mboost-dp1
Bliver 2009 et godt spilår?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Street Fighter IV, FEAR 2, Killzone 2, Heavy Rain, Prototype, Infamous, God Of War III, Uncharted 2.. og der er sku sikkert en del jeg har glemt.. men det ser ihvertfald ikke helt skidt ud... Men det helt store spørgsmål, bliver jo helt sikkert, om Duke Nukem: Forever, udkommer i år.. :P
Ser frem til God of War III, så skal jeg så bare lige skaffe en PS3 ;) 1'eren og 2'eren var i hvert fald über geil.
Og hvis Diablo III også skulle komme, så ville det være fantastisk, men det sker med allerhøjeste sandsynlighed ikke :(
Og hvis Diablo III også skulle komme, så ville det være fantastisk, men det sker med allerhøjeste sandsynlighed ikke :(
http://pc.ign.com/index/release.htmlListe med nogen af de kommende, og måske kommende PC spil 2009, Kan også klikkes frem til konsol osv.
Aliens colonial marines, ser jeg også rimelig frem til. Hvis det altså kommer ud i år.. der er ikke kommet noget ingame matriale endnu rigtig.
Aliens colonial marines, ser jeg også rimelig frem til. Hvis det altså kommer ud i år.. der er ikke kommet noget ingame matriale endnu rigtig.
Gran Turismo 5 måtte gerne komme, kommer nok ikke.
Diablo 3 måtte gerne komme, kommer nok ikke.
Nytænkning måtte gerne komme på de fleste spil områder, kommer nok ikke.
Er jeg den eneste der er ved at blive en gammel gnaven mand hvad angår spil?
Starcraft 2 kommer og skal nok sælge en fantasilion kopier (jeg står selv for den ene af dem), men hvad nyt bringer det egentligt til genren?
Jeg ser frem til at blive overrasket af et af de nye independent studier som jeg intet kender til! :D
Diablo 3 måtte gerne komme, kommer nok ikke.
Nytænkning måtte gerne komme på de fleste spil områder, kommer nok ikke.
Er jeg den eneste der er ved at blive en gammel gnaven mand hvad angår spil?
Starcraft 2 kommer og skal nok sælge en fantasilion kopier (jeg står selv for den ene af dem), men hvad nyt bringer det egentligt til genren?
Jeg ser frem til at blive overrasket af et af de nye independent studier som jeg intet kender til! :D
Diablo 3 i år? Næppe!
Tror dog StarCraft 2 kommer i år :)
http://www.starcraft2.com/features/battlereports/1...
Tror dog StarCraft 2 kommer i år :)
http://www.starcraft2.com/features/battlereports/1...
Mirk (1) skrev:condemned2.
Bare fordi ingen andre har drillet Mirk med det, så vil jeg godt pointere Condemned 2 også er ude :)
Ellers glæder jeg mig også til DoW2 og Starcraft 2, samt nærer et spinkelt håb om at spiludviklere ta'r sig sammen og laver PS3'en til det RPG-mekka som den gamle PS2'er var/er..
Nogen der savner et spil der tilføjer lidt nyt, er anderledes og muligvis indeholder en masse overraskelser? - Så tag et kig på Brütal Legend.
Jeg er chokeret over at der ikke er nogen der kender til det :b . Det er det spil jeg ser allermest frem til i år.
Ellers, så er de spil som jeg glæder mig til henholdsvis: Brutal Legend, Heavy Rain, Uncharted 2, Killzone 2, Diablo III, God of War III, Alan Wake og så også lige noget nyt omkring Beyond Good & evil 2.
Jeg forventer ikke det store af D3, men glæder mig til at spille det til noget hardcore LAN...
Jeg er chokeret over at der ikke er nogen der kender til det :b . Det er det spil jeg ser allermest frem til i år.
Ellers, så er de spil som jeg glæder mig til henholdsvis: Brutal Legend, Heavy Rain, Uncharted 2, Killzone 2, Diablo III, God of War III, Alan Wake og så også lige noget nyt omkring Beyond Good & evil 2.
Jeg forventer ikke det store af D3, men glæder mig til at spille det til noget hardcore LAN...
- Patch til Battlefield 2 :)
- Efterfølger til Battlefield 2 (nej den behøver ikke hedde BF3)
- Gran Tourismo 5
- Gran Tourismo PSP (håber stadig)
- Massive Action Game?
- Efterfølger til Battlefield 2 (nej den behøver ikke hedde BF3)
- Gran Tourismo 5
- Gran Tourismo PSP (håber stadig)
- Massive Action Game?
Logifire (30) skrev:Well, det år hvor SC2 udkommer bliver et godt spilår :)
Kunne enlig være interessant hvis man kunne få SC 1 til at køre med en højere opløsning end 800x600, med de skærme man bruger i dag er det ikke så heldig en opløsning.
Der er et hack til det http://www.starcraftresolutionhack.de.vu/ men lige som med alle de andre hacks husk at kun spil med dem vis din modstander giver lov
Men ja SC2 kommer til at gøre 2009 et godt spil år, ligesom diablo 3 kommer til at gøre 2011 et godt spil år ;)
Ærligt talt ser 2009 ud til at blive et dårligt år for gaming. Er ikke særligt mange releases i 2009 der har min interesse p.t., og de få spil der har min interesse er ikke nogle "I can't wait to get my hands on it" spil :(
Og med det DRM mess der var i 2008, så ser det ikke ud til at blive meget bedre i 2009, da EA ikke kan lære ved deres fejl
Og med det DRM mess der var i 2008, så ser det ikke ud til at blive meget bedre i 2009, da EA ikke kan lære ved deres fejl
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.