mboost-dp1

Download eller køb af fysisk spil?

Gå til bund
Gravatar #51 - lorric
5. mar. 2010 13:11
#50 - Jeg kan egentlig godt forstå begge dine pointer. Tilbuddene er jeg helt med på.

Men der er da en risiko i at have alle sine spil på en konto, som Valve kan annullere hvis de mener du lugter (eller hvilke grunde der nu er angivet i EULA'en). Nu har jeg selv 30-40 spil på Steam, men de fleste af dem er fra før de blev så dyre som de er i dag.

Mht prisen, så troede jeg blot at mange hoppede fra, dengang de lavede 1$ = 1€ tricket.
Gravatar #52 - avizion
9. mar. 2010 13:30
Wazkyr (16) skrev:
Køber lidt på Steam, men KUN hvis de er billigst. Som regel er Steam de der 10-30% dyrere end webshops som ellers får mine penge. 90% af spilene kan jo aktiveres på Steam anyway, så kan man smide boxen ud :)

Hmm... 90% alligevel? Det lyder af mange. Jeg har måske bare overset mulighederne, men jeg synes ikke jeg kunne få f.eks. Mass Effect ind, dengang den blev tilgængelig på Steam, og jeg allerede havde købt en hardcopy.

Hvordan ved man om man kan aktivere et spil i Steam? Jeg går ud fra, at du så mener, at man kan hente spillet fra Steam - og helt undvære ens hardcopy?

Jeg har fundet en liste over spil, som kan aktiveres i Steam:

http://supportwiki.steampowered.com/wiki/Retail_CD...

Men den liste er jo ULTRA kort :(
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login