mboost-dp1

Bruger du Twitter?

Gå til bund
Gravatar #1 - cyandk
2. jun. 2009 16:01
Kan se der er mange der har stemt som mig! :D

(Nej)
Gravatar #2 - Josso
2. jun. 2009 16:18
Nu er Twitter jo også mest markedført i USA og hvis jeg nævner Twitter for en eneste ikke-nørd, så vil jeg få et "Hva'fornoget?".

Men alligevel utrolig mange, som ikke engang har en konto.
Gravatar #3 - Thalion
2. jun. 2009 16:43
Vel.. twitter en gang imellem...

Men bruger den mest som en nyhedsfeed for forskellige folk og hvad de laver. Og idet bruger jeg den dagligt...
Gravatar #4 - zionic
2. jun. 2009 17:14
Har aldrig rigtig haft brug for den side !
Gravatar #5 - Josso
2. jun. 2009 17:50
Josso (2) skrev:
Men alligevel utrolig mange, som ikke engang har en konto.

Endnu mere chokerende er, hvor mange der har stemt "Twitter?".
Vi er vel på en nørd-side, så man bør da vide hvad det er, selvom man ikke bruger det. (Eller er det kun mig der er sådan?)
Gravatar #6 - mng
2. jun. 2009 18:02
Jeg har en konto og følger diverse spændende personligheder, men jeg er sgu ikke interessant nok til at 'tweete' noget folk gider at se på :)
Gravatar #7 - Cloud02
2. jun. 2009 18:06
Ja. Dagligt.
Bruger TweetDeck til at holde styr på tweets og replies.
Gravatar #8 - knasknaz
2. jun. 2009 18:12
Endnu et community site man kan springe over. ;)
Gravatar #9 - arne_v
2. jun. 2009 18:12
$ set suit/asbest=on

Jeg er ikke overrasket over resultatet.

Twitter er ikke for nørder.

Twitter er for dem som missede alle de foregående internet trends, men som denne gang *VIL* være med på det hotte.

Gravatar #10 - Windcape
2. jun. 2009 18:16
Jeg har stadig ikke fattet pointen med Twitter.... eller Facebook for den sags skyld.
Gravatar #11 - Simm
2. jun. 2009 18:24
Ja, jeg bruger Twitter - bruger det mest til at holde mig opdateret omkring hvad der foregår hos andre Umbraco (CMS) brugere. Et er hvad core team'et offentliggør på hjemmesiden, men der foregår jo en masse andre spændende ting blandt de alm. brugere, og der er Twitter godt, fordi man hurtigt kan overskue linkhenvisninger mv.
Gravatar #12 - El_Coyote
2. jun. 2009 18:26
Jeg har en konto som jeg b ruger under formel 1 løb til at følge de forskellige holds opdateringer. Der er flere der er ret flittige med at poste twits
Gravatar #13 - LennyBoy
2. jun. 2009 21:04
Ja. Bruger Twitter meget. Tror faktisk TwitterFon er det mest brugte app på min mobil. Bruger det at følge med i venner og "Internet Superstars" :)
Gravatar #14 - Taxwars
2. jun. 2009 22:07
Hvis man bruger Firefox kan man lige så godt installere TwitterFox og holde øje på den genre af oplysninger som interessere en.
Gravatar #15 - el_barto
3. jun. 2009 07:01
You twat!

(Stemte "Twitter?" fordi der ikke var muligheden "Fuck Twitter!")

;)
Gravatar #16 - ZM4573R
3. jun. 2009 07:11
Stemte nej, er bedøvende ligeglad med hvad folk kan sige på 140 tegn...
Gravatar #17 - izym
3. jun. 2009 12:25
#15 Begrund.
Gravatar #18 - Anders Fedеr
3. jun. 2009 14:21
Josso (2) skrev:
Nu er Twitter jo også mest markedført i USA og hvis jeg nævner Twitter for en eneste ikke-nørd, så vil jeg få et "Hva'fornoget?".

Ved ikke om det ligefrem bliver markedsført (de tjener jo ingen penge), men det modtog i hvert fald en masse amerikansk mediedækning lige omkring Obama's "inauguration address" hvor nogle senatorer bl.a. fornøjede sig med at brokke sig over siddepladserne de havde fået osv. på Twitter, under talen.
Gravatar #19 - myplacedk
3. jun. 2009 14:30
el_barto (15) skrev:
fordi der ikke var muligheden "Fuck Twitter!"

Det må høre under "Nej".
Gravatar #20 - .dot
4. jun. 2009 06:56
Definer brug, jeg skriver ikke på twitter men jeg følger da en del.
Gravatar #21 - myplacedk
4. jun. 2009 08:00
Så bruger du twitter.
Gravatar #22 - terracide
4. jun. 2009 08:53
Havde ikke Mywaste da det var "in".
Havde ikke Facebræk da det var "in"
Kommer ikke til at bruge twitter...selv om det bliver "in".
Gravatar #23 - .dot
4. jun. 2009 11:36
#21 - Det lyder bare som om at pollen er hvor vidt man skriver noget på Twitter. Kan godt være det mig der er mystisk, men det virker lidt fail at sige man bruger det davligt, når man teknisk bruger det 66+ gange i timen :p
Gravatar #24 - Trogdor
4. jun. 2009 12:21
Bruger det ikke.
Kender ikke nogen der bruger det.
Kan ikke se hvad jeg skulle få ud af at bruge det.
Gravatar #25 - method
5. jun. 2009 08:24
Bruger det ikke, og kan ikke se formålet med den overflod af social network websites. Har kun brug for newz til nyheder, og MSN til kontakter. Ikke Facebook, ikke Twitter, ikke LinkedIn, LJ, og alle de andre som jeg ikke kan komme i tanke om.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login