mboost-dp1
Det første du gør når computeren tændes
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Starter firefox (og dermed Gmail Notifier).
Så kan jeg i ro og mag tjekke newz.dk, er der kommet mail, vises det - er der ikke surfer jeg bare videre.
Så kan jeg i ro og mag tjekke newz.dk, er der kommet mail, vises det - er der ikke surfer jeg bare videre.
-Starter firefox og mIRC.
-Tjekker mail og spamfilter.
-Åbner og tjekker en masse faner med nyhedssider og faste fora.
-Tjekker facebook.
-Kommer op to speed med de webcomics jeg følger.
-Tjekker om der er kommet nye afsnit af de serier jeg ser.
-Henter de afsnit jeg evt. mangler.
Meget fast rutine, så kunne have stemt på det meste, men valgte mail, da det reelt set er det første der sker, eftersom min Pop3Notifier tjekker for mail med det samme.
-Tjekker mail og spamfilter.
-Åbner og tjekker en masse faner med nyhedssider og faste fora.
-Tjekker facebook.
-Kommer op to speed med de webcomics jeg følger.
-Tjekker om der er kommet nye afsnit af de serier jeg ser.
-Henter de afsnit jeg evt. mangler.
Meget fast rutine, så kunne have stemt på det meste, men valgte mail, da det reelt set er det første der sker, eftersom min Pop3Notifier tjekker for mail med det samme.
hmm checker rss feeds (iGoogle) da de er på første side af min startsider, så mails: yahoo og gmail, forums, twitter, www.wcradio.com, så alle de nyheder, nye comics og lign som jeg åbnede fra mine feeds...
Stemte blankt - der er ingen af de beskrevne mulighed jeg kan tilslutte mig, og der er ingen "andet" knap...
Browser, shell, spil af forskellig art, osv.
Mail tjekker jeg som regelt ikke hjemmefra, med mindre det er noget med ordrehåndtering at gøre (vil da vide om min pakke er på vej). MSN kører aldrig privat og IRC har jeg ikke tid til længere. Foretrækker at være i lokale med de mennesker jeg bruger tid på...
Har aldrig min spilledåse stående 24/7 - har to andre spande jeg hellere vil fyre kul på, og de er bygget så DONG ikke bliver nødt til at aflevere min regning med gaffeltruck.
Browser, shell, spil af forskellig art, osv.
Mail tjekker jeg som regelt ikke hjemmefra, med mindre det er noget med ordrehåndtering at gøre (vil da vide om min pakke er på vej). MSN kører aldrig privat og IRC har jeg ikke tid til længere. Foretrækker at være i lokale med de mennesker jeg bruger tid på...
Har aldrig min spilledåse stående 24/7 - har to andre spande jeg hellere vil fyre kul på, og de er bygget så DONG ikke bliver nødt til at aflevere min regning med gaffeltruck.
Manglede en del muligheder her, i det mindste en der hed "Andet".
For det første slukker jeg ikke min computer, for det andet så er det fora jeg tjekker først. Ingen af dem er på listen, så måtte vælge tjekker mail, da det også er en del af mine morgen ruitine.
For det første slukker jeg ikke min computer, for det andet så er det fora jeg tjekker først. Ingen af dem er på listen, så måtte vælge tjekker mail, da det også er en del af mine morgen ruitine.
Min PC er altid tændt, men når den endelig slukkes en gang om måneden (tak MS), så starter jeg mine applikationer (og der er en del):
DC++
XChat
Firefox
Miranda IM
Remote Desktop til min server
Efter dette, checker jeg min e-mail, og diverse foraer for at se om der stadig er liv på kloden.
