mboost-dp1
Bruger du Xfire?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Brugte det meget da jeg spillede BF2 for at holde styr på folk fra min clan, men stoppede så, da jeg stoppede med BF2. Begyndte at bruge det igen da jeg startede på L4D med nogle venner for et par måneder siden. Det er faktisk meget fedt at kunne sidde og broadcaste til hinanden, eller se hinandens broadcasts, så man kan følge med i hvad der sker i et singleplayerspil man hygger sig med, eller man kan vise et eller andet mega fedt til hinanden.
Jeg har en masse mennesker jeg kender på messenger, men i de fleste spil kan jeg ikke høre hvis folk skriver på messenger, her kommer xfire ind.
Derudover er det sjovt at holde styr på hvor meget man har spillet div. pc spil, selvom man ikek kan se om man har været væk fra computeren nogen af de timer osv.
der er mange andre sjove fatures, men de vigtigste er de oprindelige =P
Der plejede at være et msn plugin så man kunne snakke med messenger venner ved hjælp af xfire, men det er desværre outdated nu.
Derudover er det sjovt at holde styr på hvor meget man har spillet div. pc spil, selvom man ikek kan se om man har været væk fra computeren nogen af de timer osv.
der er mange andre sjove fatures, men de vigtigste er de oprindelige =P
Der plejede at være et msn plugin så man kunne snakke med messenger venner ved hjælp af xfire, men det er desværre outdated nu.
Jeg brugte Xfire for en række år siden (2004-2005?) til America's Army sammen med en ven. Det virkede fint den gang, men da min ven pludselig ikke længere havde internet og ingen andre jeg kendte brugte Xfire gik det lidt i sig selv igen. Nu har jeg steam og xbox Live, desværre med samme problemer.
OM jeg bruger xfire.
Jeg bruger det dagligt, og har brugt det intenst siden '05.
Fantastisk nemt er uploade film, screenshots og at broadcaste. Har haft mange gruppesamtaler, og også brugt clan og voice systemet.
Det er der hvor mine kontakter jeg har mødt online er, og derfor chatter jeg næsten dagligt i det.
Derudover er det fedt at den holder statestik over hvor mange timer man har spillet (4,490 timer totalt her)
I øvrigt er der også aktiviteter (debatgrupper og konkurrencer) som gør at jeg personligt fortrækker xfire.
Ja, steamoverlayet er fint, og hvis ens vennekreds bruger det til at kommunikere i, er det klart at man fortrækker det.
Jeg bruger det dagligt, og har brugt det intenst siden '05.
Fantastisk nemt er uploade film, screenshots og at broadcaste. Har haft mange gruppesamtaler, og også brugt clan og voice systemet.
Det er der hvor mine kontakter jeg har mødt online er, og derfor chatter jeg næsten dagligt i det.
Derudover er det fedt at den holder statestik over hvor mange timer man har spillet (4,490 timer totalt her)
I øvrigt er der også aktiviteter (debatgrupper og konkurrencer) som gør at jeg personligt fortrækker xfire.
Ja, steamoverlayet er fint, og hvis ens vennekreds bruger det til at kommunikere i, er det klart at man fortrækker det.
Har vist prøvet det en gang da jeg spillede CS, men det sagde mig intet. Steam er fint nok til det meste, og resten kan klares ved hjælp af ventrillo/teamspeak og forums.
Desuden, så kan jeg ikke li' deres interface, og så kan jeg ikke rigtigt accepterer et program uden formål at bruge processor og RAM. Foretrækker min computer totalt renset til benet, med kun det absolut nødvendige. Og da absolut ingen bannere og reklamer! Puha.
#15 Jeg vil ikke vide hvor mange timer jeg har spillet :S Ignorance is bliss.
Desuden, så kan jeg ikke li' deres interface, og så kan jeg ikke rigtigt accepterer et program uden formål at bruge processor og RAM. Foretrækker min computer totalt renset til benet, med kun det absolut nødvendige. Og da absolut ingen bannere og reklamer! Puha.
#15 Jeg vil ikke vide hvor mange timer jeg har spillet :S Ignorance is bliss.
#15: Christ, du har spillet UAFBRUDT 187,0833 dage! Og det er trods alt kun siden du har installeret det...
Det er 10% af dit liv siden det blev installeret. Det er da ret voldsomt når man sådan sætter det op :D - MEn det er jo sjovt. :)
---
On topic: Xfire? - Nu ved jeg hvad det er, men har ikke brug for det. Når jeg spiller eller ser film er det ikke meningen at folk skal forstyrre mig :)
Det er 10% af dit liv siden det blev installeret. Det er da ret voldsomt når man sådan sætter det op :D - MEn det er jo sjovt. :)
---
On topic: Xfire? - Nu ved jeg hvad det er, men har ikke brug for det. Når jeg spiller eller ser film er det ikke meningen at folk skal forstyrre mig :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.