mboost-dp1
Foretrukket energidrik
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe Kaffe
Nos ved ikke engang fandtes som energi drik.
Dog viste jeg noget man kan bruge i biler for booste poweren.
Dog viste jeg noget man kan bruge i biler for booste poweren.
Jeg stemte Steven Seagal's Lightning Bolt, fordi jeg troede, det var en joke. Så googlede jeg dét og opdagede, at det var dét ikke...
/edit
ups, forkert url
/edit
ups, forkert url
Monster fra USA er den bedste!
http://en.wikipedia.org/wiki/Monster_Energy
især JAVA Monster: http://www.beverageworld.com/images/stories/javamo...
http://en.wikipedia.org/wiki/Monster_Energy
især JAVA Monster: http://www.beverageworld.com/images/stories/javamo...
Kaffe er ikke en energidrik, det er noget som vi kræver for at kunne leve... Ligesom oxygen!
Red Bull drikker jeg, men gennemsnitligt en om måneden.
Jeg har altid et par stykker på arbejdet, et crash eller servicevindue som trækker ud, så kan det godt blive nødvendigt med lidt "forkert" energi!
Red Bull drikker jeg, men gennemsnitligt en om måneden.
Jeg har altid et par stykker på arbejdet, et crash eller servicevindue som trækker ud, så kan det godt blive nødvendigt med lidt "forkert" energi!
"Steven Seagal's Lightning Bolt"
lolololololololol... steven rykker da nærmere og nærmere chuck norris angående cheesiness... kunne jeg godt tænke mig at smage :p
skal lige siges at jeg ikke drikker energidrik for at få energi.. det er vel bare en anden slags sodavand, lidt flere addtitiver og andet sjov. men foretrækker red bull og cult.. hustler smager godt nok dårlig når man først har prøvet de to... imo
mælk er nok det jeg drikker mest af, det smager sgu fint (:
lolololololololol... steven rykker da nærmere og nærmere chuck norris angående cheesiness... kunne jeg godt tænke mig at smage :p
skal lige siges at jeg ikke drikker energidrik for at få energi.. det er vel bare en anden slags sodavand, lidt flere addtitiver og andet sjov. men foretrækker red bull og cult.. hustler smager godt nok dårlig når man først har prøvet de to... imo
ktg (14) skrev:mælk!? .... anyone? :)
mælk er nok det jeg drikker mest af, det smager sgu fint (:
Helt klart Red Bull. Men ikke den fesne dåse red bill med brus man kan få i europa. Nej det skal være den originale thailandske i en lille brun medicin flaske der oprindeligt blev lavet for at de thailandske markarbejdere kunne holde til at arbejde i mange timer uden hvil. 2 af dem og der er fest hele natten :D
Der mangler muligheden "Kan ikke fordrage energidrikke". Jeg kan til nød drikke en kop kaffe, men de der sukkerholdige energidrikke i dåse smager afskyeligt. Jeg drak Red Bull i gamle dage men i dag kan jeg ikke få bare én tår ned. Føj!
Yay! Jeg er enig med Terra for en gangs skyld :D
terracide (7) skrev:Drikker H20, energi får jeg fra min føde og behøves ikke et fix for at kunne klare min dagligdag...
Yay! Jeg er enig med Terra for en gangs skyld :D
Cult Cola er for vanvittig. En halv liter af sådan én efter to store, stærke kopper kaffe og man kan rent faktisk mærke hjertet slå hårdere og hurtigere. Sanserne skærpes og alt ting bevæger sig langsomt omkring én (ah, måske lidt overdrivelse med den sidste sætning).
Tror bestemt ikke den kombi kan være sund for kroppen - prøvede det for et par uger siden (all-in-night på eksamenslæsning) og har ikke rigtigt haft lyst til at prøve igen.
Tror bestemt ikke den kombi kan være sund for kroppen - prøvede det for et par uger siden (all-in-night på eksamenslæsning) og har ikke rigtigt haft lyst til at prøve igen.
Skal jeg have noget stærkere end kaffe så tilsætter jeg en skefuld Guarañapulver i kaffefiltret, og så er der altså en trylledrik der forhindrer mig i at sove de næste 5-6 timer. Jeg er bare løbet tør for pulveriseret Guaraña. Og jeg kommer ikke til Brazilien igen foreløbig.
Hvorfor drikker i danske energidrikke?
Grænseværdierne for de energigivende tilsætningsstoffer i Danmark, er så lave at en kop kaffe er meget mere opkvikkende i alle aspekter på nær sukker indholdet.
Desuden kan det være meget skaldeligt at indtage store mængder af de energidrikke med tilsat vitamin, da de fedtopløselige (A, D, E, K) ophobes i kroppen og giver forgiftinger ved et for stort indtag.
Grænseværdierne for de energigivende tilsætningsstoffer i Danmark, er så lave at en kop kaffe er meget mere opkvikkende i alle aspekter på nær sukker indholdet.
Desuden kan det være meget skaldeligt at indtage store mængder af de energidrikke med tilsat vitamin, da de fedtopløselige (A, D, E, K) ophobes i kroppen og giver forgiftinger ved et for stort indtag.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.