindre kigger med på.
Offtorpic:
Jeg få nok aldrig selv en kærste, men lad det ligge. Det har nok mere gøre med min personlighed.
Ahh, hvad sker der for brugerskaren på Newz.dk?
Så så man lige vandfarve være væk fra debatten i sølle 12 timer, og så kommer han tilbage for at opdage, at halvdelen er hoppet ud som homoseksuelle, halvdelen er blevet transvestitter og/eller skiftet køn mindst én gang, mens de resten tre tolvtedele lækker an på alle de andre.
Stop... Please, stop! Det her grænser sig til det græske!
Så så man lige vandfarve være væk fra debatten i sølle 12 timer, og så kommer han tilbage for at opdage, at halvdelen er hoppet ud som homoseksuelle, halvdelen er blevet transvestitter og/eller skiftet køn mindst én gang, mens de resten tre tolvtedele lækker an på alle de andre.
Stop... Please, stop! Det her grænser sig til det græske!
He he fair nok! :P
Konkurrence gener? Du snakker med selveste Fru. Dårlig taber i Xbox :oP Jeg har hvertfald fået fortalt et par gange at jeg råber lidt op når jeg enten vinder eller taber, især i GoF (Luv that game!). He he.
Sådan en tøs du snakker om, er sådan en som mig. :P
Jeg har bare en ting som de andre ikke altid har...
He he fair nok! :P
Konkurrence gener? Du snakker med selveste Fru. Dårlig taber i Xbox :oP Jeg har hvertfald fået fortalt et par gange at jeg råber lidt op når jeg enten vinder eller taber, især i GoF (Luv that game!). He he.
Sådan en tøs du snakker om, er sådan en som mig. :P
Jeg har bare en ting som de andre ikke altid har...
NioBe (117) skrev:Du snakker med selveste Fru. Dårlig taber
immediate response
#119 ja egentlig... hvad er denne "ting". For jeg har oplevet før, at finde noget der ikke burde være placeret der!..
Seriøst, hun havde en Britney Spears cd i hendes cd samling.
Hvorfor hulan skal man have en nørdet mekanikerkæreste? Hvis jeg vil tilbringe tid sammen med en mand, så ringer jeg til en kammerat.
Kællinger skal være feminine og sexede, ikke computerfreaks med olie i fjæset, som synes det er sjovt at slås og bøvse.
Kællinger skal være feminine og sexede, ikke computerfreaks med olie i fjæset, som synes det er sjovt at slås og bøvse.
Hůňděštějlě2 (122) skrev:Hvorfor hulan skal man have en nørdet mekanikerkæreste? Hvis jeg vil tilbringe tid sammen med en mand, så ringer jeg til en kammerat.
QFT.
Hold da op, hvor du sætter tingene op sort på hvidt. Som om den stereotype nørd/mekaniker er et kikset, ubehøvlet menneske, hvis interesse går ud over fremtoningen.
Kloge, eller i hvert fald dedikerede, mennesker kan også godt være pæne. Min ekskæreste var (og for den sags skyld også er) da klogere end mig, og for den sags skyld også pænere.
Hold da op, hvor du sætter tingene op sort på hvidt. Som om den stereotype nørd/mekaniker er et kikset, ubehøvlet menneske, hvis interesse går ud over fremtoningen.
Kloge, eller i hvert fald dedikerede, mennesker kan også godt være pæne. Min ekskæreste var (og for den sags skyld også er) da klogere end mig, og for den sags skyld også pænere.
Systran (126) skrev:#122
Æh, stereotype nørder/mekanikere ER sguda kiksede, ubehøvlede mennesker.
Muligvis er de ikke sådan i virkeligheden, men hvis man fremhæver dem som de gøres her i tråden, er da nok fordi man fokuserer på det stereotype billede ;)
Systran (126) skrev:#122
Min dame ser så meget bedre ud end jeg, til gengæld har jeg en hele del flere brikker at flytte rundt på. På den måde komplementerer vi hinanden fint. Uden at ville være personlig (jeg ved godt det er på grænsen, det beklager jeg), kan man da bebrejde din eks i at gå fra en fyr som åbenbart er er mindre intelligent og ser mindre godt ud end hende? Der skal være en vis balance i forholdet.
Hůňděštějlě2 (122) skrev:Hvorfor hulan skal man have en nørdet mekanikerkæreste?
Fordi hun er dejlig? Hvorfor skulle man ellers have en kæreste?
Hůňděštějlě2 (122) skrev:Hvis jeg vil tilbringe tid sammen med en mand, så ringer jeg til en kammerat.
Samme her. Vil jeg være sammen med en kvinde, så bliver det kæresten eller en veninde.
Hůňděštějlě2 (122) skrev:Kællinger skal være feminine og sexede, ikke computerfreaks med olie i fjæset, som synes det er sjovt at slås og bøvse.
Enig, Captain Obvious.
Har du tænkt over, at man godt kan have interesse i traditionelt maskuline områder, og stadig have feminin tankegang, udseende og opførsel?
Bare fordi jeg laver mad (frivilligt) får jeg jo heller ikke lyst til at tage makeup på, eller lyst til at se på en lækker manderøv.
Det er da kun skægt at se kontrasten når hun vasker sig, tager pænt tøj på og giver sig til at strikke.
