mboost-dp1
Har du en bruger på newz.dk?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
#16 Tryllebøsse
Havde faktisk helt glemt at jeg ratede 300 af mini zeus indlæg som flaimbait! Han kunne vidst ikke rate i 2 måneder! :)
Havde faktisk helt glemt at jeg ratede 300 af mini zeus indlæg som flaimbait! Han kunne vidst ikke rate i 2 måneder! :)
Jeg havde ikke en bruger i LAAAANG tid, netop pga. at hjemmesiden brugernavne og koder blev givet/hacked/whatever ud til en tredje part.
Så der skulle en del overtagelse til, men jeg oprettede da en bruger i sidste ende. Så Ja, jeg har en bruger. Men forstår også at folk er kritiske om, at oprette en bruger.
Så der skulle en del overtagelse til, men jeg oprettede da en bruger i sidste ende. Så Ja, jeg har en bruger. Men forstår også at folk er kritiske om, at oprette en bruger.
Ja, så uheldige kan vi desværre også være på Newz. Men vi slipper vel af med dig på et tidspunkt, inshallah.
JesperZ (26) skrev:#25 - Eller "Stemmer du I afstemninger på Newz.dk?"
Den har vidst være på før, med kun én svarmulighed - nej
Man kan vel ikke konkludere så meget, da vi ikke ved hvor mange besøgende der stemmer. Det er jo statistik med nonresponse bias. Folk med en bruger går sikkert mere op i Newz.dk, og vil muligvis stemme mere end folk der bare kigger forbi engang imellem.
Tog man antal unikke besøgende imod antal brugere tror jeg vi ville se en helt anden procent fordeling.
Tog man antal unikke besøgende imod antal brugere tror jeg vi ville se en helt anden procent fordeling.
MACERGUD (28) skrev:Man kan vel ikke konkludere så meget, da vi ikke ved hvor mange besøgende der stemmer. Det er jo statistik med nonresponse bias.
Det lyder ikke som om, at du kender Newz. Afstemningerne er generelt bare fyld og skal ikke bruges til noget.
Det burde ikke være nyt for brugerne. :)
Nu må jeg finde flueknepperudstyret frem. Der står "en" og ikke "én". Det er to forskellige ord.Norrah (13) skrev:Nej, jeg har to.
/Sheldon
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.