mboost-dp1
Flødeboller?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
AHHHHH!! Det er jo en umulig afstemning!!! De smager lige godt begge to jo, så det foregår med at man først tager en med kokos, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden...
MiniatureZeus (2) skrev:at man først tager en med kokos, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden...
Bliver dine medmennesker så ikke pissed da du har spist den nyindkøbte gigantpakke med 24 flødeboller og dernæst taget YDERLIGERE 2 ud fra den blå luft uden at de overhovedet nåede at se på dem?
Ifølge den her afsteming har Samba flødeboller sådanset lavet en fejl i forhold til deres indpakning og antallet af forskellige flødeboller.. For så vidt jeg ved er der dobbelt så mange uden kokos end der er med, skulle man følge undersøgelsen her burde der ihvertfald mindst være lige mange :P
Hvorfor have saadan en afstemning naar I udmaerket godt ved at man ikke kan koebe Samba Floedeboller herovre! *hrmpf
Er der nogen der gider sende en 5-6 pakker herover? Jeg returnerer gerne en flaske rigtig god whisky.
Er der nogen der gider sende en 5-6 pakker herover? Jeg returnerer gerne en flaske rigtig god whisky.
6 pakker flødeboller for en god whisky? Du må være glad for flødeboller.
Mærkeligt navn, nu man tænker over det. jeg tror ikke at de fleste flødeboller har set bare skyggen af fløde eller en bolle.
Dem der "hader" flødeboller - har I smagt Summerbirds flødebolle? Den koster en bondegård, men DEN smager godt! Og med marcipanbund og tyk tyk chokolade.
måske et ret dårligt tidspunkt at tænke på flødeboller lige nu...
Mærkeligt navn, nu man tænker over det. jeg tror ikke at de fleste flødeboller har set bare skyggen af fløde eller en bolle.
Dem der "hader" flødeboller - har I smagt Summerbirds flødebolle? Den koster en bondegård, men DEN smager godt! Og med marcipanbund og tyk tyk chokolade.
måske et ret dårligt tidspunkt at tænke på flødeboller lige nu...
fastwrite1 (32) skrev:
nu...
Enig.. fantastisk flødebolle.
Stemte med kokos, men det er lidt svært at svare generelt på, da f.eks. Summerbirds jo helt klart er en "ikke kokos" flødebolle.
Kokos er efter min mening godt på "standard flødebollen" fra supermarkedet.
Vil heller ikke have kokos på chokoladebutikkens/bagerens flødebolle med tyk chokolade.
#3: rackbox
Er enig med hensyn til Bounty *ahdr*
#25: Tumleren
Ikke at kunne lide mørk chokolade == Ikke at kunne lide chokolade.
Fordi jo mørkere, desto mere chokolade. ;-) (må dog indrømme at 99% også er for bitter/tør efter min smag)
MED kokos selvfølgelig - de ryger først!
Man skal dog huske, at for at maksimere effekten af kokos er det vigtigt at man får kontrasten af at spise en negerbolle uden kokos også, man bør derfor følge en overordnet 1:1 ratio, og også følge et mønster der lyder 2 kokos, 1 almindelig, 1 kokos, 2 almindelige (repeat).
Man skal dog huske, at for at maksimere effekten af kokos er det vigtigt at man får kontrasten af at spise en negerbolle uden kokos også, man bør derfor følge en overordnet 1:1 ratio, og også følge et mønster der lyder 2 kokos, 1 almindelig, 1 kokos, 2 almindelige (repeat).
rackbox (3) skrev:Kokos smager godt... Bare ikke sammen med chokolade!
[EDIT]
Kan heller ikke lide Bounty...
What? Nu rabler det vist for dig. Kokos og chokolade er den bedste kombination :D
Det er også derfor jeg stemte "Med kokos" :)
P.S. Det hedder negerboller, ikke flødeboller.
Med.. Selvom de nu også er gode uden.
Dog har jeg ikke smagt alm. supermarkedsflødeboller (og kommer måske heller ikke til det) efter jeg fik en af dem fra Magasin. De koster godt nok 10,- pr. stk ved enkeltkøb men det er noget HELT andet end de billige fra Netto! Man kan købe 8 stk. for 69,- mener jeg det er - det kommer jeg vist til at gøre lidt for ofte.
Dog har jeg ikke smagt alm. supermarkedsflødeboller (og kommer måske heller ikke til det) efter jeg fik en af dem fra Magasin. De koster godt nok 10,- pr. stk ved enkeltkøb men det er noget HELT andet end de billige fra Netto! Man kan købe 8 stk. for 69,- mener jeg det er - det kommer jeg vist til at gøre lidt for ofte.
kimx (41) skrev:Mod kokos selvfølgelig, og der findes ikke noget bedre end en bounty.
Jo, en triple pack! og hvis det så er med mørk chokolade, så bliver det ikke meget bedre...!
Det er lidt som spørgsmålet om vingummi eller lakrids.
Når man kan lide begge betyder det, at dem man deler med SKAL spise HVER ENESTE vingummi. "DU KAN JO LIDE LAKRIDS!!!" .. Ja, og jeg kan OGSÅ lide vingummi...
Men ok, jeg foretrækker kokos på andet end mine boller.
Når man kan lide begge betyder det, at dem man deler med SKAL spise HVER ENESTE vingummi. "DU KAN JO LIDE LAKRIDS!!!" .. Ja, og jeg kan OGSÅ lide vingummi...
Men ok, jeg foretrækker kokos på andet end mine boller.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.