#131: myplacedk
Kontrasten kan jeg godt følge dig i. Jeg synes bare bedre om at se kontrasten opdelt mellem mine venner og min dame. Hun skal tænde mig seksuelt, og det gør mine venner og deres opførsel mig ikke.
Kontrasten kan jeg godt følge dig i. Jeg synes bare bedre om at se kontrasten opdelt mellem mine venner og min dame. Hun skal tænde mig seksuelt, og det gør mine venner og deres opførsel mig ikke.
Hůňděštějlě2 (130) skrev:Min dame ser så meget bedre ud end jeg, til gengæld har jeg en hele del flere brikker at flytte rundt på.
Sådan en kæreste ville jeg da slet ikke kunne holde ud. Selv om jeg ikke har forstand på biler (i forhold til hende), og hun ikke har forstand på software-udvikling (i forhold til mig), så er vi begge intelligente nok til at vi kan snakke sammen om hvad vi laver.
Jeg har da en veninde eller to jeg kan beskrive på samme måde som du beskriver din dame, og de kan da være vældig sjove, men så er det da også det. Det bliver lynhurtigt kedeligt.
#133: myplacedk
Jeg siger ikke hun er dum. Uden at have taget en test, vil jeg gætte på, at hun er ret gennemsnitlig når det kommer til intelligens, måske lidt over. Til gengæld kan hun tænde de fleste hentroseksuelle fyre bare ved være tæt på dem. Isoleret set, er det den type jeg ser som partnere.
Når jeg har lyst til at diskutere computere eller drikke hjernen ud, får jeg fat i en kammerat.
Jeg har et par fysisk lækre, men mentalt ret maskuline veninder, som du måske har lyst til at date? ;)
Jeg siger ikke hun er dum. Uden at have taget en test, vil jeg gætte på, at hun er ret gennemsnitlig når det kommer til intelligens, måske lidt over. Til gengæld kan hun tænde de fleste hentroseksuelle fyre bare ved være tæt på dem. Isoleret set, er det den type jeg ser som partnere.
Når jeg har lyst til at diskutere computere eller drikke hjernen ud, får jeg fat i en kammerat.
myplacedk (134) skrev:Jeg har det på samme måde med min kæreste, og formentlig dine venner. ;-)
Jeg har et par fysisk lækre, men mentalt ret maskuline veninder, som du måske har lyst til at date? ;)
Hůňděštějlě2 (135) skrev:Jeg siger ikke hun er dum.
Men hendes intelligens matcher ikke din.
Hůňděštějlě2 (135) skrev:Til gengæld kan hun tænde de fleste hentroseksuelle fyre bare ved være tæt på dem
Sådan nogle veninder har jeg også. Det giver da lige hyggen en tand ekstra.
Helt den effekt er det dog kun min kæreste der har på mig. Men alle burde vel have den effekt på sin partner, selv om det ikke bliver ved med at være nyt og spændende.
Hůňděštějlě2 (135) skrev:Jeg har et par fysisk lækre, men mentalt ret maskuline veninder, som du måske har lyst til at date? ;)
Nej tak. Når det kommer til aktiviteter hvor kønnet betyder noget for en hetero som mig, så siger maskuline kvinder mig ikke noget. Og så har jeg jo i øvrigt en kæreste. ;-)
Monday, 4th of May 2009
Girlfriend detected - removal unsuccessfull - quarantine succeeded
Friday, 8th of May 2009
Girlfriend removed from quarantine
Der blev stemt "Nej".
Næste poll må vel være:
"Har du nogensinde haft en kæreste?" og svarmulighederne:
"Ja"
"Nej"
"ORH PAAAAAATTEEEEEER"
"Tæller mor?"
Girlfriend detected - removal unsuccessfull - quarantine succeeded
Friday, 8th of May 2009
Girlfriend removed from quarantine
Der blev stemt "Nej".
Næste poll må vel være:
"Har du nogensinde haft en kæreste?" og svarmulighederne:
"Ja"
"Nej"
"ORH PAAAAAATTEEEEEER"
"Tæller mor?"
Hvad er i for en flok mærkelige folk?
En kvinde skal være en kvinde. Hun skal ikke røre min bil eller spille Eve Online med mig. Hun skal være en ægte prinsesse.
Smuk og feminin.
Hun skal købe sig smart tøj og putte make-up i ansigtet og ikke kunne forstå hvordan jeg kan bruge en hel dag foran en skærm.
Hun skal græde til kærlighedsfilm og fnise med veninderne
Sådan skal en kvinde være.
En kæreste skal ikke være som ens venner. Det er derfor man har venner og man har kæreste.
Ja sådan er min kæreste.
QED (for the fun of it)
En kvinde skal være en kvinde. Hun skal ikke røre min bil eller spille Eve Online med mig. Hun skal være en ægte prinsesse.
Smuk og feminin.
Hun skal købe sig smart tøj og putte make-up i ansigtet og ikke kunne forstå hvordan jeg kan bruge en hel dag foran en skærm.
Hun skal græde til kærlighedsfilm og fnise med veninderne
Sådan skal en kvinde være.
En kæreste skal ikke være som ens venner. Det er derfor man har venner og man har kæreste.
Ja sådan er min kæreste.
QED (for the fun of it)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.