DC++
XChat
Firefox
Miranda IM
Remote Desktop til min server
Efter dette, checker jeg min e-mail, og diverse foraer for at se om der stadig er liv på kloden.
må også indrømme jeg mangler en knap til
"undre mig over den er slukket"
ellers ville det svar der kommer tættest på blive
messenger + textpad + winscp + mIRC + Firefox (herunder et sted mellem 25-50 faneblade indeholdende nyheder, rss feeds, mail, fora samt hvad jeg ellers var inde på sidst jeg havde min pc tændt)
"undre mig over den er slukket"
ellers ville det svar der kommer tættest på blive
messenger + textpad + winscp + mIRC + Firefox (herunder et sted mellem 25-50 faneblade indeholdende nyheder, rss feeds, mail, fora samt hvad jeg ellers var inde på sidst jeg havde min pc tændt)
Jeg slukker computeren igen, hvor jeg samtidig funderer over, hvorfor jeg dog overhovedet tændte den til at starte med!
Hvilken rækkefølge ved jeg ikke lige, men det jeg som regl gør når jeg SÆTTER mig ved computeren (Computeren er næsten altid tændt, ja, fed strømregning men det er jeg vand til)
Åbner Firefox
Åbner Evolution
Åbner Netradio
Messenger bliver åbnet efter jeg i lang tid ikke har fået nogle beskeder :) Det kan godt tage mange timer.
Firefox står med de tabs jeg i sin tid brugte sidst. Ellers tjekker jeg newz.dk, facebook.com, LinuxIN.dk, BT.dk, EB.dk, HOL.dk og diverse andre nyhed og nørd relateret hjemmesider.
Åbner Firefox
Åbner Evolution
Åbner Netradio
Messenger bliver åbnet efter jeg i lang tid ikke har fået nogle beskeder :) Det kan godt tage mange timer.
Firefox står med de tabs jeg i sin tid brugte sidst. Ellers tjekker jeg newz.dk, facebook.com, LinuxIN.dk, BT.dk, EB.dk, HOL.dk og diverse andre nyhed og nørd relateret hjemmesider.
well som regel er det fast rutine...
man kommer hjem...
trykker på en vilkårlig tast for at komme ud fra pauseskærm...
så åbner jeg firefox som starter ved igoogle... derfra kan jeg åbne de seneste nyheder fra comon, newz og min mail...
så egentligt er newz det "første" jeg gør... men kun det første jeg gør fra den liste...
man kommer hjem...
trykker på en vilkårlig tast for at komme ud fra pauseskærm...
så åbner jeg firefox som starter ved igoogle... derfra kan jeg åbne de seneste nyheder fra comon, newz og min mail...
så egentligt er newz det "første" jeg gør... men kun det første jeg gør fra den liste...
Firefox (dermed også newz) - Altid det første jeg starter, måske lige med undtagelse af Winamp en gang i mellem.
Efter Firefox er startet (med de 6 tabs der altid er åbne), kører jeg igennem comic-strips for at se, om der er kommet noget nyt. Så er det RSS feeds (WoWInsider, Railgun, Newz, Tweakup, DR og CNN), og så måske Fronter.
Efter Firefox er det som regel Trillian (Gief Messenger :( ), og så.. Rapidshare Manager hvis der er noget jeg skal have fat i
Efter Firefox er startet (med de 6 tabs der altid er åbne), kører jeg igennem comic-strips for at se, om der er kommet noget nyt. Så er det RSS feeds (WoWInsider, Railgun, Newz, Tweakup, DR og CNN), og så måske Fronter.
Efter Firefox er det som regel Trillian (Gief Messenger :( ), og så.. Rapidshare Manager hvis der er noget jeg skal have fat i
Jeg starter Firefox, og går ind på politi.dk for at anmelde det indbrud der jo må have været. Hvis ikke der har været indbrud, hvem har så slukket 'puteren???
Tjaa omkring 4 år, og den mangler efterhånden to taster. Men vigtigst af alt; Hvem fanden gider stjæle en Fujitsu-Siemens bærbar...? :-(
:-D
Tjaa omkring 4 år, og den mangler efterhånden to taster. Men vigtigst af alt; Hvem fanden gider stjæle en Fujitsu-Siemens bærbar...? :-(
:-D
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.