mboost-dp1

Benytter du din Mac til spil (købespil)?

Gå til bund
Gravatar #1 - foxnorth
9. mar. 2010 09:15
hvad spiller folk så :) jeg spiller lidt wow, diablo 2, bioshock og wc3
Gravatar #2 - Style
9. mar. 2010 12:28
Spiller ikke noget, men glæder mig helt sikkert til at Steam kommer til Mac sidst i april :))
Gravatar #3 - mark.
9. mar. 2010 12:34
Alle steam spil (crossover), peggle, HON, Prey, WC3, D2, Nexuiz, Starcraft, Savage 2, Quinn og heroes of might and magic 5

Sådan ca. hvad jeg spiller :P

Håber ikke min mac finder ud af at "den ingen spil har"...
Gravatar #4 - AlphaMF
9. mar. 2010 13:37
spiller WC3 og WoW primært via OS X, Desværre må selv WC3 køres i bootcamp en sjældent gang imellem når jeg skal bruge dotazilla eller banlist.nl

Orang Box (om jeg spiller en del for tiden) kører jeg via bootcamp. Når steam og valve katalog kommer til mac, så bliver det nok ydelse der bestemmer den rette platform, så der er ihvertfald en bruger der håber på en optimeret Port der kører ligeså effektivt i Mac OS.

Boot i bootcamp er btw helt utrolig nemt og hurtigt, jeg bruger quicksilver til at køre en boot script så tager det ca 1 min fra jeg kører scriptet til jeg er ved login screen i Win 7.

Gravatar #5 - Chewy
9. mar. 2010 15:43
Nope.. Har ingen mac....
Gravatar #6 - Norrah
9. mar. 2010 16:06
#5 Move away poor person..

Ja, har gjort det et par gange i alt.
Men min Air er ikke designet til det.
Det er med andre ord ikke noget jeg gør ofte.
Gravatar #7 - darkwulf
9. mar. 2010 22:17
Det blev et Ja, ofte fra mig.
Men er under Bootcamp/windows 7
Gravatar #8 - blackthorne_dk
9. mar. 2010 23:38
Spiller WC3 og Starcraft når lysten lige falder sig for.
Det er dog en gammel iBook, så ingen bootcamp til mig :)
Gravatar #9 - keen
10. mar. 2010 07:44
Har ikke spillet på min nye iMac endnu. Kan heller ikke lige se hvad jeg skulle spille før Diablo 3 kommer.
Gravatar #10 - AcidCrow
10. mar. 2010 09:15
Spiller Wow og Starcraft under OSX og det kører bare derudad på min nye 27" iMac :D
Gravatar #11 - fusk
10. mar. 2010 22:18
svaret er nej fra mig.
Har en win7 maskine til det job, koster mindre og er kraftigere end en imac med i7.
Gravatar #12 - Hald
11. mar. 2010 14:20
StarCraft og OpenTTD (transport tycoon)
Gravatar #13 - andeo
19. mar. 2010 16:42
kører engang imellem Guild Wars via Crossover, men det er meget sjældent da jeg ikke har spillet det i 2 år nu men er startet lidt for sjov siden jeg erhvervede mig en macbook pro... fuck jeg er glad for den... er bare bange for den brænder sammen i alle de timer jeg sidder foran den :D
Gravatar #14 - mehanika
22. mar. 2010 15:36
En Mac er ikke en gamer pc..
Gaming er forbeholdt PC'er...fordi de nu engang har kraftigere hardware som standard. (Og til en pris, der gør du faktiskt kan leve af andet end pasta og ris)
Gravatar #15 - El_Coyote
22. mar. 2010 15:52
Eve Online og (sjældent) Guildwars
Gravatar #16 - Norrah
22. mar. 2010 19:35
#14 Bønner er også ret billige.. Tada, crisis solved.
Gravatar #17 - Nielson
23. mar. 2010 17:18
#12 Jeg skal banke din røv i Open TTD i weekenden! Dig + nogle af dine vernner, og mig + mine venner! (altså de venner jeg nu har...)!!!!!!!!!!

#14 Ingen har sagt at en Mac er en gamer pc? (ihvertfald ikke her i tråden). Gaming er heller ikke forbeholdt PC. Jeg har da gamet på min MBP hundredevis af gange. Hjemme og til LAN parties.

#On topic

Stemte self, ja ofte.
Gravatar #18 - simonduun
25. mar. 2010 11:37
Steam i næste måned - eller Call of Duty :)
Gravatar #19 - Frankie
29. mar. 2010 11:59
Battlefield BC2, Mass Effect 2, Anno 1404 er hvad der køre i øjeblikket.
Gravatar #20 - Magten
29. mar. 2010 12:07
Næh.. Men jeg gamer så heller ikke på min Windows maskine..
Gravatar #21 - aben
29. mar. 2010 14:22
"købespil" ?

kommer der en anden poll hvor man kan vælge "ja, piratkopierede spil"?
Gravatar #22 - Kantholder
30. mar. 2010 07:13
ingen spil på min mac ;)

jeg er jo ikke bare hr. Konsument... som om man ikke konsumere alt muligt lort til hverdag i forvejen... hvorfor skal man nu også til at binde sig til spil og andet...

efter min snævre og "elitære" mening er spil idag for åbenlyst... og de små pseudo gevinster virker til at være ret identiske uanset hva for et spil man spiller...

jeg har købt mig en mac fordi det rent faktisk er den eneste platform der holder til at tænke abstrakt uden at skulle tænke computer samtidigt...
dette gør at jeg kan få vilde ideer, og arbejde med de ideer, om de så er grafiske eller musiske...

