mboost-dp1
Benytter du newz.dk's forum (nyheder undtaget)?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Den mener jeg ellers, jeg havde skrevet på. This makes me go hmm... brb!Cervio (4) skrev:syntes lidt den mangler muligheden at kunne svarer "ja, men begrænset"
... Ellers bruger jeg meget "Hmm, er jeg ham, som laver ting go dumme?"
Jeg benytter mig tit af newz.dk's forums... men jeg gad godt at der var andre der var aktive.
Der er dog nogen der altid er loyale... hvis man mangler nogen at skrive med, så kan man bare starte en rant-tråd imod Microsoft, og så har man Windcape's glade ansigt fremme et par minutter senere med et link der skampuler ens argumenter... fra MS's synspunkt selvfølgelig.
Skriver man i Programmering, kan man regne med at den al-faderlige arne_v ligger vejen indenom ligegyldigt hvad tid på døgnet det er. Han sover sgu aldrig! Jeg tror at han har et script der spiller en techno-sang når der kommer nye posts på newz.dk, så han bliver orienteret.
Alt i alt er det dog ikke nok. Der er ikke den syge nørdestemning som der *har* været. Lidt ala Alt Om Data effekten, hvor man starter ud som et seriøst nyhedsmedie med programmering og tekniske fif... til udelukkende at være et sladderblad med reviews af printere og grafikkort........ ZzZzZzZzZz...
Der er dog nogen der altid er loyale... hvis man mangler nogen at skrive med, så kan man bare starte en rant-tråd imod Microsoft, og så har man Windcape's glade ansigt fremme et par minutter senere med et link der skampuler ens argumenter... fra MS's synspunkt selvfølgelig.
Skriver man i Programmering, kan man regne med at den al-faderlige arne_v ligger vejen indenom ligegyldigt hvad tid på døgnet det er. Han sover sgu aldrig! Jeg tror at han har et script der spiller en techno-sang når der kommer nye posts på newz.dk, så han bliver orienteret.
Alt i alt er det dog ikke nok. Der er ikke den syge nørdestemning som der *har* været. Lidt ala Alt Om Data effekten, hvor man starter ud som et seriøst nyhedsmedie med programmering og tekniske fif... til udelukkende at være et sladderblad med reviews af printere og grafikkort........ ZzZzZzZzZz...
@18
Det kan der være noget om. Har selv gået med de samme tanker det sidste stykke tid...
Men helt galt syntes jeg dog hellere ikke at det er. Jeg syntes nærmere at vi er på rette spor igen. Samt at jeg tror at det mest af alt har været et fald i antallet af aktive registrerede bruger. Som så føles som et fald i "niveauet"...
Alt i alt er det dog ikke nok. Der er ikke den syge nørdestemning som der *har* været.
Det kan der være noget om. Har selv gået med de samme tanker det sidste stykke tid...
Men helt galt syntes jeg dog hellere ikke at det er. Jeg syntes nærmere at vi er på rette spor igen. Samt at jeg tror at det mest af alt har været et fald i antallet af aktive registrerede bruger. Som så føles som et fald i "niveauet"...
#18: Jeg kunne også godt tænke mig flere nørder. Heldigvis er nogen sådan ved at komme tilbage - bl.a. er BurningShadow gået i gang igen (stille og roligt).
Dog er der mange af de "gamle" som virker som om at de bliver mere og mere pissed over mange af de nyes attitude.
But oh well.
Dog er der mange af de "gamle" som virker som om at de bliver mere og mere pissed over mange af de nyes attitude.
But oh well.
zin (23) skrev:#18: Jeg kunne også godt tænke mig flere nørder. Heldigvis er nogen sådan ved at komme tilbage - bl.a. er BurningShadow gået i gang igen (stille og roligt).
But oh well.
Ja, hvis vi kunne få amokk og Disky tilbage, så ville newz.dk satme blive et perfekt sted! amokk var så sød og venlig når man spurgte om ting, specielt da han var staff var han rigtig sød og Disky, ja, han var bare en guttermand og en flot fyr må man sige!
Acro mangler også til at uddele verbale øretæver og nogle staveplader rundt omkring!
I bytte kunne man jo så fjerne vandfarve, SlettetBruger og daniel-dane..
Det er det sødeste, nogen nogensinde har sagt/skrevet om mig.
Det er det sødeste, nogen nogensinde har sagt/skrevet om mig.
Når hele internettet er nede på disketter, så skal der lige laves backup, bagefter vil jeg gerne købe en kopi af internettet, så vil jeg stille én enkelt amiga 600 op og når jeg keder mig loader jeg disketterne en af gangen og gransker internettet fra enden til anden og ser om der er noget ulovligt - Jeg finder nok ikke noget.
Det er sjovt, hvor rare gamle dage ser ud, når man tænker tilbage på dem - kontra hvor meget de suttede røv, da man levede i dem. Åh, nostalgi, hvor du fucker med vores perspektiver.
Anywhores, det hænder da, at man giver sit besyv med. Men oftest føles det som at kaste perler for svin. Små, utaknemmelige svin.
Anywhores, det hænder da, at man giver sit besyv med. Men oftest føles det som at kaste perler for svin. Små, utaknemmelige svin.
zin (31) skrev:#25: Jeg ville tage Disky over terrafail hver dag. :)
Og hvad med rackbox? :O
rackbox er svjv flyttet til Jylland, så han er fortabt for tid og evighed.. Det er dog mere interessant med rackboxine, som var ret hot..!
zin (36) skrev:#35: Det argument giver ingen mening - der er masser af aktive jyder på forumet. :-O
Men de er indfødte.. Rackbox er formentlig blevet spist af en jyde.. Ville i hvert fald ikke undre mig..
Windcape (17) skrev:Nej, slet ikke. Jeg skriver aldrig noget herinde!
En brøkdel af mit -.- Jeg finder det pinligt faktisk.
Ja det ved jeg ^^ jeg tænkte netop på det da jeg skrev "brøkdel"
Har ikke nødvendigvis haft gang i tasterne.
Det vil en "konstruktivt indhold af indlæg" statistik hurtig vise ^^
Det er nærmere "Indsend" knappen jeg har haft gang i
Har ikke nødvendigvis haft gang i tasterne.
Det vil en "konstruktivt indhold af indlæg" statistik hurtig vise ^^
Det er nærmere "Indsend" knappen jeg har haft gang i
Ikke rigtigt. Synes ikke rigtigt om strukturen på det. Mangler en oversigt over nyeste indlæg, for at jeg gider bruge det.
David Munch (49) skrev:Ikke rigtigt. Synes ikke rigtigt om strukturen på det. Mangler en oversigt over nyeste indlæg, for at jeg gider bruge det.
http://newz.dk/forum ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.