mboost-dp1
Benytter du dig af RSS Feed-teknologien?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
I og for sig gør jeg ikke, men på min Gmail, som ligesom newz.dk altid er åben, har jeg Google Clips som jo også er en form for RSS. Og dem bruger jeg meget.
#8 Jeg læser det ikke som det er specifikt newz (måske pga "teknologien" gør det lidt mere generelt).
Jeg stemte nej, da jeg ikke bruger det, men jeg har forskellige feeds i min iGoogle uden at benytte det til noget særligt.
Jeg havde engang newz som feed i bogmærketoolbaren, men slettede den, da jeg alligevel altid går ud på forsiden.
Jeg stemte nej, da jeg ikke bruger det, men jeg har forskellige feeds i min iGoogle uden at benytte det til noget særligt.
Jeg havde engang newz som feed i bogmærketoolbaren, men slettede den, da jeg alligevel altid går ud på forsiden.
jeg syntes det lyder godt og alt det, men jeg bruger det ikke... feks kan man få rss på torrent sider sådan når en bestemt fil bliver uploadet henter man den...
man kan også bruge det til at få besked om at der kommet opdateringer som f.eks. hos newz...
jeg syntes dog ikke det er nødvendigt... hvis jeg sidder ved min pc for jeg nyheden alligevel og hvis jeg går væk læser jeg den først når jeg kommer tilbage alligevel...
syntes dog det bedste eksempel på rss er brugbart er på denne side
man kan også bruge det til at få besked om at der kommet opdateringer som f.eks. hos newz...
jeg syntes dog ikke det er nødvendigt... hvis jeg sidder ved min pc for jeg nyheden alligevel og hvis jeg går væk læser jeg den først når jeg kommer tilbage alligevel...
syntes dog det bedste eksempel på rss er brugbart er på denne side
Har newz i min rss bookmarks smart bar ting i firefox, men bruger den sjældent. Det der interesserer mig er mere debatterne og dem kan jeg ikke se meget mening i at se via rss.
Bruger feeds fra
Ekstra Bladet
TheDailyWTF
og naturligvis herfra - newz.dk/rss/news/personal/indsæt-dit-nick-her
Ekstra Bladet
TheDailyWTF
og naturligvis herfra - newz.dk/rss/news/personal/indsæt-dit-nick-her
Jeg har indtil for nyligt benyttet RSS ret ekstensivt, var vel mere eller mindre rss-junkie... Haft omkring 20 rss-feeds jeg abonnerede på, men endte med at spilde al for meget tid for hver gang der var en opdatering, læste jeg den - det var ganske enkelt for vanedannende og spildte latterligt meget tid hele tiden, så er hoppet tilbage til bare at besøge mine favoritsider en gang imellem.
Jeg har tonsevis af RSS feeds i min firefox bogmærke-bar da jeg så slipper for at besøge siderne hvis der ingen opdateringer er :)
Har blandt andet TV2 nyhederne, xkcd, Girl Genious (web-comic), Zero Punctuation og et par feeds fra diverse spiludviklere. Når jeg keder mig ruller jeg bare lige hen over bogmærkerne og kan med det samme se om der er opdateringer på siderne :-)
Har blandt andet TV2 nyhederne, xkcd, Girl Genious (web-comic), Zero Punctuation og et par feeds fra diverse spiludviklere. Når jeg keder mig ruller jeg bare lige hen over bogmærkerne og kan med det samme se om der er opdateringer på siderne :-)
Jeg bruger selv Google Reader.
Som mange har sagt, så er det ikke særligt relevant at have newz.dk som RSS-feed, hvis man alligevel går herind dagligt.
Det bedste ved RSS er at man kan holde styr på en masse sider, hvor der ikke sker så meget. Hvis en bestemt blog kun opdateres et par gange om måneden, så gider man ikke at gå derind to gange om dagen.
Det fører ofte til at man helt glemmer bloggen, selvom de ting der bliver skrevet er meget interessante.
I stedet trykker man bare på det lille orange ikon, og så sørger nyhedslæseren for at kigge efter opdateringer.
Som mange har sagt, så er det ikke særligt relevant at have newz.dk som RSS-feed, hvis man alligevel går herind dagligt.
Det bedste ved RSS er at man kan holde styr på en masse sider, hvor der ikke sker så meget. Hvis en bestemt blog kun opdateres et par gange om måneden, så gider man ikke at gå derind to gange om dagen.
Det fører ofte til at man helt glemmer bloggen, selvom de ting der bliver skrevet er meget interessante.
I stedet trykker man bare på det lille orange ikon, og så sørger nyhedslæseren for at kigge efter opdateringer.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.