mboost-dp1

Er du interesseret i små app reviews her på Macnation?

Gå til bund
Gravatar #1 - Josso
29. jan. 2009 14:16
... så skal det også være små programmer, der anmeldes.
Dvs. nogle af dem der ikke er på de store sider.
Gravatar #2 - Clauzii
29. jan. 2009 14:57
Du mener sådan nogle små apps man bare ikke kan leve uden, men ikke anede eksisterede?!!
Gravatar #3 - Tumleren
29. jan. 2009 15:28
Nej, kun nyheder
Gravatar #4 - Clauzii
29. jan. 2009 15:39
Flertallet siger Apps :)
Gravatar #5 - trylleklovn
29. jan. 2009 19:03
Jeg ville ikke have noget imod det, men som det nævnes så er det ret ligegyldigt om jeg kan læse en anmeldelse af Enigmo f.eks. Derimod er der masser af mindre kendte programmer, som fortjener at få udbredt kendskab.
Gravatar #6 - Systran
29. jan. 2009 21:33
trylleklovn anmelder da iPhone apps :)
men han kan selvfølgelig ikke dække dem alle sammen.

Kunne være meget fedt med lidt reviews en gang imellem, ligesom nogen brugere er begyndt at lave "Software of the day". Man kunne jo lave et lignende koncept evt.?
Gravatar #7 - Clauzii
29. jan. 2009 22:47
Måske som brugerindsendte link til små brugbare og/eller spændende apps, som så 'køres' igennem af redaktionen..
Gravatar #8 - Wikzo
30. jan. 2009 00:02
Jeg støtter "Software of the day/week/month"! Ikke kun på MacNation, men bare generelt på newz (altså programmer til alle OS'er) :)
Gravatar #9 - The_Menace
9. feb. 2009 09:44
Helt enig med #8, hvorfor kun til macnation? :-)
Gravatar #10 - stevns
16. feb. 2009 17:37
Macnation ?

Det var nu mest ved en fejl jeg kom til at gå her ind. I min verden er apple ting noget man tager lang lang afstand fra. :D Men som #8 siger, hvorfor ik også til newz?

Kommer til at tænke på, hvad er det så liiigggeee vi skal bruge uservoice til, nu hvor der bliver lavet en pool om det? Troede det var meningen at uservoice var det sted hvor man kunne forslå nye ting, og stemme for og imod? :S
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login