Gravatar #23 - Corholio
30. mar. 2010 08:35
aben (21) skrev:
"købespil" ?

kommer der en anden poll hvor man kan vælge "ja, piratkopierede spil"?

Kunne forestille mig at "købespil" relaterede til "ikke web-baserede spil" (så som flash og des lige)?
Gravatar #24 - aben
31. mar. 2010 07:06
Du er skarpere end jeg er! :D
Gravatar #25 - Zombie Steve Jobs
31. mar. 2010 09:04
Defcon og Eve Online, men spiller stort set kun på min pc, synes ikke Apple egner sig til det, de er tilsyneladende 30 år bagefter på hardwarefronten, jeg venter og venter og venter på, at der kommer en Mac Book Pro med i7, men ak, det kan ikke lade sig gøre endnu, total dårlig stil.
Gravatar #26 - Mulpacha
31. mar. 2010 11:56
eh... hvor er muligheden "Jeg har ingen MAC"?
Gravatar #27 - Systran
2. apr. 2010 17:58
Mulpacha (26) skrev:

Nu hedder jo overskriften jo DIN Mac. Hvis ikke du har en Mac, er det slet ikke relevant for dig at stemme.

Desuden er det nemmere at udlede, hvor mange procent, der bruger SIN Mac til at spille spil på, hvis ikke de folk er nødt til at tilkendegive, at de har en Mac, skal stemme. Entiendes?
Gravatar #28 - Norrah
2. apr. 2010 18:54
#27 bortset fra at folk der ikke har en mac, måske føler sig nødsaget til at vælge nej, når de ikke har muligheden for at svare: "Jeg er en nærig fattigrøv" eller "Jeg har ikke en mac"

Resultatet er at fordi folk ikke har en mulighed for at svare sig ude af afstemningen, så vil de svare så godt de kan. Dette skyldes at folk er ude af stand til at lade være med at klikke på knapper.
Gravatar #29 - DiZaster
2. apr. 2010 22:01
Norrah (6) skrev:
#5 Move away poor person..

Norrah (28) skrev:
...når de ikke har muligheden for at svare: "Jeg er en nærig fattigrøv"

Forstår ikke helt dine udtalelser? Mener du at alle absolut vil have en mac, og den eneste grund til at de ikke her en, er fordi de er på røven?

Det forklarer jo det faktum at man aldrig ser en studerende med en mac? Hov vent...

Jeg vil vædde på, at der er mange herinde som ikke har en mac, men som tjener væsentligt mere end du gør...
Gravatar #30 - Norrah
2. apr. 2010 23:02
#29 Nej, men jeg kører så absolut på vinklen.
Gad vide hvorfor jeg kunne finde på det?
Gravatar #31 - DiZaster
2. apr. 2010 23:51
Norrah (30) skrev:
Gad vide hvorfor jeg kunne finde på det?

Aner det ikke. Derfor jeg spurgte.

Men der er vel ingen tvivl om at mac ligger i et lidt højere prisleje end et tilsvarende andet mærke. Dog er prisen stadigt nede i et leje, hvor stort set alle kan være med. Så tvivler på det er prisen der afholder folk fra at købe mac.

Det svarer til at jeg kalder dig en fattigrøv fordi du går i ab fabrik Hugo Boss jakkesæt, og ikke i f.eks. Jon Green skræddersyede jakkesæt. Well, lige med dig et dårligt eksempel, for havde du haft råd (Ha ha ha fattigrøv), ville du sikkert hellere det.

Men flertallet ville være fløjtende ligeglade med mærket af jakkesættet, da det blot skal opfylde deres basale behov.

At din begrundelse højst sandsynligt kun var for at provokere vælger jeg så at ignorere :-)
Gravatar #32 - aben
7. apr. 2010 09:34
Mulpacha (26) skrev:
den er samme sted som "Jeg tramper dig i munden"
Gravatar #33 - Wickedmike
7. apr. 2010 16:03
#14 Hvad er det for noget pis at lukke ud.

En Mac Pro SOM ER STANDARD hardware, er sq da kraftigere end de fleste PC'er du kan købe færdigbygget, og endda de fleste der selv bygger en PC.
Gravatar #34 - Norrah
7. apr. 2010 19:00
#33 Ja, men også kun fordi den fleste max bruger 4-5.000,-
Min pc er kraftigere end en standard mac Pro, men jeg har så også brugt godt 10.000,-
Gravatar #35 - aben
9. apr. 2010 21:51
dvs. du er enig? det må du jo være.
Gravatar #36 - Norrah
9. apr. 2010 22:45
#35 Med hvem?
Gravatar #37 - aben
9. apr. 2010 22:58
med #33 :)
Gravatar #38 - Norrah
10. apr. 2010 17:18
#37 Jaaa, altså der er for mange varriabler til at jeg kan kalde det han siger for en "sandhed", men der er da noget i det han siger, hvis man må give enkelte undtagelser.

F.eks. er det mildest talt latterligt at en 20.000kr maskine kommer som standard med 3gb ram, specielt i et styresystem som OS X, der virkelig nyder godt af meget ram.
Gravatar #39 - aben
10. apr. 2010 19:35
ja, det er nærmest grotesk (gør det virkelig det? det er satme nærigt... selv deres macbook pro's kan vel næppe fås med mindre end 4 ... *søge søge* jo okay, hvis du vælger den mindste 13")

nogen ting ved apples maskiner forstår man virkelig bare ikke ..
Gravatar #40 - lnc12
11. apr. 2010 06:19
Ja, en gang imellem blev mit svar, jeg spiller W3 RC, W3 TFT, Diablo 2 og Diablo 2 LOD og da der var PPC i dem havde jeg flere spil :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login